@BuschEbba Oacceptabelt.
Visa på X →402
inlägg
@CarlMelin Max
Visa på X →@CarlOskar Herr statsråd Bohlin hemfaller ånyo åt moraliska tirader, som om det egna regeringsunderlagets historia vore utan skuggor. Antisemitism fördöms av Magdalena Andersson, varhelst den uppträder – utan undantag. Mitt svar i sin helhet: https://www.facebook.com/share/p/19WQrRVsv4/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →Herr statsråd Bohlin hemfaller ånyo åt moraliska tirader, som om det egna regeringsunderlagets historia vore utan skuggor. Antisemitism fördöms av Magdalena Andersson, varhelst den uppträder – utan undantag. Mitt svar i sin helhet: https://bit.ly/3WDiyMk
Visa på X →@EkbergMats Att både vilja höja golvet för de med de lägsta pensionerna och för de som arbetat länge med låga inkomster är ju helt logiskt. Om man klarar av att tänka två tankar samtidigt
Visa på X →@Claes911 Trött whataboutism är det allt du har att komma med?
Visa på X →@HWigert53179 Så varför exakt var det onödigt?
Visa på X →@HaraldssonOla Burkar?
Visa på X →@Konservatist Så att sätta ljuset på rasism är rasism?
Visa på X →@TessanMa @NyMedlem_i_MED Aha. Men hur exakt beter hon sig dåligt då menar du? Om det inte har med etnicitet att göra?
Visa på X →@NyMedlem_i_MED Hur exakt är det inte rasism tycker du?
Visa på X →SD-toppen Linnea Winge hånskrattar åt en SVT-journalist – för att hon pratar med brytning. En kvinna som flytt talibanerna och byggt upp ett liv här. Det här är rasism. SD visar sitt rätta ansikte – igen. Skamligt. #SDärInteSomAndra #StoppaRasismen #S2026 https://www.expressen.se/nyheter/sverige/sd-toppen-linnea-vinges-hanskratt-at-svts-reporter/
Visa på X →@RichardHerrey Är det fel att nu ta nästa steg och höja de alltför låga pensionerna för de som jobbat med låg inkomst i många år?
Visa på X →@thereseverdun Du menar nog pensionärer inte pensioner
Visa på X →@AccusatorSenior Du har precis totalt misstolkat förslaget!
Visa på X →@ahdam_j Vi tror på att höja pensionerna för de som jobbat länge, det går förstås att göra utan att sänka garantipensionen.
Visa på X →@ggholm Det är ju exakt de det här förslaget är till för…
Visa på X →@moroncarrot Se till att S kan bilda majoritet med partier som vill samma sak så blir det åka av i den här frågan.
Visa på X →@ylva_engstrom På vilket sätt är innehållet mer eller mindre värt om jag gjort det Ylva? Har du använt en dator för din tweet?
Visa på X →@LindaHolmgren8 Javisst. Den måste bort
Visa på X →Eva, 64, har jobbat i vården sen hon var 19. Sliten i kropp och själ – men straffas med låg pension. Var är rättvisan? Vi kräver Arbetarepension. Det ska märkas om man jobbat länge. Inte bara om man tjänat mycket. #S2026 #Arbetarepension #RättvisaNu #TryggaPensioner #svpol


Om du jobbat mer än 40 år måste det märkas i en högre pension! Viktig reform för vanliga arbetare i Sverige. Det går vi till val på. #arbetarepension #svpol #S2026
Visa på X →Idag talade jag i Sala. #svpol #S2026 https://www.facebook.com/share/p/1FZyN7m75n/?mibextid=wwXIfr


@Spesam Javisst kan jag det. Vi får ju dussintals enkäter från alla möjliga organisationer med mer eller mindre ledande frågor. Här är ett exempel. Du kanske ska låta bli att så hastigt döma av vad jag kan eller inte i fortsättningen?


@BjorkdahlAnnik1 Sorry. Vi vänder på alla stenar.
Visa på X →