#HumorMotHat


402
inlägg
#HumorMotHat


Jimmies svikna löften drabbar vanligt folk. Är du trött på det? Välj en ny riktning för Sverige 13 september! #S2013

@viktorbk @RMortvik Det är jag. Olle. Jag har gått vid din sida länge.
Visa på X →@moderaterna Ni hittade en undersökning där ni ligger bra till! Då fick ni gräva djupt. 34 fotbollsspelare är underlaget. Man får vara glad för det lilla!
Visa på X →@viktorbk @RMortvik Ironin är att regeringen faktiskt på riktigt dragit in allt bistånd till Burkina Faso. Utan nån korruptionsskandal.
Visa på X →Är du trött på skandaler, fusk och en politik som gynnar de allra rikaste medan välfärden får betala priset? Sverige behöver en ny riktning. Den 13 september väljer du. Rösta på Socialdemokraterna. #S2026

Godisregn? Desperation. #S2026

Du väljer den 13 september! #S2026

Godisregn från SD-regeringen. Gå inte på det. Välj istället en ny riktning för Sverige 13/9! #S2026

SD-regeringen skär ner biståndet och Moderaterna försöker ställa äldreomsorg mot hjälp till världens fattigaste. Men stora skattesänkningar för de rikaste finns det alltid råd med. Det handlar inte om ekonomi. Det handlar om värderingar. #S2026
Visa på X →Ursäkta en rant. Jag har så svårt för lögnaktiga fuskare bara. Nej @LindaLindbergs jag är inte känslostyrd. #svpol
Visa på X →SD:s trollfabrik går på högtryck för att sprida en falsk bild av deras fuskande i riksdagen. Gå inte på deras lögner. #svpol

@jimmieakesson @KarlssonMax Vilken ynklig ursäkt. https://www.facebook.com/share/v/1Ag6F442DC/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →Mohamsson. På frågestunden svarade hon inte på frågan om flaskhalsintäkterna på elmarknaden. Varför kan man undra? Hon måste väl veta vad det är? Det är ju lika givet som att Desmond Tutu är godhjärtad, att ett hektar är ett ytmått eller att regeringsformen är en grundlag.

Jimmiepriserna skenar! 24,49 kr/l Minns ni “Magda-priser”? Då var allt enkelt. SD-regeringen har gjort oss mer beroende av dyr olja – inte mindre. Vanligt folk får betala. S vill sänka skatten tillfälligt – och bryta oljeberoendet på riktigt. #Jimmiepriser #S2026

Extrem risk för korruption. Pengar går inte att spåra. Stöd till abortmotståndare. → 23 miljoner ändå. Samtidigt stryps Palmecentret som klarar varje granskning och uppnår hög kvalitet. Det här är inte ordning och reda. Det är politisk dubbelmoral. #S2026

”Liberalerna” #svpol

@PAESweden Härligt! Jimmie måste ha sagt till på skarpen!
Visa på X →@CGEricsson1 Aha! Jimmie måste ha lyssnat!
Visa på X →Jimmie-priserna skenar! OBS: Inlägget kan innehålla spår av ironi. Om du har svårt att uppfatta ironi så kan du gärna rådfråga en vän innan du postar en ilsken kommentar. #svpol #jimmiepriser

OBS: Inlägget kan innehålla uns av ironi. Om du har svårt att uppfatta ironi så kan du gärna rådfråga en vän innan du postar en ilsken kommentar.
Visa på X →Jimmie priser! #svpol

@sotirisdelis Hur du uppfattar saker styr bara du. Jag försökte bara påpeka att mitt syfte var att påminna alla om hur oseriös debatt M, Kd, sd drev när bränslepriserna rusade till följd av Ukrainakriget och dollarkursen.
Visa på X →@Tobiasgerdas


@sotirisdelis Du uppfattar inte riktigt ironin tror jag:

