Dagens läsning för alla politiskt intresserade - en ledare av @Marcus_Bohlin http://www.st.nu/opinion/ledare/marcus-bohlin-socialismen-ar-naturligtvis-inte-mitten-i-svensk-politik
Visa på X →400
inlägg
Tråkigt att (S) säger nej till gång och cykelväg runt Alnö. Kom ihåg det Alnöbor! (M),(L) & (KD) sa däremot ja till (L) motion #svallkf
Visa på X →Kommunalägda fastigheter står tomma - okunskap och bristande engagemang är ledorden när majoriteten svarar. #svallkf
Visa på X →@Marcus_Bohlin Du vet bara inte om det än
Visa på X →Det är en bit till valet men det känns väldigt bra just nu. Blir inte sämre av att forsätter SD backa https://www.dn.se/nyheter/politik/dnipsos-kraftigt-lyft-for-moderaterna/
Visa på X →Relevant och tänkvärd ledare idag i @STnu av @Marcus_Bohlin http://www.st.nu/opinion/ledare/marcus-bohlin-hur-val-star-sundsvall-rustat-for-framtiden
Visa på X →@Marcus_Bohlin Läst! Håller med om de mesta, jag har dock sagt tre saker om mindre lån.1) 3% överskott 2) Låt fler investera 3) Avyttra egendom
Visa på X →@Marcus_Bohlin Vilken insäljning
Visa på X →Ett skepp kommer lastat med...ett hotell! Ny siluett i Inre Hamnen i Sveriges vackraste stad-Sundsvall!

”Den som är satt i skuld är icke fri” sa en känd (S)tatsminister verkar inte som (S)undsvall håller med http://www.st.nu/vasternorrland/sundsvall/sundsvalls-skulder-kommer-att-oka-kraftigt-de-narmaste-aren-inte-den-lista-vi-bor-toppa
Visa på X →Hejar fram seger för @GIFSundsvall idag

Verkar vara en av få listor (S)undsvall toppar, tyvärr. Att investera är viktigt men att bara låna- nej! http://www.st.nu/vasternorrland/sundsvalls-kommun-har-en-av-landets-storsta-skulder-vi-har-gjort-tunga-investeringar
Visa på X →Kvällen spenderas i Sveriges vackraste stad med förbundsstyrelse för Moderaterna i Västernorrland Ⓜ️

På invigning av #Sundsvall42 och lyssnar på @TeliaSverige VD @HBarnekow Mycket intressant och inspirerande

@Marcus_Bohlin Bra talat! Jag läste också Kulturborgarrådets (S) i Stockholm debattartikel. Jag fick inte ihop hans resonemang.
Visa på X →Nu säkerhets- och försvarspolitik på #mstämma NATO medlemskap och anslag till Försvarsmakten på 2% av BNP m.m. Utmärkt!

Pratar för kommunala ordningspoliser på #mstämma

Nu kör vi mingel med bästa möjliga start och laguppställning #mstaemma

Redo att leda utskottet ”En trygg gemensam välfärd” på #mstaemma

Två bra nyheter i en! https://www.aftonbladet.se/a/dx1Qq
Visa på X →@Marcus_Bohlin Verkar som du bestämt dig redan men skyll inte på mig - jag röstade (för) blått
Visa på X →@petra_modee Varför valde du ett parti med milt uttryckt solkig bakgrund?
Visa på X →Då är vi med via videolänk på utfrågning av näringsministern anordnat av @foretagarna ny kör vi #4av5jobb
Visa på X →Dagen spenderas med @LRFSverige bl.a. med besök på en mjölkgård.

Ⓜ️ Västernorrland redo för extra partistämma i ett soligt Stockholm #dagsattjobbaforennyregering @nya_moderaterna
