Kvällen ägnas åt firande av vår kära granne - Finland som i år fyller 100 år

400
inlägg
Kvällen ägnas åt firande av vår kära granne - Finland som i år fyller 100 år

Dags och jobba för en ny regering! Börjar dagen med strykning av kampanjtröjor till helgens kampanj. Ordning & reda!

Förberett för mässa i helgen, ser fram emot intressanta samtal med sundsvallsborna #dagsattjobbaforennyregering

Avskyr när människors otrygghet förminskas. Och är något dåligt så kommer det fr Sundsvall. Suck! @Tomasizaias http://www.allehanda.se/opinion/ledare/tomas-izaias-englund-hysteriska-moderater-och-invandringsradsla-forstor-vackra-harnosands-rykte
Visa på X →@janssonviktoria @ever4sivert Om vi fortsätter hamnar vi snart på Spotify mest spelade och vips på SVT uppesittarkväll och julrimmar med hela svenska folket
Visa på X →@janssonviktoria @ever4sivert "För det här kan vi inte länge palla"
Visa på X →@janssonviktoria @ever4sivert Synd att inte regeringen & Trafikverkets ledning är ombord. Då hade de kunna stämma in i sången "Tåg åt alla, dubbelspår till Sundsvalla 🤣
Visa på X →@mymlan Jag vet att jag är sparsam med beröm till liberala ledarskribenter men ibland händer det...
Visa på X →Bra där @mymlan ! http://www.st.nu/opinion/ledare/sofia-mirjamsdotter-vi-maste-doda-myterna-om-sexuella-overgrepp
Visa på X →(S) när alla andra lokalpolitiker idag pratar om det lokalaföretagsklimatet
Visa på X →Sundsvall tappar 80 placeringar på @svenaringsliv näringslivsklimat ranking. Fullständig kollaps men inte förvånande


Oroväckande svar eller ickesvar i #sundsvallkf från (S) ledningen om hur mkt pengar som sparats på servicecenter. #nollkollmedskattepengar
Visa på X →Lyssnar just nu på #mufswe ordförande @BenjaminDousa och måste säga att han är skarp, riktigt skarp.
Visa på X →Då kör vi Ⓜ️ helg i Luleå tillsammans med vännerna i Norrbotten, Västerbotten, Jämtland och Västernorrland


@lenaasplund Hade glömt bort honom. Står nog på prispallen på mest osynliga minister. Å andra sidan är det ett signum för denna regeringen
Visa på X →Skriver idag i @STnu om ett bättre företagsklimat för jobbskaparna med @ElisabethSvan och @jorgenwarborn #4av5jobb http://www.st.nu/opinion/debatt/m-att-forenkla-for-foretagen-ar-att-sakra-framtiden
Visa på X →Jamenvisst precis så är det! http://www.st.nu/opinion/debatt/vinster-i-valfarden-en-jamstalldhetsfraga-dar-kvinnor-riskerar-att-hamna-i-klam
Visa på X →Hann med och besöka Sidsjö Vårdcentral med bl.a. @PerWahlberg och Margareta Engström idag. Lärorikt med valfrihet


Börjar morgonen med @GIFSundsvall


Sakligt, pedagogiskt och en berättelse om verkligheten långt ifrån det ideologiska och retoriska slagfältet. Läs! https://www.svensktnaringsliv.se/regioner/vasternorrland/oppet-brev-till-stefan-lofven_683779.html
Visa på X →Bra, rimligt och nödvändigt http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6752832
Visa på X →@Peder_Bjork Passade ni på att sälja lotter samtidigt?
Visa på X →Vad säger @Peder_Bjork till de 122 sundsvallsbor som hans parti drivit till Kronofogden pga lotter @STnu @P4vn @SVTvnorrland


@KentEklund @beckmansasikter Allvarligt är väl rätt ord
Visa på X →Vinst på populära vårdcentraler är fel enl (S) men vinst på fattigpensionärer till partikas(s)an är ok. Kommentar @Peder_Bjork @BodilHansson
Visa på X →