Grattis Finland till 100 fria år! 🇫🇮
Visa på X →400
inlägg
@NiklasBolin Jag hoppas att så INTE blir fallet
Visa på X →@Marcus_Bohlin Nu fick du min tumme på hjärtat
Visa på X →Alliansen satsar 10 milj mer än (S) på våra äldre. Vi prioriterar om i budget medan (S) ökar lånen http://www.st.nu/vasternorrland/sundsvall/ny-tur-om-stoppad-miljonsatsning-pa-sundsvalls-pensionarer-alliansen-bjuder-over
Visa på X →@petra_modee Lite som din partiledare Jonas Sjöstedt då
Visa på X →Intressant av även (V) numera röstar emot (S) i #svallkf Måste bero på att det börjar närma sig val och (V) vill låtsas ha egna åsikter
Visa på X →@StefanFalkSvl Tack Stefan! Men jobbet för ett nytt styre i kommunhuset fortsätter ända fram till valdagen!
Visa på X →@SailaQ Tackar!
Visa på X →Stolt, hedrad och ödmjuk inför att ha fått förtroendet att stå 1:a på Ⓜ️ Västernorrlands riksdagslista. Här med min kollega och nr. 2 Anders Gäfvert

Nu behöver ni inte vänta längre. Nytt avsnitt ute nu https://www.berglundnorlin.se/2017/11/25/berglund-norlin-bilar/
Visa på X →Kan inte mera än att hålla med. Lägg till möjlighet till kommunala ordningspoliser så är vi på god väg att få bukt med buset. http://www.st.nu/opinion/debatt/polisforbundet-vi-ar-for-fa-for-att-klara-vart-uppdrag-allt-fler-brottsoffer-far-vanta
Visa på X →Lyslörsdag i Sveriges vackraste stad-Sundsvall. Stenstan tänds upp till tonerna av Tommy Körberg och ”Stad i ljus”

Lunchseminarium på med Företagsekonomiska klubben och dagens tema är kompetensförsörjning

Härlig start på dagen, men det är valdagen som räknas men det känns väldigt bra just nu https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/0wMqB/nya-succesiffror-for-kristersson--plockar-valjare-fran-alla-hall
Visa på X →Ⓜ️ SKL grupp och lyssnar på vår partisekreterare som lyckligtvis är från Västernorrland eller som @idaskogstrom brukar säga -Bästernorrland

På branschdag för besöksnäringen på Norra Berget och en höjdpunkt blir föredrag av @VISITA_se ordf Maud Olofsson.

Munkar och scones när barnen själva får välja hur en farsdagsfrukost ska se ut.

Lördagskvällen tillbringas på finlandssvenska rikshöstmötet. Stolt att få lyfta fram storheter som Mannerheim, Sibelius och Nordenskiöld
Visa på X →Vet inte hur jag missat detta utmärkta förslag men om du också gjort som jag läs och dela http://www.st.nu/opinion/debatt/polisen-gar-pa-knana-nu-behovs-ett-samarbete-med-forsvaret
Visa på X →Ett bra avslut på veckan med besök på @stolofsskolan och deras fantastiska personal och elever.

Härligt att se företagare som satsar och skapar meta liv & rörelse vid ån #4av5jobb http://www.st.nu/vasternorrland/sundsvall/nysatsar-i-lokalerna-under-o-learys-vill-skapa-ett-stalle-for-lek-och-spel
Visa på X →Mingelonsdag med @foretagarna i Sundsvall

God morgon! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-novus-nya-matning-dromstart-for-kristersson
Visa på X →@janssonviktoria @niklassawen Hand upp för den som tror att nuvarande försäljning sker på något annorlunda sätt.
Visa på X →