@PatrikFalck Ja, jag vet inte riktigt men alla partier får svara för sig och inför väljarna. Vill man ha borgerlig politik ja då är iaf (C) uteslutet i Sundsvall.
Visa på X →400
inlägg
Ja, faktiskt så är det. Det känns bra att uppfylla ett viktigt vallöfte https://www.allehanda.se/artikel/vasternorrland/ornskoldsvik/stefan-lofven-avsatt-jorgen-berglund-m-kanns-bra-att-fa-uppfylla-ett-viktigt-vallofte
Visa på X →Intressant att (S) tycker att det går att sänka skatten för pensionärer utan att rasera välfärden som alla andra sänkta skatter sägs göra enl (S) #duellen #teamUlf
Visa på X →Då kör vi lite debatt mot (S) i Sundsvall idag. Politik för framtiden Ⓜ️ vs politik från förr 🌹


Vi knackar dörr i ur och skur. Mest skur blev det ikväll...


Vår föreningsordf och 2:a på fullmäktigelistan i Sundsvall @janssonviktoria äger ut (S) kommunalrådet i debatten. Viktoria var konkret, tydlig och lösningsfokuserat. (S) var luddig, luddig och luddig. https://www.st.nu/logga-in/integration-i-fokus-nar-s-och-m-duellerade-i-sundsvall-se-hela-sandningen-har
Visa på X →Vi håller hårdare i skattebetalarnas pengar och prioriterar barn och äldre. Det får du med oss vid rodret https://www.st.nu/artikel/vasternorrland/sundsvall/m-l-och-kd-lamnar-loften-till-sundsvalls-barn-och-aldre-lovar-halla-i-pengar-battre-mer-forsiktig
Visa på X →@janssonviktoria @Peder_Bjork De kryddade med 58 milj för bad så just nu 708 milj...
Visa på X →Ser fram emot 3 poäng för @GIFSundsvall inför en fullsatt arena. Motståndet står @ÖFK för


Pratar de om Löfven kanske?


Han fastnade i vinkelvolten med ett magplask i lågvatten...


Haha, bästa kommentaren hittills från @BuschEbba ”(S) sol och vårar Sveriges pensionärer” #svtagenda
Visa på X →Har Stefan Löfven sagt något om vad (S) vill ännu? Pratar bara om Alliansen alla förslag #svtagenda
Visa på X →Trygghet och möjlighet till social samvaro för våra äldre måste högre på den politiska dagordningen. Ⓜ️ i Sundsvall har konkreta förslag för detta. https://www.st.nu/vasternorrland/sundsvall/m-lovar-bygga-minst-tre-nya-trygghetsboenden-behovet-ar-storst-utanfor-centrala-sundsvall
Visa på X →Även @STnu uppmärksammar våra förslag på satsningar på vård, skola, polis och försvar https://www.st.nu/vasternorrland/m-loftet-250-poliser-anstalls-och-drygt-400-miljoner-kronor-till-lanet-losningen-om-sverige-ska-ma-bra
Visa på X →Skriver idag i @STnu tillsammans med @janssonviktoria och @alicja_kapica om att Ⓜ️ prioriterar lag och ordning https://www.st.nu/opinion/debatt/m-att-lamna-sitt-hem-ska-inte-ge-en-klump-i-magen-trygghet-ar-en-viktig-jamstalldhetsfraga
Visa på X →Inte särskilt förvånande med tanke på det kaos som präglat Landstinget under (S) ledning. Längre köer, höjd skatt, farsartade personkonflikter mm. Undrar om Lövfén är nöjd med sitt hemmalän? https://www.svt.se/nyheter/val2018/valraffel-i-vasternorrland
Visa på X →Möter väljare på Leva och Bo mässan i Sundsvall


Precis av bla denna anledning drev Ⓜ️ och (L) i Sundsvall nej-linjen till motsvarande hos oss. Känns bra att vi lyckades stoppa det https://x.com/dagensindustri/status/987071295685906432
Visa på X →Haft förmånen att hålla föredrag för både Rotary och MSS i Sundsvall idag. Många frågor men väldigt positivt gensvar. Ⓜ️ politik intresserar och engagerar #svpol


Vinst! 👍🏻
Visa på X →Ser på ”Vi i femman” med sonen, glad och stolt att Engelska skolan i Sundsvall tävlar i riksfinal. Hejja Sundsvall!


Som om det inte räckte med risker i jobbet och låg lön för poliser. Nu även detta. Finner inga ord som beskriver hur illa jag tycker om det här https://www.svd.se/hundratals-poliser-fick-skyddade-identiteter-rojda #svpol
Visa på X →Nej! Egna fordon är fel väg att gå. Det är upphandlingen som ska förbättras. Tyvärr blir det svårt med Sveriges värsta och mest företagarfientliga inköpsstrategi som (S) infört. Vallöfte fr. Ⓜ️ i Sundsvall är en ny strategi som ger lokala företag chansen https://www.st.nu/logga-in/v-topp-vill-satsa-extra-miljoner-pa-snorojningen-i-sundsvall-en-storre-maskinflotta
Visa på X →Klart, tydligt, rätt och riktigt om skolan och kepsar. Tack @MrBIESS aka rektor Pascal Brisson på @EngelskaSkolan i Sundsvall http://www.st.nu/opinion/insandare/kepsen-visar-att-skolan-redan-har-misslyckats #svpol
Visa på X →