Äntligen! #pågatågtillblekinge http://instagram.com/p/wlhwpBK1zM/
Visa på X →411
inlägg
Nu spelar caféet "Snart kommer änglarna att landa". Japp. Då blir det snart jul #lundell
Visa på X →Ingen storm kan stoppa vårt firande av Pågatågens ankomst. Men ny dag pga stormen. #mittsölvesborg http://www.solvesborg.se/pagatag
Visa på X →Är uppe mitt i natten för att åka till Stockholm. Tack för att digitala tidningarna finns. Känns ändå lite som morgon.
Visa på X →Så fint att de har använt Sölvesborgsbron som dekoration vid honnörsbordet #nobelfesten
Visa på X →Efter dagens partistyrelse och statsministerns presskonferens är jag redo och taggad för valrörelse igen. Extraval den 22 mars. Nu kör vi!
Visa på X →"Riksdagens praxis är faktiskt ingen lag" säger Mattias Karlsson SD. När talmän skulle utses lät det just så. Svårt att bestämma sig!? #svt
Visa på X →Flera partiledare skulle inte klara kommunpolitiken. I kommun krävs att vara konstruktiv, föra dialog, hitta lösningar för kommunens bästa.
Visa på X →@Halloj_Inger ojdå...
Visa på X →Nu rullar tåget från Karlskrona och jag är på väg hemåt mot familj och fredagsmys.
Visa på X →Nytt utseende på de lokala morgontidningarna. Nu testas ånyo min förändringsbenägenhet. @BLT_se @Sydostran
Visa på X →Är pigg igen efter Törnrosasömn. På väg för att premiäråka nya E22 med förre vägarbetaren och tidigare kommunalrådet Arne Sonesson, 92 år.
Visa på X →@Uffekjellsson saknar lite vårt fredagsmys @johanbraw @jpjsvensson
Visa på X →Styrelsemöte i Karlskrona med ALMI Blekinge. Ett stimulerande uppdrag. Nu hörde jag exempelvis ordet "näppeligen" det var längesen.
Visa på X →Diskuterar kollektivtrafik på KsAu.
Visa på X →Nu är näringslivsdagen igång. Fler anmälda än någonsin och ett starkt program. Blir en bra dag! http://instagram.com/p/vGHncbq18U/
Visa på X →Det var fullsatt av positiva människor på kvällens nyinflyttarträff i #mittsölvesborg
Visa på X →Usch vad ni klär ut er otäckt där hemma. Här träffar vi Bamse istället. #halloween #familjesemester http://instagram.com/p/u2D22xK1-K/
Visa på X →Mimmi Garpebring, förbundsordförande för Sveriges elevråd, på #skolkonferens i Sölvesborg @mimmigarpebring


Nu drar vi igång skolkonferensen i Sölvesborg för skolpolitiska socialdemokrater. #solvesborgskonf
Visa på X →Är det stora chokladdagen idag? Det har känts så för mig hela dagen i alla fall.
Visa på X →Blir grillad av revisorer om intern kontroll. Stimulerande!
Visa på X →Har varit på intressant företagsbesök i Sölve. Nu är det dags för Kommunstyrelse.
Visa på X →Diskuterar bredbandsstrategi och fiberutbyggnad för Sölvesborgs Kommun.
Visa på X →Det börjar bra. Pannkakor med grädde och sylt. http://instagram.com/p/t7Z85Yq17n/
Visa på X →