På väg till partistyrelseöverläggning. Nu ingår även statsministern och stora delar av regeringen. Fint.
Visa på X →411
inlägg
Åh! Kollar kalendern och inser; idag ska jag bara göra roliga saker. Härliga måndag!
Visa på X →Regeringen andas både förnyelse och erfarenhet, öppenhet, jämställdhet och mångfald. Bra jobbat. Och stort grattis! http://www.dagensarena.se/innehall/sa-val-speglar-ministrarna-sveriges-befolkning/
Visa på X →Jag var inbjuden till kommundirektörens ledningsgrupp. Började med att ajournera mötet för att se Löfvens regeringsförklaring.
Visa på X →Idag har vi planeringsdag, jag och Kommunchefen. Det går bra. Men snart är godiset slut. http://instagram.com/p/tpgXk8K15E/
Visa på X →Nä. Mina ögon klarar alltså inte längre att läsa tidningar utan "hjälpmedel". #läsglasögon
Visa på X →Tack för en fin födelsedag fylld av politik, gemenskap och diskussioner. Nu avslutar jag med en snutt Lundell. http://open.spotify.com/track/7pCxO8MOc2RvxLYs1XyOdV
Visa på X →Tack för gratulationer! Ikväll har jag fått fina presenter av familjen. Ridlektioner och bok av… http://instagram.com/p/titGu1q1xO/
Visa på X →Firar födelsedag tillsammans med partivänner på förtroenderåd i Karlshamn. Fint.
Visa på X →Tack Patrik @patriklu idag har jag sträckläst din bok. Full av känslor men säger kort. Du är bra! (Och… http://instagram.com/p/tdTChpq19d/
Visa på X →Skön stämning på Strandvallen idag @mikaeldamberg @jonassandstroem @jpjsvensson #MAIF

Lunchade med Jeppe Johnsson (M). Gav säkert upphov till intressanta diskussioner för omgivningen =)
Visa på X →Så lyxigt att få förmiddagsfika med detta coola kompetenta S-gäng! http://instagram.com/p/tH9tITq15T/
Visa på X →Här sitter jag och äter äggröra i lugn och ro. Utanför stressar människor och bilar i ett intressant… http://instagram.com/p/tHddHoq17_/
Visa på X →Anländer soligt Stockholm inför morgondagens partistyrelsemöte med Stefan Löfven och fler bra partivänner!
Visa på X →Ärendeberedning med kommunala tjänstemän. Skönt med konkret vardagspolitik igen. Nya tomter. Hästbete. Parkeringsplatser.
Visa på X →Tack närmare 43% i Sölvesborg för ert stora förtroende. Vi fortsätter utveckla Sölvesborg tillsammans. Men först sova några timmar. Natti!
Visa på X →(S) i Sölvesborg har gjort ett rekordbra val. Tack alla som bidragit till det på olika sätt!
Visa på X →Härlig känsla att hela tiden få fylla på med nya bord och stolar när valvakan i Sölvesborg fylls med… http://instagram.com/p/s76ebwK17_/
Visa på X →Nu har jag också varit och röstat. Det är en högtidlig och lite svindlande tanke, idag är alla vuxna… http://instagram.com/p/s7AW8zK1wq/
Visa på X →Nädå. Vi sover inte. #20hkvar http://instagram.com/p/s5pBNzK1w2/
Visa på X →Det är kul att vara listetta. Den här i @BLT_se var oväntad: "Hylses topp 5 rock'n'roll politiker inför valet"


Slutspurt vid valstugorna idag. http://instagram.com/p/s4_Qs_q18M/
Visa på X →Vi har haft en härlig kväll med musik, lek, fika och politiska samtal i Järnvägsparken. Nu är det dags… http://instagram.com/p/s0NHzsK13f/
Visa på X →Fin framsida på Dagens Samhälle idag.

