Vi har ägnat de senaste dagarna åt dokumentärer, film, serie om andra världskrigets helt omänskliga… http://instagram.com/p/yWMvj9q1-h/
Visa på X →411
inlägg
Drömmer om varm choklad med vispad grädde och horn (frukostbröd) från Lindéns bageri med ost, de var perfekta att doppa i chokladen. #vinter
Visa på X →Aah! Alla dessa läckra bilder, ni frestar mig. Nu vill jag ha semla till frukost.
Visa på X →Eftervalsmingel med glada socialdemokrater #framåt #mittsölvesborg http://instagram.com/p/yNXAslK1zh/
Visa på X →Jobbar på tåget mot Karlskrona. Men det pågår så många intressanta samtal runt om. Svårt att inte nyfikna.
Visa på X →Så är det igång. Årets och mandatperiodens första sammanträde med Kommunstyrelsen i Sölvesborg. 13… http://instagram.com/p/yFDEC2q14n/
Visa på X →Efter bra partistyrelsemöte är nu resan hem mot Blekinge påbörjad.
Visa på X →Tack @Lisavongarrelts och @niklassvensson för spontan och trivsam vin och babbelkväll. Bjuder tillbaka när ni är i Blekinge!
Visa på X →Nu har jag också upptäckt Storytel. Så denna lediga dag har jag varit helt innesluten i hörlurar och inte särskilt social. Älskar! @storytel
Visa på X →@Uffekjellsson En sprucken vas. Åh! Underbar. Måste lyssna. Nu. Tack. Men var kom referensen ifrån? @johanbraw
Visa på X →Reser mot Sölvesborg igen efter en bra VU-dag och kommer på; det är ju redan fredag!
Visa på X →Sitter i tågets tysta vagn. Andra sover här. Har hört många klaga på pratare så jag vågar knappast svara på tågvärdens frågor.
Visa på X →Reser mot Karlskrona. Får mycket gjort och inspireras under resan. Nu serveras också kaffe. Tåg är fantastiskt! #blekinge
Visa på X →Ny spännande dag. Första Regionstyrelsen för året och första Näringslivsrådet på min agenda idag. #mittsölvesborg
Visa på X →Sambon dukade frukost med tända ljus vid morgon-TV. Jag sjönk ner i soffan och hela mitt väsen trodde det är lördagskväll. Blev väldigt sen.
Visa på X →Ute är det storm och mörker. Men inne hos oss är det varmt och ljust. http://instagram.com/p/xrbJsSK1-1/
Visa på X →Hej lediga lördag!
Visa på X →Det är en mörk tid. Och små små män runtom i världen förmörkar alltmer. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20131660.ab
Visa på X →@Alpstedt Ok, jag bjuder på fika som bonus. Varmt välkommen till Sölvesborg! @infoerik
Visa på X →Älskade vardag. http://instagram.com/p/xiquUWK15n/
Visa på X →Bra med en inklämd vardag innan det är helg igen.
Visa på X →Tänder rökelser för att jaga ut lukten av Gamle Ole.
Visa på X →Det bästa är att regeringen nu får igenom budgetar för jobb, skola och välfärd. Med bättre fördelningspolitik minskar klyftor och missnöje.
Visa på X →@Jersblad ja.
Visa på X →Fick vänlig fråga från flygplatspersonal om autografer till barnbarnen. Ännu en gång blev jag förväxlad med Pippi-Inger. 😊
Visa på X →