Kollar på film lämplig för en blåsig lördags em. The Bodyguard. Numer 23 år gammal. Wow! #whitneyhouston #kevincostner
Visa på X →411
inlägg
Fler internationella röster som berömmer Sverige. http://www.theguardian.com/commentisfree/2015/mar/12/sweden-stopped-selling-arms-to-saudi-arabia?CMP=share_btn_fb
Visa på X →Att vara barn på flykt är illa nog. Men detta... Två miljoner barn är på flykt från kriget i Syrien #jagbryrmig http://story.aftonbladet.se/syrien
Visa på X →Reser med tåg genom Blekinge. Solen briljerar!
Visa på X →På tåg till Karlskrona. Har snart jobbat undan allt jag hade tänkt och hinner alltså lyssna på bok i en kvart. Älskar tåg.
Visa på X →Bra av SVT Aktuellt att lyfta frågan om näthatet och den tydliga SD-kopplingen. Sakligt och skickligt av Aftonbladets @anderslindberg
Visa på X →Nu har jag intensivtittat på säsong 1. Ge mig en dag till så är jag ifatt er andra #HouseOfCards
Visa på X →Hemma hos min mormor. Hur många gånger hon läst den här boken för mig går inte att räkna. https://instagram.com/p/zfk6jKq14I/
Visa på X →På väg mot Högtofta. Idag är en glädjens dag. Vi bygger ny skola!
Visa på X →Idag passar det också bra med ett besök i #mittsölvesborg #pussplats #allahjärtansdag http://timehop.com/c/fup:721551967870068:817491784942752:7259255:dbdb9

Ledig fredagskväll hemma! Dansar slowfox i köket och räknar pussar med dotter när @maalexandersson lagar mat till oss. #lyx
Visa på X →Nybyggnationen av Högtofta skola och förskola blir Sölvesborgs mest miljövänliga bygge någonsin. #mittsölvesborg

På bokslutslunch: -Jag glömde ta undan min tallrik, vill du duka av den? @maalexandersson: -Ja, det är väl din den med många godispapper på.
Visa på X →Prognos från Blekingetrafiken; 105000 personer förväntas resa med Pågatågen i Blekinge. Bättre än väntat. Hurra! #pågatåg
Visa på X →På plats i Kalmar för en spännande dag. Samtal med arbetsmarknadsminister Ylva Johansson om hur… http://instagram.com/p/ywSD0sK14V/
Visa på X →På väg mot Kalmar. Kaffestopp pa Jämjö.
Visa på X →Jag läser äntligen #438dagar av Persson och @martinschibbye. Vidrigt så det smärtar rent fysiskt att ta del av. Men så viktig att berätta.
Visa på X →Idag är landstingsstyrelsens ordförande @KalleSandstrom på S-möte i Sölvesborg. Vi pratar förstås om akutsjukvård, ambulanser, ekonomi mm.
Visa på X →Tack för ert engagemang i tåg-diskussions-frågan. Nu vet jag svar. Och själv blir jag ju positiv när okänd vill vara med och diskutera.
Visa på X →Etikettsfråga! Om de som sitter intill på tåg har en jätteintressant diskussion. Får jag hoppa in i den med en fråga o fakta? Eller nej?
Visa på X →Nu tar tåget mig hem mot Sölvesborg. Ser fram emot fredagskväll hemma med familj efter några flängiga dagar.
Visa på X →Är på partnerträff m Sweden Rock Festival. Det berättas om första köpta skivan Rockiga förstås. OMG! Hoppas inte jag behöver svara på det...
Visa på X →Idag är vi på partnermöte med Sweden Rock Festival. Världens bästa festival i #mittsölvesborg http://instagram.com/p/ycAhFuK17H/
Visa på X →Morgondrinken var en riktig vitaminboost med ingefära som bas. Nu hopppas jag på snabbt resultat. #förkyld
Visa på X →