Jag mår lila av nyheter om asylboende som sätts i brand. Jag vill tro på människors godhet.
Visa på X →411
inlägg
@johanharlandat välkommen till Sölvesborg! ✨
Visa på X →Budgetberedning pågår. Alla politiska partier är inbjudna och vi går igenom alla kommunens verksamheter. Mycket bra diskussioner!
Visa på X →Just nu pågår lärorika diskussioner mellan Näringslivsrådet och Kommunstyrelsens ledamöter. Fokus på framtid och utveckling! #mittsölvesborg
Visa på X →Ks Arbetsutskott informerar sig just nu om hur vi ska kunna erbjuda en helt giftfri miljö, framförallt i våra förskolor. #mittsölvesborg
Visa på X →Inleder dagen med styrgrupp för handelsutveckling. #mittsölvesborg


@OlaSoderdahl jätteroligt! @perolamattsson
Visa på X →Dags att prata serveringstillstånd på Sweden Rock i Radio Blekinge P4 Hej! https://instagram.com/p/7aWhIHq1_k/
Visa på X →Känns bra att lämna Sölvesborgs centrum. På väg till en vigsel i kärlek och ljus. Här inne samlas just nu hat och mörker. #mittsölvesborg
Visa på X →Reser med tåg mot Karlskrona en fin morgon med bara ben och önskar att det aldrig mer blir vinterkallt.
Visa på X →Äter frukost och lyssnar på dagens lokala sommarpratare Juan Robledo. Om hans intressanta bakgrund och resa. @Juantreetronco
Visa på X →Idag hissar vi regnbågsflaggan på Stadshusets tak. Det är tredje året vi gör det under Stockholm Pridefestival i #mittsölvesborg #kärlek
Visa på X →När Juan Robledo kommer på sin Vespa vill han ha "chips och alkoholfri öl" plus "nåt sött" @Juantreetronco


"Som en tisdag på IKEA, bland köer korv och mos" #Lundell Enastående låt men fy bubblan så många som är i Älmhult idag
Visa på X →"Stjärnar" i Almedalsappen. Ska bara vara på plats i två dagar. Finns så mycket intressant och bra att göra där. #Almedalen
Visa på X →Läste om explosion i Sölvesborg och tänkte "måste åka hem". Visade sig betyda att föreningslivet blomstrar. Puh! http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=6170713&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Visa på X →Att handla på Konsum i #mittsölvesborg om fredagskvällen är som ett bättre AW. Det blir både roligare och längre än planerat.
Visa på X →Sitter i stadshusets lilla studio för att prata om värdskap med Radio Blekinge P4 https://instagram.com/p/2YAqjLq1wc/
Visa på X →"April är som en kall och nyckfull vän"
Visa på X →Framme vid målet. Har fått njuta av Blekinges natur, jobbat, fört intressanta samtal. Jag älskar att åka tåg.
Visa på X →Titta. Jag hittade @bagarn6 som målvakt.


Afternoon Tea med hemmagjord äppelchutney och andra läckerheter. Tack för det @maalexandersson ! https://instagram.com/p/0z5aTzK1xH/
Visa på X →Sveriges statsminister Stefan Löfven om "Det svenska löftet" på SKLs Ordförandedag/Valkongress https://instagram.com/p/0mwJ92K12c/
Visa på X →Den här alarmtiden är inte att leka med. Men jag är priviligerad som är vald till SKLs valkongress… https://instagram.com/p/0mIU1DK1wP/
Visa på X →Äntligen kom avslutningslåten. I Will Always Love You. #TheBodyguard #Whitney #90-tal
Visa på X →