Partivänner från Gotland, Kalmar, Blekinge, Kronoberg och Jönköping https://x.com/carinaodebrink/status/941973412997681152
Visa på X →357
inlägg
Ledareutveckling på Ädelfors folkhögskola, nästan 100 socialdemokrater samlas för att bilda sig och stärka partiet för framtiden, så gott engagemang!

@MiaFrisk Mille grazie!
Visa på X →Svenska handbollsdamerna förlorade man mot manduellerna??? 🤔
Visa på X →Har idag blivit vald av medlemmarna till plats 1 på riksdagslistan för socialdemokraterna i Jönköpings län. Mycket hedrad, glad och stolt!
Visa på X →Strax dags för träff med trafikutskottet och samtal kring nödvändigheten av nya snabbtåg, för hela Sverige!!
Visa på X →Låter hurraropet gå vidare till alla socialdemokrater i regiongruppen. #bästalaget https://x.com/carinaodebrink/status/930785773024174080
Visa på X →Ett fyrfaldigt HURRA!! mötte mig idag när jag träffade seniorerna i Onsdagsgruppen i Värnmo. Anledning: att regionen antagit S-MP:s budget.
Visa på X →Svaret är fortfarande ja! Budgeten innehåller många delar som är gemensamma utgångspunkter. https://x.com/miafrisk/status/929208366160900096
Visa på X →Rune B verkar inte läst vår budget; "det återstår bara ett tomt skal när säryrkandena fallit". Intressant: Ny ambulans, kollektivavtal, avveckling vårdval ögon, och att vi anv 200 milj kr av våra likvida medel till investeringar. https://x.com/mikaelekvall/status/929271458198708224
Visa på X →Vilken stabil insats Sverige!!!🚓⚽️⚽️🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Visa på X →Härligt Sverige!!!
Visa på X →Regionen behöver en stabil politisk majoritet och för 2018 är det med en rödgrön budget. https://www.jp.se/article/det-enda-ratta-ar-att-stalla-era-platser-till-forfogande/
Visa på X →Tydliga besked från S!


Moderaterna vill underkänna S-MP:s budget bara för att man inte gillar den!
Visa på X →Det totala moderata politiska haveriet är ett faktum i Region Jönköpings län. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=6816870
Visa på X →https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/fran-hemmafru-i-syrien-till-gravmaskinist-i-lindesberg
Visa på X →För att fortsätta citera Tage Danielsson: Även ögat måste vi ge någonting att bita i"
Visa på X →Sämsta krönikan ever @KulturJP Utan kultur - då är vi inte längre människor. "Själen har det illa ställt men oxå den kan dö av svält"
Visa på X →I Linköping och samtalar om viktiga satsningar och prioriteringar tillsammans med socialminister Annika Strandhäll

Vi lägger ett helt batteri av åtgärder för mer personal i vården och hållbart arbetsliv. I vår välfärd ska ingen (s)pringa fortare! 😀 https://x.com/anebyliberalen/status/922760375942221825
Visa på X →En lögn blir inte sann bara för att den upprepas! https://x.com/miafrisk/status/922751143347916805
Visa på X →Låga avgifter till vården är tillgänglighet och jämlikhet. Vi storsatsar för att utveckla vården - tack vara rödgrön regering! https://x.com/miafrisk/status/922732402811731968
Visa på X →Faller under mottot fake news eller alternativa fakta! Vi använder sparade medel för investeringar till investeringar. https://x.com/miafrisk/status/922734263497363457
Visa på X →EBT ser ut som hon svalt en citron över att Lars Adaktusson blir 2:e vice ordf i KDS
Visa på X →