Ska be att få en helfigur på Löfven som vi kan ha på regionstyrelsen! 😁 https://x.com/Gripenfighter/status/920371240090636288
Visa på X →357
inlägg
Vad gör D Trump på mötet? 😀 https://x.com/Gripenfighter/status/920301635733204993
Visa på X →@cjljkp Bra där! Så billigt som möjligt - för patientens skull!
Visa på X →Bra förslag av utredaren - patienten ska veta att läkemedel utanför högkostnsskydd kostar lika mycket i hela landet! https://www.dn.se/debatt/
Visa på X →Hej då Jan, hejdå Uffe!
Visa på X →Bedrövligt att inte debattledarna kan styra upp debatten. Kan ni inte uppträda vuxet säger Knutsson. @svtagenda #pldebatt
Visa på X →Dåligt att inte debattledarna säger till när EBT konsekvent snackar om annat än det som gäller! #pldebatt
Visa på X →EBT vill ha prestationsbaserad ersättning i sjukvården, det vill inga partier regionalt och inte heller SKL. #pldebatt
Visa på X →Sämsta duellen hittills när det blir sjukvård mellan KD o SD. #pldebatt
Visa på X →Härligt Uffe säger Åkesson - Uffe ser inte härlig ut #pldebatt
Visa på X →När det ska diskuteras klimat pratar KD om RUT, äldreomsorg och LSS, säger väl nåt om KD:s klimatfokus #pldebatt
Visa på X →Fossilfria bussar i Värnamo hade aldrig varit möjligt utan en rödgrön regering! #pldebatt
Visa på X →Det behövs fler tandläkare i länet och landet. Region Jönköpings län och Jönköping University kan göra det möjligt med en utbildning här!
Visa på X →Konstaterar att alliansen i Region Jönköping räknar med fortsatt s-ledd regering efter 2018, stabilt!
Visa på X →En kopp thé innan bästa kören, omgiven av massa ungdomar på Nyfiket, utländska studenter? Härligt!
Visa på X →Aldrig har så mycket resurser förvaltats så dåligt i alliansens regbudget. Länet behöver en ny pol ledning!
Visa på X →@vaggerydskommun Vilken bra bild! Goda ambassadörer för kommunen!
Visa på X →Är det kålhuvuden i Kristerssons bukett? Och Kent? Dom 999 saker jag aldrig skulle göra Dom vägs upp av 999 värre saker jag redan har gjort
Visa på X →Tycker signalen ska vara tydlig också från Region Jönköpings län! https://x.com/carinaodebrink/status/912602373750771713
Visa på X →"Merkel tänker inte ens tanken att samarbete med AFD, den tanken finns ju i Sverige" Hej(a) Jan!!!
Visa på X →@RachelDeBasso Ha, ha, ser direkt att jag kan ligga i riskzonen för vissa diagnoser 🙈
Visa på X →Jag är superstolt!! https://x.com/owenil/status/910622094064541701
Visa på X →Styrkebesked med S-regering, 200 000 fler jobb sedan 2014. Trots 350 000 i arb.löshet finns 100 000 lediga jobb! Forza Socialdemokraterna!
Visa på X →Välfärd för alla ökar jämlikheten - bättre än skattesänkningar! https://x.com/MiaFrisk/status/910152447909404672
Visa på X →"Hej Jan - hejdå Jan" EBT #aktuellt #svpol
Visa på X →