Härligt Sverige! Så bra!

Vi sparar allt, även det som raderas.
Härligt Sverige! Så bra!

Drömstart! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Visa på X →Fotbolls-VM • Sverige vinner VM-premiären https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/svensk-vm-succe-vinner-premiaren-mot-tunisien-/
Visa på X →Vi > dom
Visa på X →Och så kom 5:an 🇸🇪⚽️❤️
Visa på X →Älskar Sverige 4-1 🇸🇪⚽️
Visa på X →روزی سیاه برای خاورمیانه و بهویژه برای مردم ایران. این توافق، یک پیروزی آشکار برای جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران است. میلیاردها دلار دیگر در اختیار رژیمی قرار میگیرد که چهار دهه است با سرکوب، ترور و صدور بیثباتی زندگی کرده است. آیا کسی واقعاً شگفتزده است؟ وقتی ژئوپلیتیک را به بازی و شعار تقلیل میدهند، نتیجه چیزی جز تقویت دیکتاتورها نیست. اما شرمآورتر از خود این توافق، سکوت و وقاحت کسانی است که آن را تبلیغ کردند؛ نه فروتنی، نه پشیمانی، نه حتی شجاعت پذیرش اشتباه. و آن بخش از اپوزیسیون که با سادهلوحی یا فرصتطلبی در این مسیر نقش ایفا کرد، باید سر خود را از شرم پایین بیندازد.
Visa på X →A sad day for the Middle East — and especially for Iranians. This is a victory for the Islamic Republic. Billions of dollars will flow back into the regime, and the IRGC will only strengthen its grip. Is anyone surprised? This is what happens when geopolitics is treated like a game by people with no strategy and no understanding of the consequences. The most astonishing part remains the complete absence of humility, regret, or self-reflection. And those in the Iranian opposition who cheered this approach on should hang their heads in shame. #irgcterrorists
Visa på X →3-1 🇸🇪⚽️🇸🇪⚽️🇸🇪⚽️
Visa på X →Måååål 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🌟
Visa på X →Våra grabbar! 🫶🏼🇸🇪
Visa på X →Godmorgon- Nu kör vi!


Och i natt visar Ryssland sitt sanna tryne. De ska få betala för vartenda liv de förstört.
Visa på X →@strandhall Men fy fan. Sorgligt att människor inte kan bete sig bättre.
Visa på X →Kejsaren är naken, men för gudsskull, skjut inte budbäraren. Det är Statsministern som har ett och annat att förklara. https://www.dn.se/ledare/peter-wolodarski-ska-man-wallraffa-i-statsministerns-sovrum/
Visa på X →Replikskifte från riksdagsdebatten om utmönstring av permanent uppehållstillstånd. Om de rödgröna partierna vinner valet så är det massinvandringens återkomst. Miljöpartiet och Vänsterpartiet är ärliga nog att berätta för väljarna vad det är för migrationspolitik som de föredrar. Ingen kan säga att de inte visste. https://youtu.be/WKK5zwWkm1c?is=wKguZrowKsYIpEjS
Visa på X →@TobiasBaudin Vad tror du själv? Såklart han kommer att göra.
Visa på X →@Rickatd1 Attans
Visa på X →@jeppe_persson Ja, våld och tvång i hemmet är oerhört svårt att hitta, mörkertalet är enormt. I alla grupper. Många stora insatser behövs göras och framförallt måste alla runt omkring våga reagera. Men jag tror inte statlig reglering av klädesplagg löser det vi vill lösa.
Visa på X →@PeterModerat Men hur kommer lagstiftningen kunna skilja på olika typer av sjalar? En lag måste vara allmän och rättssäker, man måste lätt kunna bevisa ett brott. Inget går ju här. Rättsstatens principer rakt i papperskorgen. Men det får du såklart vifta bort om du vill. =)
Visa på X →Miljöpartiet var tydliga i SVT Agenda. Blir det en mörkröd V C MP S regering så blir det ingen ny kärnkraft. Journalisterna från @SvD och statsradion @sr_ekot försökte få dig och svenska folket att tro motsatsen i samtalet efter debatten dvs att S skulle kunna köra över V C MP i den här frågan. Det stämmer inte. Förra gången bestämde Miljöpartiet såväl om kärnkraftsnedlöggning som om dieselpriset. Har du råd att chansa om vem som skulle bestämma?
Visa på X →@ggholm @Ebbason Ja olaga tvång är ett brott.
Visa på X →@f_hieronymus @staffanst Alla jämförelser med hakkors är absurda. Hakkorset är en symbol för Förintelsen. (Och i strikt mening är inte hakkorset ett klädesplagg. Skjortan eller bindeln det sitter på är inte förbjuden)
Visa på X →@f_hieronymus @staffanst För att jag inte tycker att staten ska kontrollera kläder. Det är helt enkelt orimligt och jättesvårt ur ett rättssäkerhetsperspektiv.
Visa på X →