Mot bättre vetande valde S i region Sthlm genom bl a ordföranden Åsa Westlund o vice ordförande Aida Hadzialic att supporta falangen som bars upp av gängkriminella. En praktskandal. En som medverkade ångrar nu djupt att han följde partilinjen. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Arp63q/s-topp-om-botkyrka-skandalen-jag-gjorde-fel-har-daligt-samvete?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →405
inlägg
Missa för allt smör i Botkyrka inte denna granskning.
Visa på X →@Soren677 @ghokmark I denna artikel ställer sig Baudin på de gängkriminellas sida mot den då sittande ordföranden i kommunstyrelsen som försökte stoppa ABF o deras starka koppling till Alby-nätverket.
Visa på X →😂
Visa på X →Boom
Visa på X →Sjukt.
Visa på X →@JohanPelling Varför funkar bostadssektorn för vanliga människor i Finland, Norge o Belgien för att ta tre exempel men inte i Sverige?
Visa på X →@trotzenfeldt @jennymaria Du verkar okunnig om vad våldtäkt innebär.
Visa på X →@jensrunnberg @Edward_Blom Salsa slott var privatägt fram till 1976. Innan dess var det således privatägt i 700 år varav det nuvarande slottet funnit sedan 1679. Var privat ägande ett problem under de 700 åren?
Visa på X →@JohanPelling @DavidLindmark3 @KBondergaard @IngeStealth @FrHaJo S är Hyresgästföreningens lagstiftande enhet inom Rörelsen. Det viktigaste är att bevara Hyresgästföreningens rätt att finansiera sin verksamhet genom avgift på hyran samt att få behålla sitt veto i hyresförhandlingarna. Att människor får tillgång till bostäder är underordnat.
Visa på X →@JohanPelling @FrHaJo S maktapparat utredd i grunden redan 1977. Vad hittar vi i den redan på framsidan? Jo, Hyresgästföreningen.

@JohanPelling @peterwennblad Vad är sämre än en icke fungerande bostadssektor menar du?
Visa på X →@InteSosseSe @svt Både Eklund o Heikensten är gamla sossar.
Visa på X →@RichardHerrey @rickardwessman Det är värre än så. Idag upprepades samma sak i Rapport.
Visa på X →@JohanRomin @olakallqvist Till o med för de fiiiinaste folkpartisterna kokar det ner till cash is king.
Visa på X →@CGustafL @MartinAagaard @Kenan_Habul Du missade nog att ingen chef på Sveriges Radio, mellan som hög, ville ställa upp o svara på frågor.
Visa på X →@MartinAagaard Du missade nog att ingen chef på Sveriges Radio, mellan som hög, ville ställa upp o svara på frågor.
Visa på X →@r_daniel_j Bara för att man är S-politruk måste man inte ljuga:

@owenil Regimen ska det stå. Esbati har ingen idé om HUR regimen ska avsättas. Folket ska på något magiskt sätt resa sig o få mullorna att sluta skjut skarpt.
Visa på X →@owenil Problemet är ju att Esbati inte kan acceptera shahens son som sekulär övergångslösning. O han har ingen idé om hur folket ska kunna resa sig. Bättre med 47 års ytterligare terror än att få bort regionen nu med hjälp av USA o Israel.
Visa på X →@PerRosencrantz Sedan är det märkligt att kommunalrådet själv tog initiativet att köpa fastigheten som inte var ute på marknaden o där ägaren knappast kan anses ha en åsikt alls.
Visa på X →@JohanIngero Dagens i särklass bästa prank: SVT:s pressjour skriver i ett mejl: ”Just nu har SVT ingen kommentar mer än att vi rekommenderar alla att titta på kvällens Svenska nyheter. ”
Visa på X →@lenahallengren Varför gick statliga generaldirektörer o VDar privata sjukförsäkringar när du satt i regeringen 2018-2022?
Visa på X →@gustafgothberg V i Alingsås verkar vara förföljda av problem😊.
Visa på X →@JohanIngero Redaktören släppte igenom artikeln🤡
Visa på X →