@rulle53 @Anettes_ Typiskt avgrundsvänstern att vilja tysta obekväma åsikter. Men mig tystar du aldrig. Media har försökt av och till i 20 år. Dom har gett upp nu. 😎
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Aktivitet, senaste 7 dagarna
Senaste inlägg
@glidefjall @FawAzzat Ännu ett subtilt ironiskt guldkorn från UG. Det intressanta är att detta synsätt faktiskt finns på riktigt bland fanatiska grupper. Medeltiden knackar på dörren. Och vissa vill öppna den i ”religionsfrihetens namn”.
Visa på X →@HawksLEsixthree Nej.
Visa på X →@PolisOrten Och ställ krav. Länder som inte tar emot sina egna medborgare skall inte ha en krona i bistånd samt att det direkt skall införa visumkrav på dessa länder.
Visa på X →For Sweden, the lesson is clear: we must accelerate the transition away from fossil fuels. Greater energy independence strengthens us, and reduces our vulnerability to conflicts beyond our borders. (2/2)
Visa på X →The agreement between the US and Iran is an important step forward made possible by the efforts of several parties. It’s now crucial that the Strait of Hormuz is swiftly and unconditionally opened. Iran must never develop a nuclear weapon—negotiations to that end are vital. (1/2)
Visa på X →Erik Nivas språk är helt fantastiskt. Som en dröm, en saga, en romansvit. ”Våra förskolepedagoger, våra vaktmästare, våra mellanchefer och våra kostymkonsulter ska möta måndagen i ett land som har sina brister, men som håller ihop.”
Visa på X →Den här cirkusen handlar om förlängd tidsgräns för förvar av barn från 3 till 6 dygn plus en förlängning för tonåringar som utgör säkerhetshot. Vilka partier tror ni röstade för gränsen på 3 dygn? För vänstern är 3 dygn helt ok medan 6 är omänsklig rasism. Halva riksdagen är🤡er.

Stoppade Alinia-avsnittet – men sa ja till dömde Yasin https://bulletin.nu/stoppade-alinia-avsnittet-men-sa-ja-till-domde-yasin
Visa på X →@GunnarHans7354 Då får vi gräva guld i Mexico!
Visa på X →@staffanst Du drog in Förintelsen i diskussionen. Godwins lag. Ha en fin vecka.
Visa på X →Om sportjournalisterna var politiska reportrar på DN TV4 och SVT: Varför vann Sverige inte med fler mål? Varför lät inte Sverige Tunisien göra fler mål? Det är ju en orättvis seger. Varför är Sverige med i VM när det delvis spelas i USA? Allt är den borgerliga regeringens fel. Typ så. Eller vad tror du?
Visa på X →Kaliber avslöjar: Ytterligare kriminell i S-uppgörelsen i Botkyrka 2023 | Sveriges Radio https://www.sverigesradio.se/artikel/kaliber-avslojar-ytterligare-kriminell-i-s-uppgorelsen-i-botkyrka-2023
Visa på X →Kriminell nominerade Socialdemokraternas toppkandidat – Kvartal https://kvartal.se/federicomoreno/artiklar/kriminell-nominerade-socialdemokraternas-toppkandidat/cG9zdDoxMzE2ODE
Visa på X →LEDARE: Magdalena Andersson talade om Karl Marx i Oskarshamn https://www.di.se/ledare/andersson-ar-inte-mittenpolitiker/
Visa på X →Underbart, nu gräver vi guld i USA!
Visa på X →Måndag. Man vaknar till en god nyhet. Sverige! 👏🏼🇸🇪🤩

@KlingsporC Attans
Visa på X →@brushuvudet Lund? Nja inte så nybyggd
Visa på X →Vill meddela att jag, trots att flödet nu fylls med politiker i fotbollströjor, inte satt uppe mitt i natten och tittade på fotboll. Men heja Sverige! 🇸🇪
Visa på X →@danieru242 @ThallCamilla Aha, så polisen kommer fråga mig vilken religion jag praktiserar och om jag svarar ”fel” religion blir jag gripen? Jösses. Det blir ju ”spännande” i ett rättssamhälle.
Visa på X →@PeterModerat Jag frågar hur lagen kommer drabba mig, ingen kan svara utan trippar runt frågan eller blir upprörda.
Visa på X →@staffanst Du gjorde en absurd jämförelse med hakkorset, som helt och hållet får stå för dig.
Visa på X →5-1 till Sverige mot Tunisien. Vilken jävla kross och vilken drömstart. Så stolt över vårt landslag 🇸🇪💪🏽🔥🫶🇸🇪
Visa på X →Oljepriset faller rejält – expert: Då når det 70 dollar | http://EFN.se https://efn.se/oljepriset-faller-rejalt-expert-da-nar-det-70-dollar
Visa på X →