@johanssonmorgan @mikaeldamberg https://x.com/franssonjosef/status/2064962494930546985
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Aktivitet, senaste 7 dagarna
Senaste inlägg
Så sossarna röstade FÖR ett förslag i utskottet och STÖDDE det i debatten i kammaren för att sen tvärvända (!) och stödja en vilandeförklaring som skjuter upp beslutet i ett år. Inser S vilken praxis man skapar? Att en minoritet kan skjuta upp alla beslut man ogillar i ett år?
Visa på X →@henry_wedding Haha!! Mitt i natten är ett allmänt begrepp för mitt i natten =)
Visa på X →@JensOdlander @heart_service Då får vi hoppas att vi aldrig behöver ta reda hur hur klädesplagget sjal ska definieras.
Visa på X →@AccusatorSenior Drack så mycket kaffe till frukost så blev två glas vatten på förmiddag.


@Mr__Parabellum För att de inte ska komma på avvägar, finns ingen anledning att gamla versioner riskerar komma ut.
Visa på X →@StoreSture @KyrkligaTing Oj vilken jämförelse. Skillnaden på en symbol och ett klädesplagg är ju att symbolen är lättare att definiera. Kommer min sjal bli förbjuden med SD i regeringen?
Visa på X →@SplutC Ska streama i efterhand!
Visa på X →@JensOdlander @heart_service Nu svarade du inte. Kommer min rosa (eller blåa eller svarta) sjal bli förbjuden när M ger justitiedepartementet till Sd?
Visa på X →@NiallHarbison Poor Hank and Thank You so much for saving him 🙏🏼❤️🐶
Visa på X →@strom_tuula @KyrkligaTing Detta är en sakfråga jag brinner för: Kvinnors rätt att bestämma över sina egna kläder.
Visa på X →... Vem gläds inte när Sverige vinner? VM-fotboll och valår. Som ett brev på posten ska detta politiseras i vårt polariserade land. Eftersom flera svenska spelare har invandrarbakgrund så förväntas jag och övriga sverigedemokrater vara missnöjda. I synnerhet när någon av dessa presterar bra. (Och så är det vi som beskylls för att orsaka polarisering...) Vad vill man egentligen uppnå med detta? Ja, jag har i hela mitt vuxna liv varit starkt kritisk till den förda invandringspolitiken och den kravlösa synen på integration. Jag är övertygad om att Sverige hade varit ett bättre land om den omläggning som nu sker hade gjorts tidigare. Många - på senare år de allra flesta - håller med mig om det. Det betyder inte att vare sig jag eller en majoritet av svenskarna har något att invända mot att människor med invandrarbakgrund lyckas i Sverige. Tvärtom, det är ju precis det vi vill. Att Sveriges målskyttar heter Isak, Ayari och Gyökeres förändrar inte min syn på vad som är ansvarsfull politik. Inte heller om de heter Andersson, Pettersson och Lundström. Jag gläds oavsett, och konstaterar att de alla är svenska medborgare och fostrade inom ramen för vår svenska modell för föreningsliv och breddidrott. Idrottsliga framgångar är något som bygger sammanhållning och identitet. För ett splittrat land som Sverige är fotbolls-VM en möjlighet att överbrygga en del av de problem som decennier av ansvarslös politik har skapat. Varför inte bejaka det istället för att politisera och polarisera?


MP är ett dyrt och destruktivt parti som vill göra svenska familjer fattiga!
Visa på X →@strom_tuula @KyrkligaTing Vi stiftar lagar för Sverige, inte andra länder. Regeringen bör omedelbart stoppa alla utvisningar till Iran, det skulle hjälpa kvinnor på riktigt. Men regeringen tycker paus räcker, det är absurt.
Visa på X →@StoreSture @KyrkligaTing Ja det är ju så man måste göra om man ska stifta lagar som följer rättsstatliga principer.
Visa på X →@suzivilda Du menar den lag som sossarna införde? Och som vi nu gjort om för att stoppa detta?
Visa på X →@connectthread Jag vill. Bor själv inom Ringhals yttre säkerhetszon och ser gärna fler reaktorer i Ringhals.
Visa på X →@johanssonmorgan Det låter som S. Och ni brukar ju roffa åt er alla ministerposter när ni får chansen. 😎
Visa på X →@smokinglir1999 Är du höger eller vänster fot?
Visa på X →@tidslinjen365 Jo det är ett allmänt begrepp. Men visst vi kan kulturkriga om det och hej och hå. Jag har tålamod.
Visa på X →Fullsatt på barerna i Gävle när Sverige fick drömstart – Gefle Dagblad https://www.gd.se/gavle/fullsatt-pa-barerna-i-gavle-nar-sverige-fick-dromstart/
Visa på X →@tidslinjen365 Haha!! Mitt i natten är ett allmänt begrepp för mitt i natten =)
Visa på X →@Mr__Parabellum @AmonHoch Haha!! Mitt i natten är ett allmänt begrepp för mitt i natten =)
Visa på X →… ni kan aldrig ana vad som hände sedan. Lämnar kommentarerna öppna denna gång, som en sådan där tejp som fångar flugor. 🪰
Visa på X →