Team Russia? svarar statsministern. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/5E6w91/sd-det-blir-inget-team-sweden-kristersson
Visa på X →Sök
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyABaa/s-finansierade-sociala-medier-konton-styrs-fran-sveavagen-68 🤷🏻♂️ #svpol


Då ska vi se hur stort drev det blir av detta. 🍿 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyABaa/s-finansierade-sociala-medier-konton-styrs-fran-sveavagen-68
Visa på X →Trollfabrikanterna är många... https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyABaa/s-finansierade-sociala-medier-konton-styrs-fran-sveavagen-68
Visa på X →Vill Muharrem Demirok (C) skicka SÄPO till Sveavägen 68? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyABaa/s-finansierade-sociala-medier-konton-styrs-fran-sveavagen-68
Visa på X →När t.o.m. Aftonbladet skriver om sossarnas konton, vad ska Magdalena ”kasta sten i glashus” Andersson gasta om nu?

Nu måste Magdalena Andersson (S) svara mig på frågor om Socialdemokraternas anonyma trollfabrik på Sveavägen 68! Om Demirok håller presskonferens om att låta Säpo utreda (S) återstår att se. #svpol https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyABaa/s-finansierade-sociala-medier-konton-styrs-fran-sveavagen-68
Visa på X →Märkligt att traditionell media inte gjort någon sak av detta förrän nu. @samhallsnytt har tidigt granskat frågan. Inte konstigt att förtroendet för journalister och traditionell media minskar. Detta visar också varför alternativmedia är så viktig. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyABaa/s-finansierade-sociala-medier-konton-styrs-fran-sveavagen-68
Visa på X →C:s EU-parlamentariker @emmawiesner och @AbirAlsahlani är på plats i Ukraina. De inte bara pratar om att öka stödet i Ukraina, de är på plats med @BlagulaBilen och kör hjälp in i Ukraina! De ger sina tilldelade EU-kontorspengar till Ukrainas kamp https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LMnonp/emma-wiesner-c-kor-hjalpsandning-till-ukraina
Visa på X →Det är en skandal att vårdens pengar går till detta när vi befinner oss mitt i en vårdkris. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bmnM2q/bodde-i-hotellsvit-for-20-000-skulle-kopa-unika-karameller
Visa på X →Det här. Det här är vad Åkessons drevande leder till. Anställda på TV4 kan inte längre skylta med var de jobbar. Fri oberoende media behöver lägga pengar på livvakter istället för journalister. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/LMn041/uppgifter-sakerhetslaget-pa-tv4-har-paverkats-efter-trollfabriken-granskningen
Visa på X →@Olle_Thorell Stoppa Såsseriets dessinformationscentraler. Fackföreningar, UD, DN, Aftonbladet, ABF m. fl. Allt detta klägg som driver Sverige mot avgrunden.
Visa på X →Hatar du åsikten ska du hata personen! Att skilja mellan sak och person är allmänt betraktad som en fin egenskap. Men (S) har istället förordat att stigmatisera politiska motståndare för att försöka skrämma väljare från att rösta ”fel”. #svpol https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jQBdxA/baudin-efter-pehrsons-viskning-minst-ryggrad-nagonsin
Visa på X →Bra försök @MuharremDemirok och @magdandersson, men segertåget rullar vidare! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pPAgXj/eu-valet-oforandrat-stod-for-sd-efter-kalla-fakta
Visa på X →Med 17 dagar kvar är vi påväg mot vårt bästa EP-val någonsin. Men vilket inte kommer göra sig självt, nu är det bara att kampanja på och köra järnet 💪 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pPAgXj/eu-valet-oforandrat-stod-for-sd-efter-kalla-fakta

Vad sjukt. Har Liberalerna helt tappat det?! SD manipulerar opinionen, sprider hat och rasism. Men för den ”liberale” ledaren är detta bara ett spel. Vilken liberal frihetskämpe… Sitter i knät på det auktoritära partiet SD och är dessutom bekväm med det! https://www.aftonbladet.se/a/jQBdxA
Visa på X →Oroväckande utveckling. Delar helt synen att universiteten inte ska bedriva utrikespolitik, det gör regeringen. Viktigt att demonstrationerna är fredliga, inte hotfulla. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5E0ABz/uppsala-universitet-laser-dorrarna-efter-protest
Visa på X →"Hon tycker det är absurt att samma regering inte fördömer SD när de misskrediterar TV4 och fantiserar om en inhemsk påverkansoperation." https://www.aftonbladet.se/ledare/a/qPL5GO/fransman-ser-sverige-som-ett-extremt-land?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →Sverigedemokraterna har trolltrupper och angriper anonymt sina motståndare med hat och hot. Men det är ”andras reaktioner” som är problemet. Krig är fred i den sköna nya värld som SD vill skapa. Rösta bort dem. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/eM8AAg/sd-toppen-liberalernas-reaktioner-var-ett-misstag
Visa på X →https://www.aftonbladet.se/a/lwAd67
Visa på X →https://www.aftonbladet.se/a/730wR4
Visa på X →Den här veckan visades SD:s rätta ansikte. Splittring har alltid varit deras maktstrategi och väsen. Om inte regeringen sätter ner foten kommer ytterligare en valrörelse fyllas med deras anonyma hatiska budskap. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/zAGprK/demirok-sd-s-strategi-lat-trollen-splittra-sverige
Visa på X →https://www.aftonbladet.se/debatt/a/Jbodk4/teodorescu-mawe-jag-overskoljdes-av-en-stortflod-av-hat
Visa på X →”I min värld vinner man med goda argument, inte med personangrepp och smutskastning.” Bra Alice. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/Jbodk4/teodorescu-mawe-jag-overskoljdes-av-en-stortflod-av-hat
Visa på X →Han vet vad han pratar om - jag träffade honom i Washington när han berättade om de amerikanska erfarenheterna. SD-strategi "som hämtad ur rysk trollmanual" https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Jbo9X6/sd-strategi-som-hamtad-ur-rysk-trollmanual
Visa på X →