Bra förslag från Moderaterna om att tillfälligt pausa amorteringskravet. Hushållen behöver andrum.

Bra förslag från Moderaterna om att tillfälligt pausa amorteringskravet. Hushållen behöver andrum.

I Moderaternas Sverige monterar man aktivt ner integrationen. Exemplet vi såg i Upplands Väsby är chockerande.
Visa på X →Så här fungerar ett parti som inte värnar demokratin utan vill behålla makten till varje pris. Alla borde ha rätt till en fackförening utan partikoppling #val2022 #svpol #maktparti #ingenrespektfördemokratin https://www.gp.se/debatt/jag-hade-betalt-f%C3%B6r-att-ljuga-om-moderaterna-1.80339492
Visa på X →Sverige behöver moderat ledarskap. #svpol #valet2022 #nufå viordningpåsverige https://www.expressen.se/ledare/gnallet-pa-moderaterna-har-gatt-helt-overstyr/
Visa på X →Människor ska inte behöva gå från hus o hem pga höga elpriser. Rösta på moderaterna så vi kan få ordning på Sverige #elkris #val2022 #svpol


Vi har konkreta förslag på hur vi löser #elkrisen , rösta på moderaterna för att få ordning på Sverige #svpol #val2022


RT @Anna_Ekstrom: Magdalena Andersson är tydlig i Ekots partiledardebatt: Precis som under Coronakrisen kommer vi att se till så att hushållen klarar sig genom krisen. I kristider ska vi inte skära i tryggheten för att finansiera Moderaternas skattesänkningar. https://www.gp.se/debatt/l%C3%A5t-inte-moderaterna-%C3%A5terupprepa-haveriet-med-f%C3%B6rs%C3%A4mrad-a-kassa-1.79576863 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1565792185185976322
Visa på Mastodon →Landsbygdsdebatt ( organisationen ”Hela Sverige ska leva”,HSSL) . Tidschemat spräcktes med 1 tim, pga många ämnen, pratglada partiföreträdare och spänstiga debatter. Känner mig trygg med Moderaternas landsbygdspolitik!

RT @LinaGlans: Titta! Moderaterna i Stockholm har hittat en kommunal byggnad som de INTE vill sälja ut. Vem hade kunnat ana! 🤷♀️ 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1565036076414246912
Visa på Mastodon →Nu är det 13 dagar kvar till valdagen den 11/9. Redan nu är det möjligt att förtidsrösta. Jag skulle bli väldigt glad om du vill sätta ett kryss vid mitt namn vid valet till Riksdagen. Om du inte bor i Göteborg går det bra att kryssa vid mitt namn på #Moderaternas rikslista.


RT @emelie_schroder: Vi borde inte vara förvånade men ändå, året är 2022. Klimatkrisen är akut och vi har just genomlevt en pandemi. Moderaterna har fyra prioriteringar inför kommande mandatperiod. Klimatet eller välfärden är inte en av dem. 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1564175215936131073
Visa på Mastodon →Svenska löntagare förtjänar samma trygghet som sina nordiska kollegor. Röstar man på Socialdemokraterna så kommer vi att stoppa Moderaternas planerade jättenedskärningar i sjukförsäkring och a-kassa. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/28M5Ea/byggnads-hogerregering-vore-katastrof-for-arbetarna
Visa på X →RT @stinabillinger: Liberalerna, Moderaterna och KD upprepar gång på gång lögnen att det är politiker stängt kärnkraftverk. Låt oss läsa vad Lars G Nordström, ordförande i Vattenfall under 11 år, sa i DI den 3 februari i år: 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1563980196482514948
Visa på Mastodon →Välfärden kommer att behöva mer pengar, då är det viktigt med en stark ekonomi och att fler kommer i arbete. #Moderaterna #Ekonomidebatt
Visa på X →@ElisabethSvan är tydlig med att #Moderaterna sänker skatten på arbete så att det alltid ska löna sig att arbeta. S har under de senaste två mandatperioderna infört 46 nya skatter & skattehöjningar. #Ekonomidebatt


1. S, MP, V och C la ner fungerande kärnkraft. 2. Det skapade elbrist och skenande elpriser. 3. Nu kommer SVT med tips på hur vi kan stänga av värmen i vinter och klä på oss. Om du inte vill att värme inomhus på vintern ska vara en lyx - Rösta på Moderaterna!

Det läggs räls och klipps band. @TomasEneroth är flitig. Tyvärr är d ett spel för gallerier. Projekten är inte fullt finansierade, kejsaren är naken. #val2022 thttps://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/moderaterna-kritiska-till-regeringens-symbolhandling-med-nedlagda-ralsen
Visa på X →Hej @MagdaleAnders,@moderaterna,@jimmieakesson,@annieloof,@dadgostarnooshi,@BuschEbba,@JohanPehrson,@bolund,@martastenevi. Jag har precis köpt min egen Partiblomma. Bär er om ni kommer driva politik som minskar barns utsatthet! #Partiblomman https://majblomman.se/
Visa på X →Att vägra demokratisk debatt inför väljarna är knappast att visa dem respekt. RT @Aida_Hadzialic: Imorgon skulle jag haft min första livesända debatt i valrörelsen mot Moderaternas finansregionråd i Stockholm, Irene Svenonius. Hon vägrar dock återigen att ställa upp i Aftonbladets studio. 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1561791139434401792
Visa på Mastodon →RT @RMortvik: Moderaternas försök att göra politik av att många har så låga inkomster att de inte kan försörja sig och att de tror att lösningen är att de ska bli ännu fattigare, vore komisk om det inte var på allvar och handlade om riktiga människors försörjning. 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1561605272359112704
Visa på Mastodon →Grattis Moderaterna! Hoppas att ni är nöjda med ert kampanjande för Sverigedemokraterna. För inte tror ni väl att de kommer att acceptera att behandlas som ett litet stödparti? 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1561598811859992576
Visa på Mastodon →Öppet möte för ALLA ( även icke-medlemmar) med intresse för landsbygds och jaktfrågor! Träffa Moderaternas talesperson John Widegren i Svenstavik ( i M lokalen vid ICA). Kl 18.00.

Moderaterna vill sälja ut akutsjukhus - men de vill inte säga vilka. Vårt vallöfte är att stoppa alla försök till moderata utförsäljningar.

RT @shekarabi: I DN-intervjun berättar Ulf Kristersson om planerna att kraftigt försämra a-kassan & sjukförsäkringen. Ofattbart att moderaterna vill återigen attackera dessa försäkringar. Efter pandemin med alla de insikter vi fått. Ska SD svälja även detta, precis som i pensionsfrågan i våras? 🐦🔗: https://nitter.eu/AsaWestlund/status/1560534434620870656
Visa på Mastodon →Kristersson har gjort sig känd för sina utförsäljningar av välfärdsverksamheter. I valet ska vi sätta stopp för Moderaternas försök att sälja ut svenska akutsjukhus. https://www.gp.se/nyheter/sverige/hallengren-kristersson-vill-s%C3%A4lja-ut-sveriges-akutsjukhus-1.79045096
Visa på X →