Detta är ett problem. Vi måste börja prata mer om social hållbarhet och klimatkompenserade resor. Anställda på myndigheter ska inte agera aktivister. ”Flera klimatengagerade personer som är anställda vid statliga myndigheter har reagerat på direktivet.” https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gkWRga/nya-regler-for-jobbresor-vacker-ilska?utm_source=iosapp&utm_medium=share


