Mycket illa! https://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/socialdemokraterna-har-oppnat-dorren-for-gangen/
Visa på X →235
inlägg
Avtackning efter 16 år i Riksdagen. Oerhört stolt över det förtroende som jag fått.

Tänk på detta i höstens val. Hade aldrig hänt om MP och V hade haft inflytande.


Detta är resultatet av den moderatledda regeringens arbete. Tänk på detta i höstens val. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rrd7Ra/efterlyst-gangkriminell-gripen-i-turkiet?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →Den moderatledda regeringen levererar. Mycket bra! Hade aldrig beslutats där MP och V haft inflytande.

Skrämmande tanke! https://www.expressen.se/ledare/ledare-glom-krav-och-koll-mp-vill-oppna-gransen/
Visa på X →@markhog23 @JohanForssell Ja, det var ett riktigt dåligt beslut gällande könsbyteslagen. Men utöver det har vi mycket bra politik som Sverige behöver.
Visa på X →@JohanForssell Skräck senario!😱
Visa på X →@Ride_fixer Exakt!
Visa på X →Självklart!

Perfekt! 👍
Visa på X →https://www.svt.se/nyheter/inrikes/gangkriminella-blir-av-med-svenska-uppehallstillstand
Visa på X →Det här får du om socialdemokraterna vinner valet!

Hur kan någon vara emot detta? Varför vill man inte utvisa alla utländska våldtäktsmän? Obegripligt! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/aklagarmyndigheten-ar-emot-tuffa-utvisningsregeln/
Visa på X →Obegripligt!🤬 Den moderatledda regeringen vill att alla utländska våldsmän utvisas. https://www.expressen.se/ledare/sofie-lowenmark/har-ar-valdsmannen--vanstern-inte-vill-utvisa/
Visa på X →@JohanForssell Mycket bra! 👍
Visa på X →@Anna1849 Tackar! 😊
Visa på X →Bra! Partiledare behöver inte ställa upp på en massa fjanterier. Jag har inga problem med om någon känner för att kalla mig för moraltant! 😉 https://www.expressen.se/nyheter/politik/ebba-busch-nobbar-dn/
Visa på X →Den moderatledda regeringen levererar! Mycket bra!

Perfekt!👍 https://www.expressen.se/nyheter/politik/minskar-bistandet-kraver-att-somalia-hindrar-migranter/
Visa på X →@Ride_fixer 🤣
Visa på X →Mycket klokt av L! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/l-sager-ja-till-sd-i-regeringen-partierna-overens/
Visa på X →Läs gärna! https://www.expressen.se/ledare/ledare-attans-det-blev-inte-diktatur-med-tido/
Visa på X →Men GW, det är nu bara äpplen! Det ska du tåla! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/applen-dumpade-hos-leif-gw-persson-pekar-ut-svt/
Visa på X →Olämpligt att skriva vad jag anser om denne man 🤬🤬🤬 https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kristian-youssef-30-var-polis-valdtog-pojkar-via-snapchat/
Visa på X →