Regeringens lögner är så bisarra att rapporteringen om dem borde dominera alla medier. Tack @ElinSoderbergmp för detta.
Visa på X →47
inlägg
Verkligen tack! Väldigt intressant!
Visa på X →😃 Entusiastisk konduktör på vägen till Bryssel:
Visa på X →Kul att mitt initiativ att återuppväcka hbtqi-nätverket i riksdagen uppmärksammas:
Visa på X →Wow - tack! Ska läsa med intresse!
Visa på X →Debatterar ihop med @karlsson_maj om personlig assistans:
Visa på X →Skriver i Fempers med anledning av Världsaidsdagen:
Visa på X →Jimmie Åkesson om vad SD fått igenom för att släppa in L i regeringen: ”betydande sakpolitiska vinster”. ”Med mera, med mera.” Verkar vara en helt korrekt beskrivning.
Visa på X →@Sorenjuvas @miljopartiet Tack Sören! 💚❤️
Visa på X →Absolut.
Visa på X →Vi skriver i QX:
Visa på X →På fredag kör vi detta samtal med spännande deltagare! Kom till Pride House/Clarion Skanstull!
Visa på X →Miljöpartiet och Fi var de enda partierna som dök upp på RFSU Sthlms partiutfrågning om srhr-frågor på Stockholm Pride:
Visa på X →Mötesordförande för första gången på ILGA Europa-konferens. Utmanande, kul! https://x.com/nelfa_lgbt/status/789356631628931072
Visa på X →Mycket händer just nu på hbtq-området! Grattis Norge! https://x.com/fempers/status/748895338929455104
Visa på X →Rapporterade om gårdagens beslut i FN:s MR-råd: https://feministisktperspektiv.se/2016/07/01/historiskt-beslut-i-fn-om-hbtqi-rattigheter/
Visa på X →Jag (och många med mig) kommer att vara i #Almedalen hela veckan. Registrera dig också på http://bit.ly/almedalen15
Visa på X →Mitt första jobb: på stort nöjesfält. Ingen personalmatsal för medhavd lunch, köpelunch kostade som två timmars arbete... #mittsommarjobb
Visa på X →Fin dag idag! https://x.com/birgittaohlsson/status/726650021047881728
Visa på X →Fantastisk nyhet - skadestånd till tvångssteriliserade: http://www.mynewsdesk.com/se/rfsl/pressreleases/rfsl-vaelkomnar-initiativ-fraan-regeringen-att-betala-ut-ekonomisk-kompensation-till-tvaangssteriliserade-1385359
Visa på X →@mkliae @friatider @GTnyheter http://www.expressen.se/gt/rfsl-bra-att-det-provas-i-ratten/
Visa på X →@mkliae @friatider @GTnyheter GT/Expressen frågade mig om vad ett hatbrott är, det är det jag svarar på. Ny version ska upp.
Visa på X →@mkliae Jag tror du är felinformerad. Hatbrott är hatbrott. Du har läst Friatider?
Visa på X →För allas rätt att vara sig själva. En kampanj för asylsökande HBTQ-flyktingar. Bidra genom att dela länken! http://thndr.me/kpLnzE
Visa på X →Skriver om neddragningar i bistånd med bland andra Right Livelihood Award-vinnaren: http://www.aftonbladet.se/debatt/article21865345.ab
Visa på X →