Svenskt bistånd till hbtq-personers självorganisering har enorm betydelse. Förstör inte det nu! #biståndräddarliv http://thndr.me/cuA1YG
Visa på X →47
inlägg
@hanifbali @RFSLforbund Självklart.
Visa på X →@GrainneMaguire :-) Of course.
Visa på X →Fantastisk irländsk kampanj för att ändra abortlagstiftningen. Ni med mens, berätta för Irlands premiärminister. :) https://x.com/grainnemaguire/status/661207592157503488
Visa på X →@gudschy @RFSLforbund Tack!!!
Visa på X →@kljungros Tack! Och tack, detsamma! :)
Visa på X →Grattis, RFSL! http://www.mynewsdesk.com/se/rfsl/pressreleases/rfsl-fyller-65-aar-1238476
Visa på X →Första plenarsessionen, Europeiska ekonomiska och sociala kommittén, #EESC. Vi inleder med Europahymnen...

Vi (Kerstin Burman är bäst!) vann (igen!) https://x.com/tidningenottar/status/651054730043609088
Visa på X →Budgetproppen: blir det något skadestånd? http://www.altinget.se/artikel/ulrika-westerlund-be-tvaangssteriliserade-transpersoner-om-ursakt-nu #svpol
Visa på X →Snart på TV4 för att prata om http://jagarfri.nu - titta gärna och kolla in kampanjen om asylsökande hbtq-personer! #jagarfri
Visa på X →Loppis idag också på Södertorg 17! #Almedalen #Almedalen15

Får ett mail: "BULLETIN U.S. SUPREME COURT LEGALIZES SAME-SEX MARRIAGE NATIONWIDE"
Visa på X →Take action against discrimination in sport and carry the #FlamingStar : http://bit.ly/1M4ew0m #eurogames
Visa på X →Kan inte sluta följa #hometovote - irländare som bor i andra länder kommer hem för att rösta. Fantastiskt! #VoteYesIreland
Visa på X →Skriver med anledning av IDAHOT: http://www.expressen.se/debatt/dags-for-hbtq-politisk-handling-regeringen/
Visa på X →Grattis Finland!!! http://hbl.fi/nyheter/2014-11-28/688406/regnbagsankan-startade-mot-riksdagshuset
Visa på X →@muppfoto @TheMegaBitch Tack för bra gemensam insats! :-)
Visa på X →Vi håller på och försöker få svar om löftet om de extra tre "hbtq-miljonerna" kommer att hållas via regleringsbrev... #rödgrönbudget
Visa på X →Extremt många personer här på twitter blandar ihop RFSL och RFSU, har jag märkt (nu när jag är inne för första gången på någon månad...)
Visa på X →@kain_wyatt @SgOrmtunga Blev otroligt rörd. Tack!!!

Släppt. De ryska aktivisterna är kvar på polisstationen. Två har blivit misshandlade. #Olympics #Russia #LGBT
Visa på X →