@AMorrovatian Det finns ingen majoritet i riksdagen för att avskaffa lagen. Inget annat parti är villigt att göra detta. Däremot bör det vara möjligt att förändra lagen så att även svenskar inkluderas, vilket är det minsta vi kan göra.
Visa på X →423
inlägg
”Knolla din mamma”, när Socialdemokraterna får bestämma.
Visa på X →@AllardKlipp Haha, nej. Du verkar inte förstå att för att påverka i riksdagen är man tvungen att samarbeta med andra, vad man än tycker om dem. Små förändringar är bättre än inga alls. Du kanske ska läsa på hur den representativa demokratin fungerar.
Visa på X →Visst är det så. Henry Nowak var ett offer för rasism, den rasism mot vita européer som socialister och liberaler har släppt lös i Europa. En skandal utan dess like.
Visa på X →ISIS is islam and islam is ISIS.
Visa på X →Svenskfientligheten måste tas på allvar, det är dags att reformera HMF-lagstiftningen. Det handlar inte minst om alla förnedringsrån samt grupp- och överfallsvåldtäkter där invandrargäng ger sig på svenskar, brott med tydlig koppling till etnicitet. https://www.svd.se/a/16jwEq/sd-strangare-straff-for-rasism-mot-svenskar
Visa på X →Charlie Weimers sammanfattar det väl.👇
Visa på X →Elva gängkriminella blir nu fråntagna sina permanenta uppehållstillstånd i Sverige. Det rör sig om ”utlandsbaserade personer som misstänks ägna sig åt grov kriminalitet”. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/gangkriminella-blir-av-med-svenska-uppehallstillstand
Visa på X →Ständigt detta ”Allahu akbar”. Hur länge ska vi tvingas acceptera det importerade muslimska våldet?
Visa på X →Socialdemokraterna arbetar målmedvetet för att motivera sina nya väljare att gå till valurnorna.
Visa på X →Ja, det är skrämmande. Vänstern och islamisterna arbetar målmedvetet för att ta över.
Visa på X →”Legitim kritik mot islam är inte hat. Det är nödvändigt för att försvara Sverige.” Läs mer i debattartikeln nedan: https://www.sydsvenskan.se/opinion/legitim-kritik-mot-islam-ar-inte-hat-det-ar-nodvandigt-for-att-forsvara-sverige/
Visa på X →Det är viktigt med prioriteringar.
Visa på X →Massinvandringen har bl.a. medfört att ett stort antal svenska flickor och kvinnor utsatts för olika former av sexuella övergrepp av importerade våldtäktsmän. Som om detta inte vore nog våldtas nu våra äldre av dessa kulturberikare. Vissa partier har mkt att stå till svars för.
Visa på X →Visst är det härligt med mångkultur.
Visa på X →Det är väl snarare så att alla som tror på det som står i Koranen är en del av problemet. Själva ordet muslim betyder någon som underkastar sig Allahs vilja. Det innebär att man tror på och följer det som står i Koranen, exempelvis att hela världen ska islamiseras genom det heliga kriget jihad, vilket i praktiken innebär att muslimer ska förfölja, förtrycka och döda icke-muslimer. Det är inte islamism utan islam.
Visa på X →Socialdemokraternas kulturministerkandidat vill alltså ge bistånd till islamistiska studieförbund. Varför är jag inte förvånad?


Ständigt dessa förljugna socialdemokrater.
Visa på X →Sammanfattar vansinnet.
Visa på X →Visst är det så, undantagen är galna. Dessutom: den främsta anledningen till det omfattande behovet av nyanställningar inom vården är massinvandringen. Först importerar vi ett par miljoner människor under en tjugoårsperiod, sedan ska vi ta hit ännu fler människor för att ta hand om dem vi redan tagit hit. Galet.
Visa på X →@EUstatistic @hallen_a Du har naturligtvis fel. Vi gör allt vi kan för att motverka skadeverkningarna av tidigare förd politik. Detta gör vi inom ramarna för vårt samarbete. Det finns inget annat sätt att arbeta.
Visa på X →Jag vill inte ha några undantag alls. Det är regeringspartiernas linje. Men under mandatperioden går vi alltså från 13 000 kr/mån till 33 000 kr/mån. I undantagna yrken går vi från 13 000 kr/mån till 28 000 kr/mån. Det är en förbättring i alla avseenden, även om SD vill gå längre. Alternativet hade varit att inte göra något alls. Och hur kan 13 000 kr/månad vara bättre?
Visa på X →När har jag sagt att vi vill ha några undantag? Regeringspartierna har naturligtvis fel i frågan. Men än en gång: Vi går nu från 13 000 kr/mån till 33 000 kr/mån. I undantagna yrken går vi från 13 000 kr/mån till 28 000 kr/mån. Det är en förbättring i alla avseenden, även om SD vill gå längre.
Visa på X →Nej, det stämmer inte. Under mandatperioden går vi alltså från 13 000 kr/mån till 33 000 kr/mån i normalfallet. I undantagna yrken går vi från 13 000 kr/mån till 28 000 kr/mån. Det är en förbättring i alla avseenden, även om SD vill gå längre. Ska jag tolka dig som att vi skulle behålla 13 000 kr/mån?
Visa på X →@PaxTiberius Nej, det gör det inte. Vi går alltså från 13 000 kr/mån till 33 000 kr/mån. I undantagna yrken går vi från 13 000 kr/mån till 28 000 kr/mån. Det är en förbättring i alla avseenden, även om SD vill gå längre. Ska jag tolka dig som att vi skulle behålla 13 000 kr/mån?
Visa på X →