Än en gång har svenska ungdomar förnedringsrånats av invandrare. Denna gång är det ett arabgäng som har dömts till fängelse efter att ha utfört en serie förnedringsrån mot svenska killar i Lund hösten 2025. Araberna har utsatt svenskarna för olika former av våld, förnedring och dödshot. ”En skott i huvudet, jag svär på min mamma. Fitta mannen. Knulla om han rör sig mannen”, ska bland annat en av araberna ha sagt till en av de svenska killarna.
Hur någon på fullt allvar kan mena att detta inte ska rubriceras som grovt rån övergår mitt förstånd. Och samtliga gärningsmän bör naturligtvis utvisas, medborgarskap eller inte.
Visa på X →More like Englandistan I guess.
Visa på X →Ingen ska inbilla mig att detta är normalt. Islam har ingenting att tillföra Sverige och således ingenting i Sverige att göra.
Visa på X →@CeciliaNilsso16 På vilket sätt står jag bakom detta menar du?
Visa på X →När Anders Lindberg talar sig varm för mångfald är det i själva verket enfald i plural han menar.
Visa på X →Att det ser ut så här i en lång rad förorter är även ett svar på frågan hur det kan komma sig att Socialdemokraterna har öppnat upp för massinvandring från MENA. När en stor del av de gamla väljarna har övergett partiet, har man valt att fylla på med nya. Allt för makten.
Visa på X →Visa på X →@Jeff_Ahl @C_Westling Vilket är en följd av vårt samarbete. Det är så det fungerar i en representativ demokrati. Alternativet på vänsterkanten är betydligt sämre.
Visa på X →@viktorbk 😂 Fler kommer nog bli varse om Spiiks lite speciella humor.
Visa på X →Kanske dags för dessa vänsterextrema islamister att återvända hem. Här har de ingenting att göra.
Visa på X →@MemIngenjoeren @Ninnis_tankar Naturligtvis behöver vi nettoåtervandring. Det har vi för övrigt i dag. Så vår politik gör skillnad, även om det går att göra mer.
Visa på X →Det går absolut att argumentera för att vi måste göra mer, vilket jag gör hela tiden. Men det går inte att förneka att SD har drivit politiken i en ny riktning,
Visa på X →Ah fasiken, där ser man. Men då kan jag publicera det här också:
Det är väl klart att vi vill mer, det är bara att läsa våra förslag som vi lagt fram och driver i riksdagen. Men trots allt hat och motstånd vi har mött, trots att vi saknar egen majoritet i riksdagen, har vi sakta men säkert lyckats driva svensk politik i en annan riktning. Nedan kan du läsa om allt vi trots allt har lyckats driva igenom under den här mandatperioden.
PS. Vad har du lyckats driva igenom? Du kan väl lista detta nedan.
Visa på X →Nej, du förstår uppenbarligen inte hur den representativa demokratin fungerar, vilket kanske inte är konstigt med tanke på din marxistiska bakgrund.
Det är väl klart att vi vill mer, det är bara att läsa våra förslag som vi lagt fram och driver i riksdagen. Men trots allt hat och motstånd vi har mött, trots att vi saknar egen majoritet i riksdagen, har vi sakta men säkert lyckats driva svensk politik i en annan riktning. Nedan kan du läsa om allt vi trots allt har lyckats driva igenom under den här mandatperioden.
PS. Vad har du lyckats driva igenom? Du kan väl lista detta nedan.
https://www.sd.se/tidoavtalet/
Visa på X →Mångkultur, snart på en gata nära dig.
Visa på X →This is an invasion.
Visa på X →Precis som Charlie Weimers redan har konstaterat är DN islamismens medlöpare.
Visa på X →Yes, this is an invasion, a ”full-scale religious war of conquest”.
Visa på X →What is happening is akin to an invasion of men of fighting age, and it is socialists and liberals who bear responsibility for the madness.
Visa på X →@Johan_Gillman Snart i SAOL.
Visa på X →Mångkulturen visar sig åter från sin absolut bästa sida. Jag undrar om ni som har fört och förespråkat denna politik förstår att det är er fel och att det kommer att bli betydligt värre om ingenting drastiskt görs.
Visa på X →@_HansH__ Bara att kräkas. Detta är vidrigt.
Visa på X →Att detta inte har uppmärksammats mer är en skandal. Medlöparen Jan Björklund, Socialdemokraternas kommunalråd i Helsingborg, poserar alltså här tillsammans med islamister och bredvid bilder på automatvapen och där Israel är utraderat. Vilket ärkesvin.
Visa på X →@AMorrovatian Det finns ingen majoritet i riksdagen för att avskaffa lagen. Inget annat parti är villigt att göra detta. Däremot bör det vara möjligt att förändra lagen så att även svenskar inkluderas, vilket är det minsta vi kan göra.
Visa på X →”Knolla din mamma”, när Socialdemokraterna får bestämma.
Visa på X →