Igår kväll hade Sverigedemokraterna Mölndal sitt årsmöte. Valberedningens förslag röstades igenom i samtliga punkter, vilket tydligt visar på ett gediget och väl genomfört arbete.
Under kvällen valdes en ny styrelse inför det kommande verksamhetsåret och valsedeln till kommunfullmäktige 2026 fastställdes. Jag vill önska styrelsen och alla kandidater på valsedeln stort lycka till och all framgång i den kommande valrörelsen.
Som jag tidigare meddelat avslutar jag nu, efter över nio år, mitt politiska engagemang i SD Mölndal helt. Jag vill rikta ett stort och varmt tack för alla möten, diskussioner, kommunfullmäktigedebatter, långa nämndsammanträden och framför allt för det förtroende jag har fått genom åren. 🙏🏻🇸🇪❤️
Visa på X →Igår höll Sverigedemokraterna Varberg sitt årsmöte, ett mycket välplanerat och lugnt möte i demokratins anda, med sansade debatter och respektfullt bemötande. Verkligen berömvärt!
Jag är både tacksam och hedrad över förtroendet att få leda förhandlingarna som mötesordförande. Ett stort tack till Niklas Johansson, som på ett föredömligt sätt axlade rollen som mötessekreterare.
Jag vill också passa på att gratulera den nya styrelsen till det förtroende ni har fått och önska er all lycka och framgång under det kommande verksamhetsåret samt inför valrörelsen 2026. 👍🏻🇸🇪😊
Visa på X →Idag gratulerar vi Sverigedemokraterna Härryda till den nyvalda styrelsen och önskar dem all lycka och framgång under det kommande verksamhetsåret samt inför valrörelsen 2026.
Jag tackar ödmjukast för förtroendet att leda förhandlingarna som mötesordförande och riktar ett stort tack till Jonathan Andersson som med bravur skötte uppdraget som mötessekreterare.
Må demokratiska och frihetliga principer och värderingar, samt arbetet för ett bättre Sverige, vara vägledande för oss alla i livet och i våra förtroendeuppdrag. 🙏🏻🇸🇪
Visa på X →Idag är det första dagen på den muslimska fastemånaden ramadan. En ”fun fact” är att det i många muslimska länder är straffbart med böter, fängelse, piskning och i vissa fall avrättning att äta, dricka eller röka offentligt under ramadan. Dessutom är ramadan en månad som för många muslimska barn, särskilt små flickor, världen över präglas av svält, törst och lidande.
Sverige är ett fritt land och vissa får gärna välja att säga ”Ramadan Mubarak” för röster, pengar eller ren underkastelse, men jag väljer ”åt helvete med Ramadan” alla dagar i veckan.
Visa på X →Idag hade Sverigedemokraterna Lerum årsmöte och jag hade äran att tjänstgöra som mötessekreterare sida vid sida med Håkan Lösnitz som professionellt och stadigt hanterade ordförandeklubban.
Jag vill härmed tacka ödmjukast för förtroendet att för fjärde året i rad få axla ansvaret som mötessekreterare och önskar den nyvalda styrelsen, revisorerna samt valberedningen all framgång under det kommande verksamhetsåret.
Under årsmötet fastställdes SD Lerums kommunfullmäktigelista inför valet 2026. Jag önskar alla som fått förtroendet stort lycka till under valrörelsen och på valdagen.
Sist men inte minst vill jag rikta ett varmt tack till den avgående styrelsen, revisorerna och valberedningen för ett gott arbete under verksamhetsåret 2025. Bra jobbat, allihop! 🙏🏻🇸🇪👍🏻
Visa på X →Miljöpartiets fantasiekonomi förstör Sverige
”Miljöpartiet är tydligt i sin retorik och sina vallöften inför valet 2026. Det går att läsa svart på vitt i deras skuggbudget. Partiet vill chockhöja drivmedelsskatterna med 4 miljarder kronor, kraftigt höja reduktionsplikten, dela ut bidrag i form av elbilsbonus med 1,2 miljarder kronor mer än den nuvarande regeringen, och samtidigt kompensera låginkomsttagare och landsbygdsbor för de chockhöjda drivmedelspriser som den egna politiken skapar.[…]
Partiet vill alltså i praktiken tvinga fram en snabb elektrifiering av hela fordonsflottan, långt före alla andra länder i världen, samtidigt som man av helt ideologiska skäl varit drivande i nedläggningen av fungerande baskraft. Det finns fler exempel på politik med samma mönster: subventioner till dyra elcyklar eller ett Bonus-Malus system som fick en omvänd Robin Hood-effekt, där resurser omfördelades från låginkomsttagare och landsbygdsbor till välbärgade höginkomsttagare i innerstäderna för inköp av dyra elbilar.[…]
En klok man har en gång sagt: ”Definitionen av vansinne är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat.” Det är exakt detta Miljöpartiet tänker ägna sig åt efter valet 2026 vid en eventuell valseger. Att låta Miljöpartiet styra klimat-, miljö-, transport-, energi- och drivmedelspolitiken efter valet 2026 vore vanvett, särskilt i det allvarligaste säkerhetspolitiska läge som Sverige och Europa befinner sig i sedan andra världskriget.”
Idag skriver jag tillsammans med min partikollega Jan-Ove Lipponen, ordförande för SD Motor, i http://Bulletin.nu om hur Miljöpartiets fantasiekonomi med höjda bränslepriser, reduktionsplikt och bidrag till elbilar kommer förstöra Sverige, igen, vid en eventuell valseger.
Länk till hela debattartikeln:
https://bulletin.nu/debatt-sd-miljopartiets-fantasiekonomi-forstor-sverige


Visa på X →Sex dagar efter att Carl-Oskar Bohlin (M) förföljdes av aggressiva palestinaaktivister skickade Säkerhetspolisen en hemställan till Polismyndigheten om att öka den faktiska polisnärvaron runt riksdagen rejält. Med anledning av detta ändrade Polismyndigheten sin tolkning av ordningslagen också, vilket innebar att sammankomster på Riksgatan som bedöms störa den allmänna ordningen inte längre tillåts.
Min fråga är inte varför regeringen väntade i drygt två år med att agera tills dess att en av deras egna ministrar utsattes för hot om våld. Min fråga är varför Polismyndigheten inte väljer att tillämpa samma tolkning av ordningslagen i resten av Sverige.
Visa på X →Idag gick SD Tjörns årsmöte av stapeln, ett mycket lugnt och trevligt forum i demokratins anda, med fria, respektfulla och konstruktiva diskussioner samt viktiga beslut inför valet 2026.
Jag vill rikta ett stort tack för förtroendet att få tjänstgöra som mötessekreterare idag. Stort tack till min fantastiska partikollega Timothy Tréville, som hanterade ordförandeklubban exemplariskt, samt föreningsordförande Bertil Ahlstrand.
Ett varmt tack går till den avgående styrelsen, revisorerna och valberedningen för ett klokt och välskött arbete under 2025. Jag önskar den nytillträdda styrelsen, revisorerna och valberedning stort lycka till under kommande verksamhetsår och den stundande valrörelsen.
Tack SD Tjörn för idag, och lycka till!
Visa på X →Fredagen samma vecka som skjutningen aviserade regeringen tillsammans med mitt parti, Sverigedemokraterna, att en ny vapelagstiftning skulle träda i kraft, där tillgången till halvautomatiska vapen såsom AR-15 kraftigt skulle begränsas och de aktuella vapnen inlösas.
Det kraftiga interna och externa missnöje som detta agerande skapade i mitt parti hade jag aldrig upplevt tidigare, och än i dag tycker jag att vi inte har lyckats reparera den skada som orsakades för förtroendet för den interna demokratin och för förtroendet hos våra kärnväljare, trots att vi delvis har nu backat från det ursprungliga förslaget.
När jag anlände till Sverige efter min tjänsteresa i Indien hade jag mottagit närmare 700 arga mejl från våra väljare och andra medborgare. Jag hade tyvärr inte den ryggrad och det mod som mina riksdagskollegor Richard Jomshof och Tobias Andersson m.fl. hade, och tog inget offentligt ställningstagande i frågan, något som jag ångrar än i dag. Det jag gjorde var i stället att svara på vartenda av dessa cirka 700 mejl med svaret nedan - det som jag står fast vid än idag.


Visa på X →Idag är det ett år sedan den fruktansvärda skolmassakern vid Campus Risbergska i Örebro, som var den allvarligaste och mest omfattande skjutningen i Sveriges historia. Mina tankar går idag till alla offren som mördades kallblodigt under attacken samt deras anhöriga som sörjer dem.
Polisen lyckades aldrig fastställa det exakta motivet hos gärningsmannen, Rickard Andersson, men en sak var säker; att han inte mådde bra under lång tid och trots detta fick han möjlighet att inneha flera vapen.
Vid tidpunkten för skjutningen var jag på en tjänsteresa i Indien, och först när jag kom tillbaka till Sverige kunde jag ta del av hela tragedin och efter några veckor besöka brottsplatsen och hedra dem som hade fallit offer för denna tragiska attack mot en skola.
Må alla offren vila i frid! 🙏🏻🖤
Visa på X →Idag hade vi besök i Sveriges riksdag av före detta statsminister (1991–1994) och utrikesminister (2006–2014) Carl Bildt. Jag ställde frågan om när han blickar tillbaka på sin tid som Sveriges statsminister och utrikesminister, finns något han i dag anser att han kunde eller borde ha gjort annorlunda i relation till Iran och den iranska regimen?
Svaret jag fick var ett tydligt ”Nej”.
Visa på X →Hade en intervju med Svenska Epoch Times här om veckan, gällande Lawen Redars intervju med det statliga SVT om bland annat SD:s människosyn på henne.
Jag tycker att det Lawen påstår är mer spekulationer än fakta, och inte bygger på en saklig och intellektuell dialog med våra företrädare. Samtidigt har jag förståelse för både etniska svenskar och invandrare i det samhälle som Sverige har tyvärr blivit. Men även där är det Lawen Redars parti, Socialdemokraterna, samt övriga partier i riksdagen som bär ansvaret för det så kallade mångkulturella samhälle Sverige har blivit i dag; ett samhälle där många, varken etniska svenskar eller invandrare, känner sig hemma.
Se hela intervjun via länken nedan:
https://x.com/epochtimesswe/status/2017879676912283954?s=46
Visa på X →Idag är det exakt 47 år sedan den islamiska regimens grundare, Ruhollah Khomeini, återvände till Iran efter över 14 år i exil i Turkiet, Irak och slutligen Frankrike, för att leda iranska revolutionen 1979.
På flyget tillbaka till Iran, Air France Flight 4721, fick han frågan av en reporter vilka känslor han hade inför att återvända till sitt hemland efter 14 år. Hans svar var: ”Inget!”
Den 1 februari 1979 markerar dagen då det iranska folket, under ledning av islamiska, socialistiska och kommunistiska rörelser, begick ett kollektivt självmord i hopp om ett bättre Iran styrt av islam och sharia. Det var också denna dag som den islamiska regimens heliga jihad mot Israel och USA officiellt började.
Låt den resa som Iran och iranska folket har gått igenom vara en läxa för er i västvärlden att aldrig låta islam och socialism, särskilt när de är allierade med varandra, vinna politisk mark i era demokratiska och fria samhällen.
Visa på X →Att EU äntligen har terrorlistat den islamiska regimens revolutionsgarde (IRGC) är mycket välkommet och ett steg i rätt riktning för att bekämpa islamofascism och terror i Sverige och Europa. Men detta räcker inte! Nästa steg i kampen för att bekämpa islamiseringen av Sverige och Europa är att terrorlista Muslimska brödraskapet.
@SwedishPM
@MariaStenergard
Visa på X →Här om veckan gick MC-Mässan 2026 på Elmia i Jönköping av stapeln, en fantastisk och inspirerande samling av entusiaster, organisationer och entreprenörer med ett gemensamt intresse för motorcyklar. 🏍️🛵
Jag hade förmånen att representera Sverigedemokraterna för Trafikutskottets räkning och vill rikta ett stort tack till mina riksdagskollegor Thomas Morell och Patrik Jönsson för förtroendet. Av de partipolitiska montrarna på plats var SD Motors den mest välbesökta, och intresset för samtal om Tidöpartiernas pågående arbete och valet 2026 var stort.
Under lördagen deltog jag även i Sveriges MotorCyklisters (SMC) frågestund om nationell politik som berör hojåkare. Tack för det fantastiska arbete ni gör SMC! Mitt budskap under frågestunden var tydligt:
För oss Sverigedemokraterna i Trafikutskottet är trafiksäkerhet (nollvisionen), framkomlighet och en fungerande infrastruktur där alla trafikslag och tekniklösningar kompletterar varandra helt avgörande. Motorcyklar är en viktig del av transportsystemet och är ett effektivt och miljövänligt transportmedel, men hojåkare är också särskilt utsatta i trafiken. Därför behövs bättre hantering av rullgrus av väghållare, fler inspektioner av ansvariga kommuner och myndigheter, tydliga nationella riktlinjer som efterlevs, underglidningsskydd på risksträckor, rätt friktion på vägarna samt fler nykterhets- och körkortskontroller ute på vägarna.
Själv har jag haft MC-kort i över 15 år nu och kört omkring 9 000 mil på min BMW K1300R som jag köpte ny sommaren 2010. Nedan delar jag en bild från min långresa till min hemstad i Iran och tillbaka till Sverige 2017.
Till alla hojåkare ute på vägar: kör med förstånd och njut av friheten! 🏍️🙏🏻💕
Visa på X →Internationella minnesdagen för Förintelsen
I dag är det 81 år sedan förintelselägret Auschwitz-Birkenau befriades den 27 januari 1945 av Sovjetunionens Röda armé. Auschwitz var Nazitysklands största förintelseläger, där minst 1,1 miljoner kvinnor, män och barn mördades; inte för vad de hade gjort, utan för vilka de var. Judar, romer, polacker, personer med funktionsnedsättning, politiska meningsmotståndare och många andra mördades systematiskt och på industriell skala av Hitlers nazistiska apparat.
I dag deltog jag tillsammans med några partikollegor i den värdiga minnesceremonin i Göteborgs universitets aula. Ett stort tack till Länsstyrelsen i Västra Götaland för arrangemanget, samt till David Lega och landshövding Sten Tolgfors för deras starka och berörande tal.
För mig, som är född och uppvuxen i Iran, ett land som i dag styrs av en regim som systematiskt förnekar, förminskar och förlöjligar Förintelsen, blev Europas historia något jag först på djupet förstod efter att jag kom till Sverige som student. Det var då jag insåg hur bristfällig och förvrängd min skolgång i Iran hade varit. Jag är tacksam för de möjligheter jag har fått i Sverige och den fria världen, särskilt tillgången till öppen information och utbildning.
I dag ser vi tyvärr hur antisemitism och judehat återigen breder ut sig i Sverige och i många delar av Europa. Många judar känner sig otrygga och vågar inte bära religiösa symboler öppet. Synagogor samt judiska skolor och verksamheter behöver ständig polisbevakning. Detta är oacceptabelt i ett fritt och demokratiskt samhälle. Ord räcker inte längre och det är dags för handling. För hat börjar alltid med en grupp, men slutar aldrig där.
Så låt oss aldrig glömma. Och låt oss göra Sverige tryggare för alla skötsamma medborgare och medmänniskor. ❤️🇸🇪❤️
Visa på X →Idag och imorgon är vi på MC-mässan 2026 i Jönköping! Har ni vägarna förbi Elmia, kom gärna förbi och hälsa på oss i monter C01:11 i Hall C. Varmt välkomna! 🏍️🇸🇪😊
#Sverigedemokraterna
#SDMOTOR
Visa på X →Under perioden 19 januari till 6 februari 2026 har riksdagsledamöter möjlighet att besöka gymnasieelever samt elever i årskurs 8–9 i sina valkretsar. Syftet är att öka elevernas kunskaper om den representativa demokratin, ledamotsrollen och arbetet i Riksdagen - Demokratins hjärta.
Igår besökte jag Streteredsskolan i Kållered, där jag tillsammans med lärare träffade cirka 30 elever i årskurs 8. Vi samtalade om den svenska demokratin, riksdagens och regeringens funktioner, hur riksdagsarbetet fungerar, Sveriges grundlagar med särskilt fokus på regeringsformen, samt om valet 2022 och det allmänna valet vi har framför oss den 13 september i år.
Mötet var inriktat på dialog kring demokrati och uppdraget som folkvald riksdagsledamot. Min ambition var att hålla mitt partis ståndpunkter i sakfrågor utanför diskussionen, det som jag utförde av bästa förmåga. Engagemanget hos eleverna var stort, och både elever och lärare ställde många kloka och intressanta frågor.
Jag är mycket tacksam för möjligheten till detta möte och för alla tankar och synpunkter som jag nu tar med mig tillbaka till mitt dagliga arbete i demokratins och rikets tjänst.
Tack Streteredsskolan, tack Mölndal och tack Sverige! 🙏🏻🇸🇪
Visa på X →Jag vill rikta ett stort tack till vår partiledare Jimmie Åkesson (@jimmieakesson) för hans eminenta tal i går under partiledardebatten i Sveriges riksdag, särskilt den tydliga ställning han tog mot den islamiska regimens fruktansvärda våld och tyranni mot sitt eget folk som med livet som insats kämpar för frihet och demokrati på gatorna.
Men detta räcker inte! Den islamiska regimen i Iran är ett ’existentiellt’ hot mot sitt eget folk och mot staten Israel. Den utgör även ett allvarligt säkerhetshot mot Sverige, svensk demokrati samt svenska värderingar och friheter. Sverigedemokraterna har alla möjligheter att öka pressen på regeringen (@SwedishPM och @MariaStenergard) att visa handlingskraft genom att:
- Stänga den islamiska regimens ambassad i Stockholm och utvisa regimens agenter från Sverige.
- Arbeta hårdare inom EU för att så snart som möjligt designera IRGC (islamiska revolutionsgardet) för vad det är: en terroristorganisation.
- Stänga Imam Ali Center i Järfälla, som är den iranska regimens nav för islamisering och infiltration i Sverige, stänga moskén och utvisa samtliga regimtrogna imamer.
- Utreda möjligheterna för att terrorklassa Muslimska brödraskapet i Sverige och inom EU.
Visa på X →Välkommet att samtliga tre partiledare i regeringen, först och tydligast av alla Ebba Busch (KD), har uttalat sig om de omfattande protesterna i Iran mot den islamiska regimens tyranni, förtryck och våld mot egen befolkning som strävar efter frihet, demokrati och ett normalt liv. Dessa uttalanden är dock helt verkningslösa. Vad tänker ni göra i praktiken?
Det iranska folket vet mycket väl vem de ska vända sig till för hjälp i kampen för frihet och demokrati, nämligen Kronprins Reza Pahlavi (@PahlaviReza), President Donald Trump (@realDonaldTrump), Elon Musk (@elonmusk) och Premiärminister Benjamin Netanyahu (@netanyahu). Det är därför ingen i Iran ropar ”Ulf Kristersson” (@SwedishPM) eller ”Kaja Kallas” (@kajakallas) för hjälp.
Min rekommendation till många av de så kallade ledarna i europeiska länder är att sopa framför egen dörr, då islamisering och infiltration av era samhällen sker i rekordfart. Till exempel är Imam Ali Center i Järfälla den iranska regimens nav i Sverige för spionage, islamisering och infiltration. Varför är denna moské fortfarande aktiv i Sverige efter drygt tre år och tre månader med din regering, Ulf Kristersson? Varför får regimtrogna aktivister och aktörer härja fritt i Sverige och Europa? Varför är den iranska regimens ambassad i Stockholm fortfarande verksam, och varför har deras agenter i Sverige inte utvisats? Varför har IRGC ännu inte terrorklassats i Sverige och EU, trots att riksdagen uppdragit din regering med klar majoritet att driva frågan i EU?
Visa på X →Hade en intervju med Bulletin (@Bulletin_Nu) igår gällande de pågående protesterna i Iran mot den auktoritära islamiska regimen.
Jag vill betona här och nu, som jag inledde intervjun med, att jag representerar det svenska folket i Sveriges riksdag och att min huvuduppgift är att verka för och försvara Sveriges och det svenska folkets nationella intressen. Jag representerar inte på något vis Iran eller det iranska folket. Det jag skriver här är min analys av nuläget och en eventuell framtid.
Den islamiska regimen i Iran är ett existentiellt hot mot det iranska folket och har både musklerna och viljan att mörda varenda medborgare som på något sätt motsätter sig regimens fortsatta styre av landet och dess resurser. Regimen i Iran är också ett existentiellt hot mot staten Israel och har i drygt 47 år uttryckt sin vilja att utplåna staten Israel, radera den från världskartan, och har bokstavligen gjort allt de kunnat för att uppnå detta mål.
Den islamiska regimens fall är ett gemensamt intresse som förenar det iranska folket och Israel, och detta ska tas på allvar av alla som vill se ett befriat Iran från islamofascismens tyranni. Inget annat land, nation eller stat delar detta gemensamma intresse med det iranska folket. Alla övriga länder har någon form av ekonomiskt, diplomatiskt eller geopolitiskt intresse av att den iranska regimen sitter kvar, vilket vi har bevittnat sedan revolutionen 1979, både från öst och väst.
För att den iranska regimen ska falla måste det finnas externa påtryckningar från utlandet, och jag är övertygad om att endast Israel har musklerna, intresset och viljan att genomföra en sådan insats. Men detta kommer inte att ske utan USA:s, och i högsta grad president Donald Trumps (@realDonaldTrump), godkännande, vilket med tydlighet fastslogs under de 12 dagar långa attackerna mot militära, strategiska och kärnvapenanläggningar i Iran.
President Trump är framför allt en affärsman, och han kommer inte att äventyra USA:s och dess allierades ekonomiska intressen och säkerhet i Mellanöstern utan att först säkerställa att den iranska regimens fall kommer att leda till ökad stabilitet i regionen.
Kronprins Reza Pahlavi (@PahlaviReza) är den naturliga ledaren inom oppositionen som har möjligheten, ambitionen och kompetensen att samla och leda Iran under en eventuell övergångsperiod, och det är självklart för mig att alla som vill se ett fritt, demokratiskt och sekulärt Iran bör ställa sig bakom honom.
https://bulletin.nu/rashid-farivar-sd-om-iran-hade-mer-hopp-i-somras


Visa på X →Hamas is obliterated.
Hizbollah is crushed.
The Syrian dictator has fled, and his prisoners have been liberated.
The Venezuelan dictator is on his way to trial.
Even this day is not that far away, I believe, I hope, I pray!
Thank you @realDonaldTrump
Thank you @netanyahu
#PeaceThroughStrength
Visa på X →Nedläggningen av Säve flygplats hotar Sveriges kritiska infrastruktur
Säve flygplats, under en period Göteborg City Airport, har under decennier varit en central nod för allmänflyg, ambulansflyg, affärsflyg, samhällsviktiga flygoperationer och pilotutbildningar i Västsverige. Trots att den kommersiella trafiken upphörde för över tio år sedan var Säve länge en av Sveriges mest trafikerade flygplatser sett till starter och landningar.
Den 31 december 2025 stängdes kontrolltornet och flygplatsen för verksamhet med flygplan. Därmed togs ännu ett steg mot en total nedläggning av en fungerande och strategiskt viktig flyginfrastruktur.
Att lägga ner fungerande flygplatser kan gå fort, men att snabbt bygga upp den infrastrukturen igen är i princip omöjligt. Under de senaste åren har jag tillsammans med riksdagskollegor från flera partier lyft Säves betydelse för Västsveriges beredskap genom motioner, debattartiklar, platsbesök och kontakter med regeringen.
Det finns dock fortfarande hopp. Den 19 december 2025 gav regeringen Trafikverket i uppdrag att utreda om Säve flygplats ska utses till beredskapsflygplats. Uppdraget ska redovisas senast den 31 mars 2026. Jag hoppas verkligen att Trafikverket inser Säves avgörande roll för samhällsviktiga flygverksamheter i Västsverige.
Stort tack till alla som på olika sätt har engagerat sig för att rädda Säve flygplats. 🙏🏻🛩️🚁🇸🇪💪🏻
Video: Sista allmänt anrop från Sävetornet.
Bild: Thomas Morell, Timothy Tréville och jag på studiebesök på Säve flygplats i oktober 2025.

Visa på X →@RichardJomshof 🙏🏻❤️😊
Visa på X →År 2025 närmar sig sitt slut. Ett händelserikt år för världen, för Sverige och för många av oss personligen. Jag vill ta tillfället i akt att rikta ett varmt tack till dem som bör tackas.
Tack till alla svenska väljare som gav oss mandatet i riksdagen under valet 2022. Med små marginaler (endast 2 mandat!) har vi kunnat genomföra viktiga reformer och lagändringar som förhoppningsvis stärker Sverige, både nu och i framtiden.
Ett särskilt tack till Thomas Morell, min mentor, förebild, vän och utan tvekan den bästa chef jag haft, någonsin! Din kunskap, ditt engagemang och din mänsklighet betyder mer än du anar. 🙏🏻❤️
Tack Jessica Stegrud för ditt starka arbete för Sverige och för alla givande samtal. Det du säger och skriver kommer från hjärtat och det märks när det landar i andras hjärtan. Fortsätt gärna med det. 💪🏻🇸🇪👍🏻
Tack Henrik Sundström för ditt besök i Sveriges riksdag senast, för våra goda samtal och inte minst för ditt stöd när det verkligen behövdes.🙏🏻❤️
Richard Jomshof, tack för din principfasthet, ditt mod och din vägledning. Du är en hederlig människa som sätter sanningen, friheten och demokratin före politikt spel, makt och poster, och det inger djup respekt. 🙏🏻🇸🇪❤️
Sist men viktigast: min familj. Framför allt min fantastiska fru Ava, TACK för alla uppoffringar ni har gjort för att jag ska kunna följa mina övertygelser för ett bättre Sverige. Nu ser jag ljuset i tunneln mot ett lugnare liv – tillsammans med dig och barnen. Jag älskar er! ❤️❤️❤️
Gott Nytt År 2026 alla! 🎆🇸🇪❤️
Visa på X →