@widarandersson @tegnr @tstiden @Sverigesriksdag @hockeysverige Med Brasklappen att jag ännu inte läst boken.
Visa på X →246
inlägg
@widarandersson @tegnr @tstiden @Sverigesriksdag @hockeysverige Mathias är bra.
Visa på X →@JensGanman Hur tänkte du nu @JensGanman på riktigt. Att kalla ansvarig minister för ett antal tillmälen? Hur gör det till Sverige en bättre plats för oss som lever här ? Vi kan och skall ha olika politiska idéer om samhället. Men ditt sätt att bedriva politisk debatt är ju inte seriös.
Visa på X →@annalenalo Historieförfalskning absolut. Men lögn är också ett relevant sätt att beskriva EB:s utsagor. Hon har ett anmärkningsvärt lättsinnigt förhållande till sanningen.
Visa på X →@NilssonPM Sorgligt att följa PM Nilssons resa från en skarp liberalskribent till en svensk Qanonshaman.
Visa på X →@owenil En obehaglig text. Att Fokus håller så låg nivå förvånar mig.
Visa på X →@RMortvik Ta färja från Saltholmen ut i Södra skärgården.
Visa på X →@veronicapalm Tänkte det samma. Jättekul med en så lustig självbild. Broiler som broiler.
Visa på X →@owenil @AgnesWold I lungorna? Det får vara rökig whiskey då.
Visa på X →I Australien tar man allt väldigt seriöst.

@owenil Eller egen skog.
Visa på X →@owenil Du är för smart för att inte fatta att kärleken inte är för twitter. Helvete Owe spela inte dum. Eller är du korkad?
Visa på X →@NilssonPM Det är ett faktum. Rekommenderar redaktören att besöka http://val.se och studera valresultatet.
Visa på X →Efter kritiken – LO enigt om strejkrätten – Arbetet https://arbetet.se/2019/03/12/efter-kritiken-lo-enigt-om-strejkratten/
Visa på X →Dagen startar med Generalsekreterare Angel Gurria på OECD i Paris. #OECDPARL

@aliesbati Fel tänkt Ali. Det är kul.
Visa på X →I Brasilien får en fascistisk presidentkandidat 46 % genom att kalla sig socialkonservativ. Den strategin känns igen.
Visa på X →https://www.aftonbladet.se/ledare/a/KvmKEo/ni-maste-inte-stodja-soder
Visa på X →Moderaterna anser alltså att då de är det största partiet i den konstellation som ”bör” bilda regering så skall de utse talman. Vuxet? #svpol
Visa på X →@mikaeldamberg Ok om de ”rödgröna” är mindre än ”alliansen” ( (m) (c) (l) (kd) ) dvs (s) (mp) (v) hur kan (m) (kd) vara större än de ” rödgröna”. Apropå någon sorts logik.
Visa på X →Stefan gick ut hårt och ökade. Ett fantastiskt bra tal i Almedalen.
Visa på X →Stefan börjar starkt i sitt tal i Almedalen.
Visa på X →🇮🇸🇮🇸🇮🇸
Visa på X →@a_gustavsson @JoelESvensson Andreas Gustavsson positionerar ETC. Intressant.
Visa på X →