Håll ett öga på kommunisterna https://www.expressen.se/debatt/hall-ett-oga-pa-kommunisterna/@jsjostedt @vansterpartiet
Visa på X →246
inlägg
Hör att KD tar bestämt avstånd från Åkessons påståenden om KD:s nazi kopplingar. Nu önskar man att KD kunde ta bestämt avstånd från SD.
Visa på X →@stikkanlj nja eller obetänksamt
Visa på X →@torbjornhallo sådan är kommunismen ...
Visa på X →Bra av Björklund. http://www.dn.se/debatt/l-sager-ja-till-forslaget-om-sociala-rattigheter-i-eu/
Visa på X →Lyssnar på Gudrun Schyman i lördags intervjun. Så bisarrt att jag undrar om det är på riktigt?
Visa på X →Skall boka tåg till Stockholm via SJ:s hemsida. Får felmeddelandet "vi kan tyvärr inte hitta den orten".
Visa på X →På hemväg genom ett soligt Sverige efter första majfirande i Bromölla. Svensk arbetarrörelse är på gång.
Visa på X →Första Maj i Bromölla. Kom och fira arbetarrörelsens dag.

Nu invald i den socialdemokratiska partiledningen#skongress
Visa på X →S-riksdagsledamoten: Lägg ner Vänsterpartiet | Debatt | Expressen http://www.expressen.se/debatt/s-riksdagsledamoten-lagg-ner-vansterpartiet/
Visa på X →S-riksdagsledamoten: Lägg ner Vänsterpartiet | Debatt | Expressen http://www.expressen.se/debatt/s-riksdagsledamoten-lagg-ner-vansterpartiet/
Visa på X →På Wigforsföreningens årsmötesseminarium med Peter Carlsson och Anders Persson.


Nu Åsa Regner i riksdagens jämställdhetsdebatt.


Ankie Ahlberg tar jämställdhetsdebatten i riksdagen. Bra Ankie.


Statsminister Stefan Löfven håller presskonferens i Lidköping om att regeringen nu stärker svensk matproduktion.


”Kommuner som smiter från ansvar bör straffas” | SvD http://www.svd.se/kommuner-som-smiter-fran-ansvar-bor-straffas/om/svenskt-flyktingmottagande
Visa på X →”Ekonomipriset bör inte delas ut vid Nobelceremonin” | SvD eller varför inte ett teologipris för bästa profetsia? http://www.svd.se/ekonomipriset-bor-inte-delas-ut-vid-nobelceremonin/om/naringsliv:debatt
Visa på X →Vänsterns rädsla för att hamna i lag med SD har förblindat dem | Jan Guillou | Kolumnister | Nyheter | Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article23996322.ab
Visa på X →@ProfesseurSalet @OhlyLars @vansterpartiet om de inte ber om ursäkt är de precis det
Visa på X →@ProfesseurSalet @OhlyLars @vansterpartiet moderaterna ber om ursäkt. Rimligt. Vänsterpartiet vägrar. Orimligt.
Visa på X →@ProfesseurSalet @OhlyLars @vansterpartiet sant och statsministern som anklagades för mord. Fortfarande ingen ursäkt!
Visa på X →@easedrop 😃 tack för tipset. I det här fallet funkar nog båda.
Visa på X →@OhlyLars @vansterpartiet @aliesbati looser
Visa på X →@vansterpartiet ett looser parti. Moderaterna kallar oss "hora" @vansterpartiet kallar oss mördare
Visa på X →