Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Patrik Björck

Socialdemokraterna

@patrikbjorck (X)

246

inlägg

@hanifbali Hej Hanif. Long no see. Döttrar är det finaste som finns. Ha det bäst kamrat.

Visa på X

@AgnesWold Ja det är sorgligt att se. Och det finns naturligtvis inga kvinnoorganisationer eller kvinnojourer. Förhoppningsvis vänder väl den här galenskapen så småningom i Norge. Tyvärr är vi med full fart på väg åt samma håll i Sverige om vi inte får stopp på eländet.

Visa på X

@widarandersson Det är inte alls så komplicerat. Den tidigare lagstiftningen var en god avvägning mellan en lite grupp människors mycket speciella behov och samhällets behov av ordning och reda. Dagens lagstiftning är ett utslag av en tokliberal valfrihetsextremism.

Visa på X

@JohanEhrenberg Johan Jenny ingen ,åtminstone inte jag eller Agnes eller Mikael eller Angela som deltog i det här seminariet vill dig eller någon annan illa. Vi vi bara skydda barn och unga.

Visa på X

@takkfordinfraga @AgnesWold Hej. Det är inget jag tar på allvar då deras avgångskrav bygger på information från en fullständigt vriden och ohederlig publicering av ETC.

Visa på X

@AgnesWold @viskot @ETC_redaktionen Nej det var absolut inget ”antitrans ”. ETC är ute och cyklar. Vad de är ute efter är svårt att förstå. En mycket utsatt och svag grupp i samhället som behöver allt stöd lämnas i sticket. Jag är lika upprörd som du över sakernas tillstånd.

Visa på X

@AgnesWold @viskot Hej Agnes. Du gjorde en mycket bra insats på riksdags seminariet. ETC:skriverier är ohederliga.

Visa på X

@peterwennblad Hej Peter. ETC:s publicering är ohederlig. Max V är säkert artig o trevlig men källan till den ohederliga publiceringen.

Visa på X

@owenil @oisincantwell @PlssonMichael @Ygeman Nä du borde varit kvar som riksdagsjournalist. 👍

Visa på X

@Tobiasgerdas Helt rätt. Galet att ens tänka tanken att vika sig för mullorna och talibanerna.

Visa på X

@Aftonbladet Ja det är naivt att tro om nu någon trodde det. Men det är farligt att ge efter för de som vill avskaffa demokrati och yttrandefrihet. Demokratin är på tillbakagång. Vi har ett ansvar att göra motstånd. Det är inte riskfritt att stödja Ukraina men vi gör det ändå.

Visa på X

@owenil Hej igen. Jo det är inte helt lätt att regera. Men yttrandefrihet är ingen skitsak. När du dessutom har att göra med motparter som är helt ointresserade av demokrati och fri- och rättigheter måste nog regeringen trots allt vara mycket tydligare.

Visa på X

@owenil Tja tänker mer som N Funcke att det är tveksamt om UD som en eftergift för påtryckningar skall agera som man gjorde.

Visa på X

@owenil Anmäler en avvikande mening. Problemet med att ge efter för utpressning är att det inte slutar efter första eftergiften.

Visa på X

@RMortvik Men Roger. Grönkålssoppa stark buljong serveras med ägghalvor. Långkål koks i skinkspad steks i smör sockras ock späds med grädde. Grönkålschips steks i ugn saltas.

Visa på X

@TomasRamberg @GranatMats Ja det hade varit fånigt att översätta den intervjun. Det är en vana att förstå våra grannar. Mer norska o danska i radio o tv.

Visa på X