Finns risk att mina grannar kritiserar min musiksmak, men julmusiken är i högtölarna. Den spelas högt, RIKTIGT HÖGT!!!
Visa på X →400
inlägg
Nej Siri. Nej. Söker ny sekreterare!

Det läskiga när en högt uppsatt politiker delar saker är att på bilden är Östling i en text om skattesmitare. Vad jag vet är han inte dömd för skattesmitning. https://x.com/anderssonulla/status/929707958400897024
Visa på X →@CLahesalu Med fler tecken på Twitter nu borde du åtminstone kunna tagga mig. Ska läsa igenom och svara!😃
Visa på X →@renatelarssen Jag med❤️
Visa på X →@renatelarssen

@hannawestrin Någonting håller på att gå sönder i Sverige.
Visa på X →Idag välkomnar jag @SwedishPM till Kumla kommun. Vill gärna ha besked om höjda polislöner, skärpta straff och ökad möjlighet till kameraövervakning.
Visa på X →@AnderssonUlla Gäller det alla östermalmsbor eller de som har företag på Malta?
Visa på X →@renatelarssen Shit. Tillägg: knepiga arbetstider, 2h resa och dålig lön. Men ett jobb. Ett av mina första👍🏼
Visa på X →@renatelarssen Jag vill veta om jag är!! Skräpansvarig på åkeri, servat lastbilar, säljare etc
Visa på X →1064 personer är förstagångsväljare i Kumla kommun berättar @NApunktSE . Hör av er om ni vill veta mer om vår politik!!👊🏼
Visa på X →Började med godisstopp idag, höll till nu. Börjar nästa måndag igen.
Visa på X →@gustafgothberg Ja. Dags att kavla upp ärmarna - lite till.
Visa på X →Tänk er ett #såmycketbättre med: Björn Skifs, Per Gessle, Jessica Andersson, Agnes Carlsson, Charlotte Perelli och Jon-Henrik Fjällgren.
Visa på X →Är inget fan av opinionsundersökningar, men. 6% upp på en månad. 6%. Smaka på den. Ta en tugga till. Nu kavlar @nya_moderaterna upp ärmarna!
Visa på X →Ett sätt att hantera skattepengar. Men det är inte rätt. https://x.com/hannawestrin/status/923161584540798979
Visa på X →@Morebrolan finns nu på twitter!!
Visa på X →SACO, TCO, LO, Socialdemokraterna och kommunal. Alla ratade Reinfeldts förslag om höjd pensionsålder. Men nu är det andra bullar. Tydligen.

@strandhall @strandhall kallas demokrati. Inte ett partiförslag utan enskild motion. Du har inte stöd för alla dina förslag, urholka inte demokratin.
Visa på X →Är det bara jag eller siktar @politikern på regionråd efter valet 2018? 😉
Visa på X →Men jädrar vad bra den är. https://x.com/rtannarp/status/921008664659615744
Visa på X →Körde en "budgetpromenad" idag. Det var inte så tugnt @ElisabethSvan , speciellt inte när den innehåller skattelättnader!!😃

Jag förvånar mig över @SwedishPM pratar mer om vad Moderaterna och Alliansen vill än sitt eget parti. Det är inte bra ur demokratisynpunkt.

Och där klubbade regionstyrelsen ett regelverk för politiska lärlingar, min motion i ämnet banade väg för detta. Riktigt bra för demokratin.
Visa på X →