Nästa år blir det inget Globen.

400
inlägg
Nästa år blir det inget Globen.

Undra om @RichardHerrey hoppas på Diggi-loo Diggi-ley under @IdolSverige ikväll..det gör jag!👍🏼
Visa på X →@libkumla @CLahesalu En majoritet som lyssnar, gör också skillnad. Ett riktigt bra förslag. Tack!😃😉
Visa på X →Stressigt.

@ssu_sverige @politikern @nya_moderaterna @socialdemokrat En dånande högkonjunktur och färre ungdomar är förklaringen.
Visa på X →Kul med @Ericsson_Marcus i #F1 ett år till👊🏼
Visa på X →#solsidan är en käftsmäll mot samhället vi lever i. Briljant. Se den!
Visa på X →När man var liten: En chokladbit per dag i 24 dagar, och man var nöjd. Nu: Trycker en 500g marabou på 2 minuter och är ledsen efter.
Visa på X →@politikern Vi kommer fortsätta lägga fram bra förslag.
Visa på X →Nu växlar vi upp miljöpolitiken - riktigt bra. Jag är taggad! https://x.com/mariastenergard/status/936561966210052096
Visa på X →@BHartvig @jsjostedt Det där var ingen Göteborgsvits.
Visa på X →@OliverRosengren Blundar och tänker "hoppas, hoppas, hoppas".
Visa på X →Njae. Jag har svårt att se, även om jag vill, att moderaterna ska öka varje mätning hela tiden. Detta var väntat. Hårt arbete kvar, det kommer löna sig. Kristersson blir statsminister i valet, det vore bra för Sverige. https://x.com/matsknutson/status/936134353729523713
Visa på X →Det gör jag som skattebetalare också.

Någonting håller på att gå sönder när oppositionsledaren @CLahesalu inte ger förslag på åtgärder utan endast gillar. Eller, det är väl som vanligt...;)

Okej Twitter. Budgetdebatt idag. Vaknade upp genomförkyld, ge mig tips på att bota det!!
Visa på X →@KajsaRosn (L) pratar riktigt bra om företagande och privatiseringar, som medel till förbättrad vård, på dagens fullmäktigedebatt. Riktigt bra!

Pia Sundhage, fantastisk människa.
Visa på X →Tandvårdsdebatt på fullmäktige. Efterfrågar Karius och Baktus sakkunskap i debatten.
Visa på X →Har en konversation med en 4-åring. Jag - "Du får inte ha pengar i munnen" Hon - "Varför inte? Blir du fattig då?" Jag- "Nej men det är inte så fräscht" Hon- "Nej det är sant, man kan dö."
Visa på X →Finns mycket att ifrågasätta @OliverRosengren . Någonting håller på att splittra Växjö.

Nästa EU-toppmöte kan hållas i kumlabunkern. Då slipper vi stänga ner skolor, vårdcentraler och lägga enorma resurser på säkerhetsbevakning. Självklart ska skyddspersoner och evenemang bevakas, man borde dock kunna lägga det på annan plats där färres vardag störs. Välkomna hit.
Visa på X →Fixat nytt pass. "Din handstil ska ju vara som i verkligheten" - Japp, det blir tyvärr inte bättre i digitaliseringens värld.
Visa på X →Morgonstund har guld i mun. Frukostkampanj med @nya_moderaterna , 2/3 denna vecka. Ta tåget - få frukost (och en folder)!

Ett visum till Ryssland kom väl till pass. #vmkval
Visa på X →