1. Vart finns info om sänkta löner? 2. Vart finns info om lättare till sparken? 3. Vart finns info om dyrare med facket? #lögnkarusell https://x.com/ssu_sverige/status/919889211616047104
Visa på X →400
inlägg
@RichardHerrey Haha, bra!😃
Visa på X →Håller @RichardHerrey med om detta?😂 https://x.com/benjamindousa/status/919947861667799045
Visa på X →Kumla❤️

Även från transport/logistik-avdelningen kan vi se @bengtzboe tala om en bättre skola. #mstamma

Välkomnande att Ulf Kristersson öppnade för miljö och klimat-politik i större utsträckning än tidigare. #mstamma
Visa på X →Thåström har konsert på andra sidan gatan från #mstamma , där är skiljelinjen i politiken.
Visa på X →@miljopartiet @nya_moderaterna Talar inte för alla men jag personligen gillar inte när tågen är sena pga regeringens misslyckade IT-Säkerhet. Vad har ni emot säkerhet?

"Det är VM-kval ikväll" - Hollywoodfruar också! Nu är det krig.
Visa på X →Konjunkturinstitutet har granskat regeringens budget. Sverige behöver en ny regering.

@svinbranamn Nej.
Visa på X →@ensamborgare Ungefär som veganer som klagade på att inte Ica serverade vegansk tårta när de fyllde 100 år.
Visa på X →Nej. https://x.com/nyheter24/status/917094679975522304
Visa på X →@CLahesalu @nya_moderaterna 10.30! 😃
Visa på X →Planerar veckan. @nya_moderaterna arbetsstämma tar upp ons-sön, men hinner med länsradion på ons för prat om min nya roll som kommunalråd.😃
Visa på X →@Pernil Skriv en motion till kommande stämma 😂
Visa på X →Tråkigt att debattera på det sättet. https://x.com/u_kristofferson/status/917096970111668224
Visa på X →@RijadAlisic Inte nödvändigtvis. Men jag tyckte han skötte sig bra.


Vem vann #pldebatt?
Visa på X →Det kallas "olika partier" inte spricka. Hade det varit samsyn i allt kunde vi ju slå ihop alliansen. https://x.com/expressen/status/917114746003972096
Visa på X →Haha, första gången Fridolin skulle stärka välfärden. @RichardHerrey har en poäng. https://x.com/richardherrey/status/917103618872037376
Visa på X →@Ygeman Vill bara uppmärksamma om att Kristersson varit PL i en vecka. Fö en av de bättre i #pldebatt ikväll.
Visa på X →@larsstroman Du måste ha ett litet badrum, eller ett ganska rent golv! Jag poppar popcorn.
Visa på X →@meijerlouise Hörde inte riktigt, men han blarrade samtidigt som alla andra.
Visa på X →Jag är ingen medsupporter bara för att, men idag debatterar Ulf i SHL och Stefan i divison 1, utan kval till allsvenskan. #pldebatt
Visa på X →