"Aldrig mer M" - "Det är över nu". Så låter det nu, men också då, 2014. Opinionen stiger och vi når idag högsta siffran på 18 månader. Jag känner mig hoppfull. @nya_moderaterna är partiet för Sverige.
Visa på X →400
inlägg
In i kaklet med @nya_moderaterna 👊🏼


Lo är en egen organisation på egna ben. Kalle anka är en hund.


Kumlas första privata förskola är här! "Ni moderater har jobbat för det här ett tag väl? - Absolut, dels att få fler företagare hit till Kumla och självklart även på välfärdsområdet, och nu blir det så och det känns jättebra, fastslår kommunalrådet Oskar Svärd."
Visa på X →Är @jsjostedt stolt över sitt ungdomsförbund?


Tråkigt att @ssu_sverige inte reagerar på att ett länsförbund kampanjar på felaktigheter.

Har en magkänsla att Jimmie Åkesson eller Stefan Löfven avgår inom kort, i alla fall innan valet. Avgår Jimmie kan Mattias Karlsson bli ledare. För S gäller nog Magdalena Andersson. Kom ihåg vart ni såg det först.
Visa på X →Och där slog Kumla 21.500-invånare-vallen. Kul!
Visa på X →Den breda oenigheten som Aftonbladet försöker framhäva är alltså: Alla allianspartier vill gå med. Frågan är bara om tidpunkt. #valår #ridå https://x.com/aftonbladet/status/950437123362050048
Visa på X →"Du är skyldig mig 100 kr" - Jag swishar "Jag har inte swish" - Då är inte jag skyldig dig heller
Visa på X →Vem är legenden

SWE-USA. DET ÄR SHOW.
Visa på X →@eeengstrand

Kom och fira nyår med mig och flera tusen kumlabor!!

Hörde att sillen var dålig på jul. - Den blev inlagd.
Visa på X →Kumla kommun har en pusshållplats - värt att besöka tillsammans med någon du tycker om!👊🏼😉 då kan ni också göra allt annat som går att göra!

Om vi räknar 3 opinionsundersökningar på samma sätt som S räknar ihop skattesänkningar hos alliansen har @nya_moderaterna ca 60%, känns ju riktigt lovande inför kommande val. #ironi
Visa på X →Har i år fått den stora äran att hålla nyårstalet och välkomna 2018 inför 2-3.000 personer.

Efter att ha hört båda jultalen, från Kristersson och Löfven, instämmer jag med @JohanForssell . https://x.com/johanforssell/status/942421110175555584
Visa på X →@Ygeman @torbjornhallo @Wennemo @LucianoA Det har väl oppositionspartierna sagt länge?😂
Visa på X →Nödvändigt att höja pensionsåldern på sikt. Bra att alliansen knuffar regeringen framför sig - under Reinfeldts tid stormade det hos S när han öppnade för detta, nu verkar det var okej. Bra.
Visa på X →@bjorklundjan Glöggen.

@jsjostedt @vansterpartiet Hur många jobb har dessa skapat @jsjostedt ? Är inte det bra?
Visa på X →Har svårt att förstå kritiken i pressen. Sprider ett onödigt tråkigt tonläge. Bild: Från Expressen, Pelle T Nilsson/ Stella Pictures
Visa på X →Klart som sjutton en statsminister ska kunna ta fram sin telefon även om det är nobelmiddag. Tvivlar på att han snapchattade. Har hellre en telefon framme på Nobelmiddagen än en frånvarande statsminister vid händelse.
