Digitalisering. I Helsingborg för konferens, förbundsstyrelse med @nya_moderaterna via paddan med gänget i Örebro!

400
inlägg
Digitalisering. I Helsingborg för konferens, förbundsstyrelse med @nya_moderaterna via paddan med gänget i Örebro!

Whao.

Socialdemokraterna följer moderaternas linje om språkkrav. Copy and paste är alltså det största i paketet.

@hannawestrin Jag vet, jag vet!! 🙋🏼♂️🙋🏼♂️ - https://moderaterna.se/sprakkrav

Socialdemokraterna med näringslivsministern och gruppledaren i spetsen har alltså skrivit en rapport om hur dålig moderaternas politik är.😅 Hur vore det att presentera egna förslag?

I 7 år har jag varit med i @nya_moderaterna , tro mig, även en 22-åring kan få ålderskris.
Visa på X →En konfliktlinje är däremot en fungerande förlossningsvård i hela landet, S försämrar både i Karlskoga och Sollefteå.
Visa på X →S framhäver att de minsann vill ha fler sjuksköterskor, till skillnad från @nya_moderaterna . Det är liksom ingen konfliktlinje, det vill vi också.
Visa på X →Om man byter namn från julbelysning till mysbelysning kan man ha det året om. Smidigt.
Visa på X →MST Örebro värvade medlemmar idag, igen. Kanon! https://x.com/mstorebro/status/981499089488613376
Visa på X →"Information till dig som är gift med ett barn" #svpol @socialstyrelsen : https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/fangelse/vara-anstalter/
Visa på X →Stället iPhone om sig själv inatt? Man vill ju inte missa @F1 -starten 07.00....
Visa på X →Nej. Jag är ganska säker på att det vivalla behöver är fler poliser och ordning - inte 70-talslampor.


Det här är tamefan det mest idiotiska idag. Ursäkta mitt språkbruk. Bild: Klara Karlsson


Alla ska med!


@RichardHerrey @owenil Personvalskampanjen skulle ta fart. Valrörelsen skulle fyllas av guldiga skor. Värt att fundera på👍🏼
Visa på X →@bjorklundjan Spännande utveckling med F!.
Visa på X →Får ständigt beröm av mormor över en växt jag har i lägenheten. "Uj, vad du sköter den bra!" Har ännu inte sagt att den är plast.
Visa på X →Lyssnar på delar av rättegången med Akilov. Den satans ondska, det vrider sig i kroppen när man hör honom iskallt svara och vara stolt över det han gjort.
Visa på X →Bildsättningen, en spricka i alliansen. Jag tänker ändå, är det inte väldigt sunt för en demokrati och allianssamarbetet att man har olika politiska uppfattningar? - Så skapas ett samarbete med ett givande och tagande. 4 olika partier.


För 6 år sedan var jag med i elevrådet på Risbergska skolan, inför alla ❤️-dag satte vi en post-It med budskap på varje elevskåp (ca 1000). Vid mitt postfack idag finns bara fakturor🙃
Visa på X →1. Att försöka dra ner M's miljöpolitik med en parallell till Trump var misslyckat. M utvecklar ständigt den. 2. Fun fact. Trump har bättre popularitetssiffror än Lövin och Fridolin tillsammans. https://x.com/miljopartiet/status/963025314640220162
Visa på X →Blir lite förbryllad över retoriken i debatten. Det är alltså inte så att det är stora sprickor i alliansen, eller regeringen, det är olika partier som har olika åsikter. Därmed krävs diskussion och förhandlande. #svpol
Visa på X →@oliviayes De har väl lika stort ansvar som alla andra människor. Självklart en större massa som följer men alla, speciellt de med offentlig roll, har människor som ser upp till en.
Visa på X →På nämnden: "Ordförande, finns det inget kaffe. Ska vi dö här?" Berättigad fråga - det kommer 15.00.
Visa på X →