@mag_ander @CarlMelin 😂😂😂 så du menar att SD inte pratar om regeringens politik? Hela hennes inlägg handlade om vad regeringen nu gör. Men när det är kritik så vågar man inte svara.
Visa på X →402
inlägg
@KristerThelin @FredrikKarrholm Nej. Men det här är bara tönterier. Vi har bara tre dagar med voteringar hela februari. För att regeringen inte levererar. Konstigt nog ska voteringen vara just när förtidsomröstningen börjar. Det är sorgligt att se Moderaterna anamma populismens verktyg.
Visa på X →”Därför väntar vi till slutet augusti precis när folk ska börja rösta”🤦♂️ Under hela februari är det bara tre dagar med voteringar. För att regeringen inte levererar. Töntar.
Visa på X →@PontusPersson5 Töntigt. Ingen har problem med att jobba under sommaren. Men att ni inte har förmågan att göra lagstiftning i tid är det många som har problem med. Att ni lägger voteringar just när folk ska börja rösta handlar inte om något annat än populism.
Visa på X →Sverigedemokraterna anser numera att de inte ska behöva svara på frågor i riksdagen om regeringens politik och dess konsekvenser. Alltså det var på riktigt svaret jag fick i kammaren idag. Ta lite f…… ansvar nån gång!
Visa på X →Väldigt glad att regeringen idag har gått fram med nytt betygssystem. Alldeles för många år kämpade tidöpartierna emot förändringen och att de ändrat sig ska de ha beröm för! Sen saknar jag svar på de 100 000 barn som slås ut innan systemet är på plats. Men det tar vi imorgon.
Visa på X →Hur många gånger är det Moderaterna höjt skatten i Region Skåne?
Visa på X →@MartellRobbie @AsplingLudvig Har kommenterat och visat att jag har rätt.
Visa på X →@AsplingLudvig Ett vackert försök till att ändra va du påstod. Men det funkar inte. S har konsekvent velat ha lönekrav etc. Här är ett exempel från 2022: https://www.socialdemokraterna.se/var-politik/a-till-o/arbetskraftsinvandring Ja - du ljuger.
Visa på X →@britz_johan Vad innebär strax under?
Visa på X →För. Att. Du. Har. Infört. Ett. Lönegolv. För. Hel….
Visa på X →@niklasorrenius @alicemedce @tomasande Ja
Visa på X →@bjornhakansson Jo om man inte står för något så
Visa på X →@PontusPersson5 På vilket sätt är kollektivavtal lönedumpning?
Visa på X →@hallen_a Vill du kicka ut de som redan är här också?
Visa på X →Så alla Liberaler som tvingade in partiet mot SD har hoppat av nu eller?
Visa på X →Vilken patetisk lögnare Aspling är. S vill ha kollektivavtal och arbetsmarknadsprövning. S har aldrig varit för stor arbetskraftsinvandring. Och SD har aldrig varit för en seriös debatt.
Visa på X →@AsplingLudvig @CalleRamvall Du ljuger ju. Igen. S vill ha kollektivavtal plus arbetsmarknadsprövning. Är din egen politik så kass att du måste ljuga om andras?
Visa på X →@britz_johan Men vårdens medarbetare ska kickas ut. Vad håller du på med?
Visa på X →Då har Danmark och Tyskland kommit överens om en enorm satsning på havsvind väst och sydväst om Bornholm. Ni vet - där svenska regeringen påstår man inte kan bygga på grund av den (inte så) raka linjen till Kaliningrad.

@susannasilfver Now do L o SD!
Visa på X →I fixed it for you @britz_johan

@Isavonschedvin1 Du kallar folk för avskum. Skärp dig bara.
Visa på X →I riksdagens talarstol ikväll sa Moderaterna att ”de som gör rätt för sig ska vara välkomna i vår gemenskap.” Men det är just dessa människor regeringens politik slänger ut. Dags för @moderaterna @kdriks @liberalerna att stå för deras utvisningspolitiks konsekvenser!

Antisocialt dominansbeteende från SD-reportern @Isavonschedvin1 på Riks
