@forzaMyran Då behövs bara 3000 till så ska vi nog få snurr på det. Såg ikväll att även C är med på tåget. Men behövs någon som också vet HUR den ska användas.
Visa på X →400
inlägg
@forzaMyran @Beredskapspolis @NordellUrban @liberalerna @RogerHaddadLib @socialdemokrat @nya_moderaterna @MSBse Det finns en hel del uppgifter där beredskapspolisen kan användas. Vi får jobba på det politiskt.
Visa på X →@forzaMyran @Beredskapspolis @NordellUrban @liberalerna @RogerHaddadLib @socialdemokrat @nya_moderaterna @MSBse Liberalerna är ju för beredskapspolisen. Jag själv har bara positivt att säga. Jag var gruppchef i en sådan 94.
Visa på X →Sebastian Larsson till AIK - odds på det, ni som kan marknaden?
Visa på X →Bra initiativ. Kanske kan det skapa lite ordning i stan. https://bajenamnesti.se/
Visa på X →Varför var det dyrare att ringa riks på 80-talet? Var låg den extra kostnaden för Telia? #nyfiken
Visa på X →@ljudbok_akaren @johan25p Nu ska vi ha en lektion. 1. AIK grundades i Stockholm, på Biblioteksgatan. 2. De har sedan 60-talet spelat ishockey i söderort, och fotboll i Solna. Anledningen till att de spelar fotboll i Solna är för att stans bästa lag skulle ha största arenan (alltså AIK).
Visa på X →@Pierresimonsson Nix. Och inte Örebro AIK eller Nyköping AIK heller. Utan bara AIK, inget före och inget efter - originalet av alla allmänna idrottsklubbar.
Visa på X →Exakt det här som måste ändras. Nu! https://x.com/nikolinastankar/status/998183544240459776
Visa på X →@YB_Sodermalm Det är bara för spänningen. I höst har det tunga, svarta tåget kört över allt och Baken får kriga med de andra om andraplatsen. Och Leksand... 😂😂😂
Visa på X →Obesegrade. Bäst i stan. Guldfavoriter. AIK!
Visa på X →Så ja!!!! 1-0!
Visa på X →Så. Ska. Det. Se. Ut. https://x.com/ulf08johansson/status/998206072614727681
Visa på X →Alla tysta nu - det är straff!!!
Visa på X →Så!


@Bandhag @fskmattias Då länge det inte kan kopplas till terror tycker jag det är värre att våldta än att streama filmer. Men det är jag... 😎
Visa på X →@AENO98 @johansvensson82 Hur ska det kunna bli förändringar om inte de som drabbas av dom kan försöka ändra på det? Det är snarare tjänstefel att INTE påvisa brister i lagstiftningen. Kommer jag in i riksdagen tar jag för givet att poliser mailar mig om fel så dessa kan ändras.
Visa på X →Det här och fotbollslandslagets presskonferens. När vänder det? När slutar vi slå knut på oss själva i strävan att allt blir bättre då? https://x.com/tantblaa/status/997779288840658944
Visa på X →👋🏼 Hade inte kunnat skriva det bättre själv. https://www.expressen.se/ledare/anna-dahlberg/hardare-tag-mot-de-kriminella-fungerar-visst/
Visa på X →@fskmattias Tro mig - det är mitt KALL! Brott mot person eller stat (terror) måste alltid vara värre än det här.
Visa på X →@gjolec @YB_Sodermalm @Peppe_Larsson Liberalern see skillnaden mellan illegala vapen som används i brottsligt syfte och lagliga vapen som används i idrottssammanhang.
Visa på X →@TheWesterFront Han är VÄLDIGT tyst numera.
Visa på X →Malmö FF - seriöst!!?
Visa på X →Poliskrisen är 20 år gammal. Nu är det dags för ändring. Tack @RogerHaddadLib för det jobb du gör. Du var den som tog tag i det först. Och du sliter på mest av alla. Stolt över att vara en del av det du företräder. https://x.com/niklassvensson/status/996820956252340226
Visa på X →Jag är så gammal att jag minns när 0-1 efter halva matchen mot ryssarna i hockey gav Bragdguldet. #HOCKEYVM
Visa på X →