Vänstern: ”alla som jobbat arslet av sig, tagit chanser och lyckats, som nu tjänar pengar - dom ska vi bestraffa! Högre skatt för dom!” Nästan 9 procent tycker det är bra. Obegripligt.
Visa på X →400
inlägg
Den räddningen!!!
Visa på X →@bj_bjogus Dags att ändra på det. Ett tips är att följa @RogerHaddadLib. Kunnig, påläst, engagerad och lyssnar mycket på oss 👍🏼. Han driver MYCKET i Riksdagen. Tyvärr har M tappat där senaste åren.
Visa på X →@bj_bjogus De klev fram 2015 och har sedan dess varit ledande i debatten. Definitivt det parti som mest velat ta tag i brottsligheten. Stor skillnad mot för 10 år sedan.
Visa på X →EN anledning att jag engagerar mig politiskt är att jag blir tokig av sånt här. Det måste bli slut på det här - nu!


Vi vinner alltså gruppen!
Visa på X →Snälla media, det finns inget fel i @polisenuppsala och deras information i sociala medier. De gör ett bra jobb, har svensk polis bästa chef och visar upp resultat. Sorry, ni skjuter mot fel mål här. Leta upp där det INTE levereras resultat istället. http://mobil.uppsalatidningen.se/aktuellt/jag-ar-bara-polis-ingen-politiker-5012496.aspx
Visa på X →Det här att arbetsgivare sitter och lönesätter (bestämmer nivå på lön baserat på prestation) folk de aldrig träffar. Är det bra?
Visa på X →VAR - varför inte lägga det på coacherna? Tre ”challenge” per halvlek per lag.
Visa på X →@nickenordmark Såg nån siffra om att det var 700 hat och 2000 hjärtan. Men intressant hur många av de 700 som är ”unika”.
Visa på X →Det tåls att upprepas. Vi MÅSTE börja agera i ett tidigt skede mot ungdomar som är på väg in i kriminalitet. Och vi måste agera på riktgt, hårdare, mer resolut. https://instagram.com/p/BiugbOchAu_/
Visa på X →Pinsamt att läsa på Durmaz insta. Så mycket kommentarer om familjemedlemmar som skall ha sex och åsnor som ska få sitt. Kom igen - en dålig match, ett ödestigert misstag. Men lägg ner hatet!
Visa på X →Tycker inte Mexiko var så där jättevassa idag mot Sydkorea.
Visa på X →Nu jävlar! Nu tar vi Mexiko på onsdag! Rejält!
Visa på X →@JessicaAlmenas Och gänget i VAR-rummet.
Visa på X →Surt...
Visa på X →OLSEN!!!!!!
Visa på X →10 minuter kvar! 1-1. Tyskland en man mindre. Phu!
Visa på X →Min kompis som satsat 10 spänn på 6-1 till Sverige messar och säger att det nu ser ännu bättre ut...
Visa på X →Lite för tidigt i andra halvlek. 😡
Visa på X →Hanna Marklund klockren!
Visa på X →Känner seriöst en person (inte jag) som har satt 10 spänn på 6-1 till Sverige. Ser bra ut, so far.
Visa på X →@nickenordmark 1-0
Visa på X →@stahol @forzaMyran @konstfull Problemet på flera ställen i stan är att du kommer inte upp på cykelbanan på grund av de parkerade bilarna. Cykelbanan går innanför dom. Finns några riktigt ogenomtänkta ställen.
Visa på X →@Amela1973 Jag vill ha en lösning dom är rimlig och genomförbart. Och hästtransporter kommer inte kunna ta sig fram eftersom även alla vägar och gator ska bli gågator och cykelbanor. Hur kan man leva i en sån verklighetsfrämmande värld? Obegripligt.
Visa på X →