Ingen kan påstå att polisarbete är enformigt. Idag går jag utbildning i att mäta hastighet på båtar med laser, i syfte att beivra för hög hastighet till sjöss.
Visa på X →400
inlägg
Jag fortsätter att åka runt i Stockholms kommuner och prata inför Liberaler och andra… https://www.instagram.com/p/BhZ3EQPB0rj/
Visa på X →@Vaktarn @ESchoultz @LenaNitz Då kan vi ju slopa Polishögskolan för de som vill bli utredare. Klockrent. Lite det jag varit inne på. Plugga några terminer på universitetet så är det klart.
Visa på X →@05miwe Inför 10-timmars nattpass igen. Tillbaka till 36-timmars. Höj lönen med 5000.
Visa på X →@enpappasdagbok Jag säger det igen - grattis till en poäng. Vi gör vad vi kan för att dela med oss. Vi känner med våra bröder i söder.
Visa på X →Grattis Malmö till en poäng. @enpappasdagbok
Visa på X →Jag ställer frågan: om det i en normal, skötsam klass finns en eller två elever som ”stökar” - vad ska man göra med/åt dom? https://x.com/lottaedholm/status/982922557866348544
Visa på X →@KarlStridh @LottaEdholm Vad ska man göra åt de stökiga. Har några fall där en elev nu är inne på sin fjärde omplacering.
Visa på X →Okej, here we go again. Det blir någon gång i månaden. Och är det inte fransmannen på Facebook… https://www.instagram.com/p/BhT6BUpB8lv/
Visa på X →Mina grabbar. 👍🏼 https://x.com/eschoultz/status/981449556528369664
Visa på X →@AnnikaDson Man ska aldrig ge upp!!
Visa på X →@CUZoon @socialdemokrat Vad jag förstår går de här pengarna till att betala den utrustning vi i dagarna får ut. Bra att polisen slipper låna till den räkningen.
Visa på X →@katjanouch @YB_Sodermalm @NikolinasTankar Noll insatt i ärendet. Finns det alltså fler fall som dom har misshandlat? Känns som att polisen i Nord borde ha koll på detta.
Visa på X →Den 14:e maj kan ni söka till Polisutbildningen som börjar 2019. Vi behöver er och svenska… https://www.instagram.com/p/BhHevj0Bs53/
Visa på X →Det brottsförebyggande polisarbetet är grunden till en minskad brottslighet. Men det kräver… https://www.instagram.com/p/BhE0OTCBIlw/
Visa på X →@Patrik_Thunholm Shyyyy
Visa på X →@MC_Polis En av de bättre dokumentärer om polisen jag sett. Noll vinklad och tar upp alla sidor, både de bra och de dåliga. Men ändå - CATT
Visa på X →@croneland Dom bästa skämten är de som gränsar mot verkligheten.
Visa på X →Men störst av allt är erkännandet. Hatten av för den! (På riktigt alltså). Jag blev grundlurad av Martin Melin på 1 april | Nöjesguiden https://ng.se/artiklar/jag-blev-grundlurad-av-martin-melin-pa-1-april via @nojesguiden
Visa på X →@petterbristav Snurrat i huvudet hos många. Haha.
Visa på X →@JennyK31944701 Det är han definitivt inte. Men klurig luring. 😉
Visa på X →@GnestaEmma @CalleFriden HELA tweete, texten, min reaktion - allt är gemensamt ett aprilskämt.
Visa på X →Haha! Jag skriver en text som jag utger för att vara från DN. Jag rasar mot texten. @petterbristav tror jag rasar på riktigt och hittar på några fake tweets där jag också rasar. Hans följare tror jag har rasat mot allt nu. 1:a april blir svårare för varje år...
Visa på X →@anomalisk @halvgammalmamma @cargelli @petterbristav Dom har aldrig funnits...
Visa på X →@petterbristav Haha. Lite roligt ändå. 😂
Visa på X →