Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Martin Melin

Liberalerna

@Martin_Melin (X)

400

inlägg

@HurVarDetHarDa @socialdemokrat @nya_moderaterna @liberalerna Det här finns ju 1000 svar på. Men alla har sina brister. Det måste ju finnas ett straff. Pengar har de inte. Fängelse blir ingen bättre av (förutom tiden de sitter där och inte kan köra ihjäl någon) MEN - tvångsvård. 12 månader tvångsvård. Var så god. Inlåst men behandling.

Visa på X

Haha, minst kända gäst kanske men mest underhållande avsnittet av @TheEmilPersson och #fördomspodden när Väder-Nils gästade. Lyssnartipset.

Visa på X

@RBoscorelli I Sverige får du 10 personer som ger dig anledningar till varför vi inte gör så i Sverige. Alla lika dumma.

Visa på X

Ska jag verkligen behöva köpa min tredje adapter för hörlurar till min iPhone - och i så fall; tips på hur man inte slarvar bort dom... #letar

Visa på X

@JooosieB @fleijerstam Finns många stora frågor att driva men det är dom små som uppmärksammas, märkligt nog, men även de små måste beaktas. Och dom små ÄR lätta att fixa, tror ett förbud hjälper lärare som inte har pondusen.

Visa på X

@JooosieB @fleijerstam Problemet blir väl ett problem när tre elever tittar på dig och frågar vad som händer om de inte lämnar ifrån mobilen. Och du inte har nåt bra svar. Vissa lärare behöver nåt som backar dom.

Visa på X

@112_Tull @SgtBelker @NetflixNordic Vi kommer aldrig hamna där. MEN, vi är ju på väg åt det hållet. Men långt, långt ifrån de problem som de har i Flint. Men där ser man vad som kan hända.

Visa på X

@MkarlssonPOMA @SgtBelker @NetflixNordic Du har helt rätt. Stor skillnad nu mot för 15-20 år sedan. Skillnad på poliserna och även synen på arbetssätt. Fortsätter utvecklingen så är vi bra på väg mot att hämta hem. Men man får aldrig tappa energin dom chef. Man måste ju brinna starkast för verksamheten.

Visa på X

@IntePolisen @AENO98 @Juristhen Och anledningen är bland annat att de poliser som skulle göra detta minskade från 200 till 30... då hår det inte. Det handlar om resurser. Och vi är alla överens om att i den bästa av världar skulle det vara poliser i tunnelbanan så där är vi överens. Men nu finns inga poliser.

Visa på X