@CalleFriden Du är medveten om att NOLL av dom där tweetsen är äkta, va?
Visa på X →400
inlägg
@HurVarDetHarDa @socialdemokrat @nya_moderaterna @liberalerna Det här finns ju 1000 svar på. Men alla har sina brister. Det måste ju finnas ett straff. Pengar har de inte. Fängelse blir ingen bättre av (förutom tiden de sitter där och inte kan köra ihjäl någon) MEN - tvångsvård. 12 månader tvångsvård. Var så god. Inlåst men behandling.
Visa på X →Men va fan är det här!? I DN i morse.

@Ekwall Fast på riktigt i morgon.
Visa på X →Köpte cykellås i går. Första på 35 år. Snart är jag en i sekten.
Visa på X →@barca_boris Det måste man ge honom - han lyckas med det mesta.
Visa på X →Zlatan...
Visa på X →Men Zlatan! Det målet!
Visa på X →Sänds Zlatans match i kväll? Har chips i skåpet.
Visa på X →Många kloka meningar här från Marmgren. https://x.com/martinmarmgren/status/979753744014430211
Visa på X →Premiär för löpning utomhus. Det blev en klassisk löparrunda - Djurgårdsbrunnsviken runt. Det är… https://www.instagram.com/p/Bg9Gx2gByzo/
Visa på X →Som någon klok kommunalpolitiker sa: ”det är ju inte mina pengar, det är medborgarnas. Då har jag ett ansvar för hur jag använder dom.” https://x.com/johanforssell/status/979606007470018560
Visa på X →Min pappa fyller 80 år idag! Stort. Och även fast han inte längre tar trapporna i tre steg,… https://www.instagram.com/p/Bg76BuoBHAK/
Visa på X →Sist på bollen men ruskigt bra Springfloden är. Och Kjell Bergqvist är ju 5 plus.
Visa på X →Inte försent än - lets do it! https://www.svd.se/galen-skyskrapa-planerades-i-stockholm-1927?utm_source=ab-box&utm_medium=iframe&utm_campaign=2018-03-29
Visa på X →Haha, minst kända gäst kanske men mest underhållande avsnittet av @TheEmilPersson och #fördomspodden när Väder-Nils gästade. Lyssnartipset.
Visa på X →@RBoscorelli I Sverige får du 10 personer som ger dig anledningar till varför vi inte gör så i Sverige. Alla lika dumma.
Visa på X →@UDES08 Lite för förtjust i iPhone.
Visa på X →Försök mörda en polis och du är ute på gatan igen efter fyra år. Och utvisning? Det går ju inte till det landet. Så, alltså - om fyra år är han ute igen. Fem års fängelse och utvisning för man som knivhögg polis - http://DN.SE https://www.dn.se/sthlm/fem-ars-fangelse-och-utvisning-for-man-som-knivhogg-polis/
Visa på X →Ska jag verkligen behöva köpa min tredje adapter för hörlurar till min iPhone - och i så fall; tips på hur man inte slarvar bort dom... #letar
Visa på X →@JooosieB @fleijerstam Finns många stora frågor att driva men det är dom små som uppmärksammas, märkligt nog, men även de små måste beaktas. Och dom små ÄR lätta att fixa, tror ett förbud hjälper lärare som inte har pondusen.
Visa på X →@JooosieB @fleijerstam Problemet blir väl ett problem när tre elever tittar på dig och frågar vad som händer om de inte lämnar ifrån mobilen. Och du inte har nåt bra svar. Vissa lärare behöver nåt som backar dom.
Visa på X →@112_Tull @SgtBelker @NetflixNordic Vi kommer aldrig hamna där. MEN, vi är ju på väg åt det hållet. Men långt, långt ifrån de problem som de har i Flint. Men där ser man vad som kan hända.
Visa på X →@MkarlssonPOMA @SgtBelker @NetflixNordic Du har helt rätt. Stor skillnad nu mot för 15-20 år sedan. Skillnad på poliserna och även synen på arbetssätt. Fortsätter utvecklingen så är vi bra på väg mot att hämta hem. Men man får aldrig tappa energin dom chef. Man måste ju brinna starkast för verksamheten.
Visa på X →@IntePolisen @AENO98 @Juristhen Och anledningen är bland annat att de poliser som skulle göra detta minskade från 200 till 30... då hår det inte. Det handlar om resurser. Och vi är alla överens om att i den bästa av världar skulle det vara poliser i tunnelbanan så där är vi överens. Men nu finns inga poliser.
Visa på X →