Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Magnus Persson

Sverigedemokraterna

@mangepersson (X)

405

inlägg

Man valde att vända arbetarrörelsen ryggen som man tog för given och fokusera på andra väljargrupper nu ser vi resultatet. Som före detta facklig LO medlem är jag en av alla dom ni svikit . Skämmes ta mig fan .@socialdemokrat @LOSverige @Byggnads

Visa på X

@TeresaCarvalho S vill gärna ha stöd av SD men vägrar att diskutera med oss, det visar bara att ni alltid sätter partipolitik före sakfrågan. Ni röstar till och med nej till er egen politik bara för SD lägger förslaget . Visar bara vad ni prioriterar . Noll trovärdighet i denna frågan också.

Visa på X

@TeresaCarvalho Tänk vad vi kunde uträttat om ni släppt beröringsskräcken . Ni är inte intresserade av att försöka få till ett gemensamt arbete över partigränserna utan jagar billiga politiska poäng ,beklagligt .Och det är faktiskt den politik ni drivit som skapat den arbetsmiljö vi nu ser.

Visa på X

@johanssonmorgan Då måste det anses vara en bedrift av lilla MP som käkade upp stora S i åtta år enligt er egna rapport 😂😂

Visa på X

Han vänder sig i graven om han visst var det gamla arbetarpartiet landat. Den katastrofala politik man fört som skapat den situation Sverige nu befinner sig i vägrar man att erkänna i stället skyller man på alla andra . Hyckleriet slår nu nya rekord efter @socialdemokrat avbön.

Visa på X

Hög svansföring från S nu gällande arbetsmiljön. Ni borde skämmas i åtta år när förslagen låg på bordet röstade ni konstant nej fjäskandet för MP o avståndstagande från SD va viktigare än ordning o reda på svenska arbetsplatser. Kalla er vad ni vill men aldrig mer arbetarpartiet

Visa på X

@magnusjacobsson @TeresaCarvalho Haha det scenariot känns avlägset och efter dagens debatt stärktes nog inte oddsen 😂

Visa på X

Fy fan för vänsterpartister o sossar som försöker skapa billiga politiska poäng kopplat till den tragiska dödsolyckan i Sundbyberg. Okunniga politiska broilers som aldrig ens fått skit under naglarna. Makten före allt 😡😡

Visa på X

Kan konstatera att Socialdemokraternas ena stödparti Centern kraftigt vill öka invandringen till Sverige samt befäster rollen som riksdagens mest arbetarfientliga parti. Till försvar får man väl säga att det blir så när man har noll koppling till verkligheten och vanligt folk .

Visa på X

Kan konstatera att det framgår tydligt på finansministern presskonferens att den samlade journalistkåren har dålig koll på vad dom höga bränslepriserna innebär för folket på landsbygden. Alla kan inte åka tunnelbana till jobbet.

Visa på X

Kan konstatera att man från LO inte vill ta möjligheten att utreda hur vi tillsammans kan få fler att vilja bli skyddsombud. Man misstolkar medvetet hela förslaget. Tydligt att dansa efter S pipa är viktigare än att jobba för ALLA sina medlemmar, uselt. @LOSverige @Byggnads

Visa på X

@shekarabi Du gillar ju Ricard vet ju alla 😇antar det blev jobbigt när din partiledare tvingade dig till detta .😂😂

Visa på X

@shekarabi Känns som någon tvingat dig till detta @shekarabi , pinsam presskonferens. Men öppna du Pandoras ask bara 😇

Visa på X

@magnusjacobsson Blanda inte ihop nationalism med imperialism Magnus själv är jag nationalist och det grundar sig på kärleken till mitt land och dess historia. Respekten till dom som byggde det och gav oss möjligheten att leva som vi gör. ( Trevlig sommar 👍)

Visa på X

@johanssonmorgan Pinsamt att se vilken urusel nivå du sjunker till . Visar bara ännu mer hur oduglig du är . En sosse som aldrig haft ett riktigt arbete utan alltid skott sig på svenska löntagare. Kalla dig vad du vill men någon företrädare för svenska arbetare är du inte och har aldrig varit .

Visa på X

@TobiasBaudin Tycker du skall avgå då du tydligt misslyckats som partisekreterare, dels Botkyrka men framförallt kopplingen till Hamas som nu hyllar terrorattentatet i Tel Aviv. Svagt agerat men inte förvånad, en misslyckad fackpamp som bara skott sig på löntagarna. Blir inte bättre.

Visa på X

Ställer ofta upp i intervjuer för tidningen @tidn_arbetet i min roll som arbetsmarknadsutskottets ordf men också för att jag tycker man skriver relevanta och bra artiklar . Men när deras ledarskribent @martinklepke sänker sig till så här usel nivå blir det tyvärr nej framöver.

Visa på X

@Byggnads @johanbyggnads @olapet @TeresaCarvalho @SQuicklund @svtforum Nu får ni snart bestämma er ,ni påstår ju att vi styr regeringen hela tiden, så då hade väl undertecknad varit lämplig 😂 Svenska byggnadsarbetare på golvet som inte styrs av S vet att vi gjort mer på 8 mån än S på 8 år som konstant röstat nej till det man nu föreslår.

Visa på X