@Revengeoft3plit @jacquesmwepu @valmyndigheten @Kriminalvarden Hade antagligen fått göras någon form av opinionsundersökning. Killgissar att det är stora skillnader mellan Kumla och Tygelsjö och mellan olika typer av avdelningar. Och ja, på sista meningen har du rätt. Samtidigt så hade det varit intressant.
Visa på X →400
inlägg
@jacquesmwepu @valmyndigheten @Kriminalvarden Finns det några undersökningar på hur internerna röstar i sverige? Hade varit intressant
Visa på X →@MilenSub40 Det enda förslag Magdalena kommit med är att föreslå EU-nämnden att stödja EU-kommissionens förslag. Förvisso väldigt bra.
Visa på X →@J_Sjostrand Fast precis tvärtom. Sveriges arbetare har inte fått en reallönesänkning på flera år. Sedan början av 90-talet har lönerna ökat mer än inflationen nästan varenda år. Efter att i nästan 20 år stått stilla i reallöneutvecklingen.
Visa på X →Detta är så orimligt. Verkligen orimligt
Visa på X →@Annanliza @peterrosin Jag gör det ibland, då är jag förvisso också beredd på konsekvenserna. Det blir köttbullar 🤷♂️
Visa på X →Augusti, innan denna månaden är slut så har jag röstat för en ny regering! #svpol
Visa på X →@ErenmalmLeo Läste på hemsidan, förstod nu. Ca 45 yrkesverksamma år.
Visa på X →Skenande inflation, klimatkris och eskalerande problem med privatekonomin. Kanske dags att avskaffa skatten på fossilfri el snart?
Visa på X →@JohanForssell @johanssonmorgan Ta det lugnt, Moderaterna styr i Region Skåne så Morgan kommer kunna skylla på moderatstyret denna gången också.
Visa på X →@AndersJacobsson @JohanPehrson @sorenolsson Jag vet, jag lever i en lögn när det gäller vivalla och Svensson Svensson
Visa på X →@AndersJacobsson @JohanPehrson @sorenolsson Vänta lite nu! Detta kan omöjligt vara sant??? Jag ser det som en personlig förolämpning isf. (När det gäller vivalla så vägrar jag se sanningen, för mig är det en förortidyll. Mer svensk medelklass går inte att finna)
Visa på X →”Sverige jobbar, när Sverige är som bäst” @JohanPehrson tar oss tillbaka till valrörelsen 2010. Älskar det!
Visa på X →@isalu507 Varför? Jag är ju ändå ledig
Visa på X →@KramerLucas @TobiasBillstrom @socialdemokrat Hur menar du? Internationell solidaritet, säkerhet i gemensamhet med andra och solid svensk baskraft har väl alltid varit hörnpelare i socialdemokratisk politik? #sossefräckt
Visa på X →@kajsadovstad @MarkusGraa @AlexandraIvanov Finns många sätt att maximera det för att kunna vara hemma länge, skapar en del problem (ja, jag har själv gjort det. När vi skolade in vid två år så hade vi 200 dagar kvar, för långledigt på sommaren)
Visa på X →@MarkusGraa @kajsadovstad @AlexandraIvanov Olika i olika kollektivavtal, jag har 10% på hela lönen tills barnet är 1,5 år. Underlättar mycket för att vara hemma länge
Visa på X →@AlexandraIvanov Tillhör gruppen, skolade in vår dotter ett par veckor innan hon fyllde två. Världens mest omfattande föräldraförsäkring (och noggrann planering) bidrog till den möjligheten.
Visa på X →@jacquesmwepu Ser fram emot ditt sommarprat!
Visa på X →@amirjawadd MP oroväckande högt i denna dock!
Visa på X →@alaxendrawallin Skulle säga Barcelona då
Visa på X →@livsnekros Känns helt naturligt att ha såväl bröllop som andra stora fester barnfria.
Visa på X →Detta är en bra dag!

@MargitRichert @timbro @BenjaminDousa Men hur beter du dig Margit? Hur har du tänkt att du ska kunna föra ett anständigt samtal med den ingången? Den här landet behöver mindre polarisering och mer av dialog.
Visa på X →@StarowNiklas Aldrig sett någon från höger vilja förbjuda fittkonst, någon artikel eller länk? Låter konstigt 🤨
Visa på X →