Nu när matjättarna tar sitt ansvar och sänker matpriserna, när tar staten sitt ägaransvar och sänker priserna på Systembolaget, på postnord och på SAS? Marknaden kan inte ta hela ansvaret.
Visa på X →400
inlägg
@strandhall Jättebra att ni omprövat tidigare ståndpunkt, då kan vi äntligen få se en bred majoritet i riksdagen för det!
Visa på X →@amirjawadd Det är okej att ändra sig, det är t.o.m. önskvärt att ständigt ompröva åsikter i takt med att såväl omvärld som en själv förändras. Respekten försvinner dock när man låtsas att man alltid tyckt så.
Visa på X →@Phreds040 Säger inte att du har fel, men Colak var absolut inte lika dominant som Rosenberg var i ett i övrigt halvdant Halmstad
Visa på X →@Phreds040 Marcus Rosenberg 2004? Vann skytteligan, höll på att skjuta Halmstad till SM-guld.
Visa på X →@LOSusannaG Din egen lön är mycket högre än en genomsnittlig VD-lön. Du förtjänar den säkert i din övriga gärning, men detta är ren desinformation du sprider som enbart leder till splittring.
Visa på X →@hanssonrasmus1 @Phreds040 Vem betalar underhållet på stenläggningen?
Visa på X →@PhilipSyren Fy så tragiskt…..
Visa på X →@susannasilfver Vad kostar en genomsnittlig nykterist samhället genom uteblivna skatteintäkter?
Visa på X →@marcusfriberg S+MP regeringen låg på två procent vid motsvarande tid efter sitt tillträde 2014. Så det är dubbelt så högt förtroende för denna som för Stefan Löfvens
Visa på X →Nog för att Moderaterna kunde vara snabba med att KU anmäla, men Hultqvist missbruk av viktiga demokratiska institutioner är anmärkningsvärt.

@KongInvest @JimmyFlojt Jag är väldigt tacksam att jag lyssnade på min fru som ville binda på fem år trots min argumentation om att vi skulle ha rörligt 😅
Visa på X →@anderslindberg Lägg det i Kävlinge, finns nog ingen plats i landet där processen kan gå fortare. Plus att vi vill ha ström i Skåne
Visa på X →@vingadeyeliner Får nog säga kom på den. När någon ropar på en svarar jag ”kom”. Som i radiokommunikation
Visa på X →@johanssonmorgan Om jag minns rätt så är det 50% fler än vad som tyckte ni gjort ett bra jobb efter ett tillträde 2014
Visa på X →@OsloHolm Craven Cottage 🥰

@johansvensson82 Bara att gratulera! 👏🏻👏🏻 När vi (MFF) varit där och laddat upp tillsammans med er har ölen alltid räckt, nya tider nu bevisligen!
Visa på X →Känner mig duktigt träffad 😅
Visa på X →Stor överraskning att S röstar rött, enda partiet som aldrig har tolererat något annat än en socialdemokratiskt statsminister, oavsett valresultat. #svpol
Visa på X →@jajje1996 @JulietEchopapaa På förrådet har man nog hört det mesta av det dummaste….
Visa på X →@stadochland @MagnusBerntsson @FFurtenbach @liliandre @andreasostgote @beckmansasikter @dadgostarnooshi @FromIsak @anderswjonsson @BuschEbba @emmanohren @GulanAvci @jimmieakesson Nu ställdes frågan förvisso inte till mig, men jag antar att de flesta av våra riksdagsledamöter kan lägga sin tid på viktigare saker än ett möte där den enda punkten på dagordningen ska bordläggas. Där gissar jag att du närmar dig svaret.
Visa på X →@FFurtenbach Tack för den uppdateringen! Jag har funderat på hur Tidan man skulle lös formalian.
Visa på X →@tove_l Det var först när vi fick barn som jag på allvar förstod hur långt det är kvar för ett jämställt samhälle, kring det här med underliggande förväntningar
Visa på X →@KentEklund @moderaterna Kan nya riksdagen få tillträda innan du lastar Moderaterna för allt elände? Vi har fortfarande socialdemokratisk regering, som är den som ligger bakom att det ännu inte går att verka. Det vet du förstås, men du vill bete dig som ett troll.
Visa på X →@RappEmil @amirjawadd Amir bor i en kommun med bara en valkrets, ingen förståelse för våra bekymmer ;-)
Visa på X →