Missa inte denna tråd.
Visa på X →405
inlägg
@NilssonPM Som av en händelse första vardagen med behagligt väder i år. Det är den 13 maj. Ställ dig på samma ställe t ex 13 oktober el 13 februari.
Visa på X →@queenelleen Självklart Ellen, 20 gånger💙!
Visa på X →@Esterundrar Ester, du har otur när du tänker.
Visa på X →Undrar varför Tony inte argumenterar i sak? Jo, därför att fakta visar att @adamdanieli har rätt.
Visa på X →Typ så.
Visa på X →@KristerThelin levererar en bullseye nu även på papper i SVD.


@ChristerLindb16 @anderslindberg Ovan är ett exempel av flera från 68:an. För övrigt är de som arbetar på 68:an också avlönade av skattebetalarna eller möjligen av pensionärer som lurats köp a spel av A-lotterierna.
Visa på X →@anderslindberg Att hålla på med trolleri på sociala medier borde inte SD ägna sig åt. Ingen annan heller. Men just S ska rimligen ligga mkt lågt med kritik med tanke på sin egen smutsiga historia inom området.


@Fytne Vilket parti har styrt kommunen de senaste 30 åren?
Visa på X →@elofhansjons @CarlMelin Sedan är det nästa komiskt hur den förra S-regeringen gick rakt i den av Ryssland gillrade SIPRI-fällan. Både Elisson o Löfven lät sig luras av ännu ett sovjetiskt/ryskt ”fredsprojekt”. Ni känner inte igen era egna metoder ens när ni ser ett.
Visa på X →@elofhansjons @CarlMelin Jag slätar inte över. Jag konstaterar att det nya ”folkhemspartiet” lärt sig av det gamla ”folkhemspartiet” vilka propagandametoder som är mest effektiva. LO-folket har redan emigrerat från S till SD.
Visa på X →@RMortvik @CarlMelin Ni har uppenbarligen missat Ingrid Carlbergs aktuella bok Marionetterna. Lenin o Stalins centrala europeiska propagandafigur den tyske kommunisten Münzenberg är all lögnpropsgandas fader.
Visa på X →@UlfBjereld @kallafakta https://www.svt.se/nyheter/inrikes/reinfeldt-kallad-pedofil-pa-ssu-blogg
Visa på X →@Skroink @IdaKarlbom Jag menar att Vänsterstyret inte ska ge sig på dessa vårdföretagare som privatpersoner utan som just vårdföretagare.
Visa på X →@evalisakrabbe @EmmaFeldman23 Vem är utnyttjad? Miljarder människor har lämnat absolut fattigdom de senaste 30 åren pga global handel o tillväxt.
Visa på X →@lindgren_p @jonas_wikstrom Den såg inte @jonas_wikstrom komma.
Visa på X →Äntligen 1 maj!


@owenil Gnäll från personalen på länstyrelsen i Sthlm, gnäll från facket i LKAB, gnäll från regeringstjänstemän … gemensam faktor? De som ska eller redan styr över verksamheterna är inte sossar.
Visa på X →@KennethBodin @svenaringsliv @timbro Fint perspektiv, eftersom Timbro driver en annan åsikt än den jag står för ska de läggas ned.
Visa på X →@Edward_Blom Som ett fd S-borgarråd brukade ursäkta beställningen av öl med fakiren mot destination någonstans ute i Europa: ”varför ska jag avstå från morgonölen bara för att jag ska flyga?”
Visa på X →@ChangFrick Haha, skoj. Emellertid vill samtliga partier i riksdagen detta. Den tidigare lagen med 50 år på nacken står SD o KD fortfarande bakom innebär just det. Detta framfördes i Aktuellt i går av framträdande SD-are.
Visa på X →@owenil Tvärt om faktiskt. Beckman innebär mångfald eftersom han är långtifrån PK.
Visa på X →@Skolinkvisition Även sossar har ansvar för ekonomi kommunerna inser att det inte finns oändligt med skattepengar. Som lobbyist kan du strunta i sådana fakta o det gör du också.
Visa på X →@rektor_linnea Det bästa vore om du o @Skolinkvisition tog över o strejkar er till seger. Kräv samtidigt att ”marknadsskolan” avskaffas o allt ska återgå som det var 1987. Samma dröm som S har. Det för vänstern gyllende årtiondet.
Visa på X →