@_wiman

405
inlägg
@_wiman

@magnus_vinqvist Du tycker inte att han är meriterad nog för uppdraget? Han anställdes på myndigheten när S-regeringen inrättade den🤷♂️. https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2023/09/magnus-hjort-ny-generaldirektor-for-myndigheten-for-psykologiskt-forsvar/
Visa på X →@CarlMelin @Ygeman Min åsikt är att S är totalt skrupelfria när det gäller att driva synliga o osynliga kampanjer för att nå makt. Där skiljer ni er inte alls från SD. Den lite mer väluppfostrade borgerligheten har alltid gått förlorande ur sådana strider.
Visa på X →@CarlMelin @svtnyheter Public service borde givetvis granska SD stenhårt. Men komplettera det med en tung granskning av S spelhåla Kombilotteriet som fortfarande lurar pensionärer att köpa spel på kredit. Men public service vågar inte.
Visa på X →@kimthecynic Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@TeresaCarvalho Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@Ygeman Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@MirjamKontio Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@JoakimZander Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@fretho74 Typ så.
Visa på X →@fredrikolovsson Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras.
Visa på X →@LennartWeiss Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@CarlMelin Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →Lika-som-bär-extra: 2018 avslöjades att S på Sveavägen 68 hade en trollfabrik. Två medarbetare omplacerades. 2024 avslöjas att SD på kommunikationsavdelningen har en trollfabrik. Två medarbetade omplaceras,
Visa på X →@CarlMelin Blanda i hop S med M i detta avseende. S är allt politiskt trollandes moder. En av de som trollade på 68:an 2018 är nu pressekreterare hos S, Ayan Jamil.
Visa på X →@CarlMelin Tänker du höja rösten inom S för att få stopp på demoniseringen o hatkampanjer mot politiska motståndare som S orkestrerar via ombud, egna trollfabriker o genom sina olika närstående organ?
Visa på X →@mattias_neo Aha
Visa på X →@mattias_neo Jag svarade på en annan X
Visa på X →@mattias_neo 6-1 är ett tämligen tydligt resultat med eller utan en straff?
Visa på X →@CarlMelin Vad skiljer sin retorik från SD:s menar du? Kleta fascism på sina motståndare. Alla vet att S har tagit kommunisten Willi Münzenbergs metoder till Sverige. SD är simpla copycats.
Visa på X →@staffandopping Är det ok med en skämttecknad Leif som jag har?
Visa på X →@CarlMelin Vilken av dem avser du?
Visa på X →@CarlMelin Enligt partibossen Magdalena Andersson är skillnaden mellan trolleriverksamhet i S o SD att i S är det enskilda medarbetare som trollar o i SD är det organiserat.
Visa på X →@Skolinkvisition Du tillmäter en enda fråga för stor betydelse. Utan SD som en del av underlaget för en regering till höger är det evigt S-styre. O därmed mkt högre skatter, mer makt till politiker osv. Iofs som du vill ha det men inte jag.
Visa på X →@rickardwessman Wolodarskis agendasättande journalistik står bjärt i kontrast till konsekvensneutralitet.
Visa på X →