@staffanlandin @ssu_sverige @trosolidaritet @Palmecenter Hej Staffan, bara på twitter då o då, därav lite sent svar. Vi har lyft frågan och bl.a. gjort detta uttalande: https://www.facebook.com/175195195896396/posts/3561785277237354/
Visa på X →63
inlägg
@annwolgers @malinullgren Verkligen fin text, tack för möjligheten att få läsa den 🙏❤️
Visa på X →@SAS Tack för svaret. När ni inte ville hjälpa så frågade jag fastighetsskötarna/lokalvårdarna från @SamhallSverige som var så hjälpsamma. Löste sig sedan som sagt tack vare @Swedavia
Visa på X →Nu med rätta taggen till @sas
Visa på X →@Swedavia Tack, era medarbetare på plats var fantastiska 🌹 Tex Pernilla i servicedesken som var underbart hjälpsam. Tack! 🌹🙏
Visa på X →”Vi räknar inte med att våra passagerare ammar” @SAS_Sverige svar när ens flyg är inställt och en kvinna (jag) frågar om hjälp för att hitta avskild plats för att kunna bröstpumpa. Heder åt fastighetsskötarna och @Swedavia som hjälpte mig, tack 🌹🙏
Visa på X →@EmilNordfjell @ericanadin 🌹🏳️🌈🙏 Och tack till @SSUKalmarLan m.fl. i @ssu_sverige som lyft detta ❤️
Visa på X →@permagnusn Påminner om situationer som uppstår av att frokost på danska betyder lunch...
Visa på X →Helgens viktigaste läsning 👇 ”De som har minst kommer inte att gå med på att bli de som ska betala mest.”
Visa på X →SSU Hylte ❤️🌹❤️
Visa på X →SVT rapporterar om Centerns och SD:s samarbete i Högsby kommun 👇 När ska Annie Lööf avkrävas ansvar för sina fagra men falska löften? https://www.svt.se/nyheter/val2018/har-styr-centern-med-stod-av-sd @owenil @svtnyheter @Nyheterna @pwolodarski @_wiman @aewastenberg @anderslindberg @KalleSundin @HelleKlein @martinklepke
Visa på X →Tack krigsveteraner för era insatser, ert mod och ert viktiga ställningstagande 🌹🇸🇪🌹🇸🇪🌹 #AVBRYT https://asikt.dn.se/asikt/debatt/vi-som-ar-krigsveteraner-uppmanar-valjarna-att-rosta-bort-framlingsfientliga-krafter/
Visa på X →Tack krigsveteraner för era insatser, ert mod och ert viktiga ställningstagande 🌹🇸🇪🌹🇸🇪🌹 https://asikt.dn.se/asikt/debatt/vi-som-ar-krigsveteraner-uppmanar-valjarna-att-rosta-bort-framlingsfientliga-krafter/
Visa på X →@komagnusson Och att Moderaterna påstår att SD saknar grundläggande värderingar. Det är direkt felaktigt, mycket farligt och väldigt oroande. Hela deras parti vilar på en tydlig, och tydligt människofientlig, värderingsgrund. Nu kan det gå fort...
Visa på X →@andersaakesson @PeterAkinder @barran_nyheter @OstraSmaland @OT_nyheter @nyheternajimmy @svtsmaland @magnuskrusell @martin_tunstrom Så ni är alltså inte beredda att släppa fram SD till tunga utskottsposter? Är rapporteringen från @sr_ekot m.fl. felaktig menar du? @axelbjorklund @johanstankar
Visa på X →@andersaakesson @PeterAkinder @barran_nyheter @OstraSmaland @OT_nyheter @nyheternajimmy @svtsmaland @magnuskrusell @martin_tunstrom Dags att svara på mina frågor nu Anders. Varför har ni ändrat er? Resonerar du som din partikollega i Högsby som styr med SD? https://tankesmedjantiden.se/tidenmagasin-arkiv/loof-borde-ta-avstand-fran-centern-i-hogsby/

@andersaakesson @MatsAndersson15 @PeterAkinder @barran_nyheter @OstraSmaland @OT_nyheter @nyheternajimmy @svtsmaland @magnuskrusell @martin_tunstrom Tidigare har ni sagt att ni inte vill bidra till att ge SD inflytande över Sverige. Varför har ni ändrat er? Eller resonerar du som din partivän kommunalrådet i Högsby som styr med SD? https://tankesmedjantiden.se/tidenmagasin-arkiv/loof-borde-ta-avstand-fran-centern-i-hogsby/

Ja centern och @andersaakesson - så har ni nu själva bekräftat att ni vill ge SD inflytande. Sorgligt se er kappvändning @MatsAndersson15 @PeterAkinder @barran_nyheter @OstraSmaland @OT_nyheter @nyheternajimmy @svtsmaland @magnuskrusell @martin_tunstrom https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6984678
Visa på X →Vi vill inte backa bandet - vi vill framåt. Vi säger nej till högerns försämringar av jämställdheten. Skriver ihop med flera fackliga företrädare http://www.barometern.se/debatt/vi-vill-framat-inte-bakat/
Visa på X →@Unionen @apoteket_ab @lenahallengren @ornfjader @andersaakesson @ehrenberg Stort tack för mycket intressant studiebesök! 🌹
Visa på X →Var är kvinnorna, M? Året är 2017, inte 1917 (då de också var tydliga ang kvinnor o politik...) http://www.barometern.se/ledare/var-ar-kvinnorna-m/ @martin_tunstrom
Visa på X →@HabibijaAdnan Tack 🌹 Tänkt mkt på det. Skrev häromåret om det i @OstraSmaland Känns bra nu också kunna motionera i rd. Hoppas det ska kunna bli verklighet

Förbered för att erkänna #Kurdistan http://aip.nu/2017/08/17/forbered-for-att-erkanna-kurdistan/
Visa på X →@ThomasSpellijax @gabrielehrling Tack Thomas 🌹
Visa på X →@StefanJutterdal Tack Stefan!
Visa på X →