Grattis bästa @luigiixcot som utsetts till ambassadör i Ecuador! Och grattis Sydamerika! Kommer sakna dig här hemma i Kalmar län kompis 🌹 https://x.com/barran_nyheter/status/787716552917475330
Visa på X →63
inlägg
@JSpangberg Tack!
Visa på X →Ska L söka stöd av SD @bjorklundjan och @birgittaohlsson ? @pwolodarski @anderslindberg https://x.com/antonholmgren/status/781027943015473152
Visa på X →@StefanJutterdal Tack för bra möte och samtal!
Visa på X →Fantastiskt se sin motion få genomslag & det vi jobbat så hårt för bli verklighet! Regeringen levererar! http://www.barometern.se/kalmar/naraghis-s-lofte-om-korkort-infrias/ #svpol
Visa på X →"det krävs ett rejält kollektiv för att hålla liv i en individualist" fin intervju med @NEkdal i @DNKultur Läs: http://www.dn.se/dnbok/niklas-ekdal-berattar-om-dagen-da-han-bestamde-sig-for-att-do/
Visa på X →Läs @_wiman i dag i @DNKultur http://www.dn.se/kultur-noje/bjorn-wiman-brexit-visar-att-murarna-runt-nationalstaten-ar-brackligare-an-nagonsin/
Visa på X →@AB_Karin jaaaa!!!
Visa på X →Sverige invalt i FN:s säkerhetsråd i första omgången! Riktigt bra dag på jobbet!
Visa på X →Grattis @ThereseGuovelin ! Grattis @LOSverige ! Grattis Sverige!


Bästa @OPalmgren i talarstolen på @LOSverige kongress! Heja! #lokongress ✌🏼️🌹


@amaliaberglof @Lina_Hultqvist @Maktsalongen Tack själva! Kul att ni kom, verkligen trevligt att träffas. Heja er!
Visa på X →Efter @granskning jämte @bladetledare om superrikas skatteflykt: @svenaringsliv kallar @LOSverige medlemmar välavlönade. Verklighetsfrånvänt
Visa på X →"I nedrustningspolitikken legger NATO-medlemskapet åpenbare begrensninger på hvilken rolle Norge kan spille" Ordf norska UU/FöU i Stortinget
Visa på X →@HelleKlein @RickardBckS Tack fina ni! Hoppas vi ses snart!
Visa på X →Läs FN:s generalsekreterare Ban Ki-moon: http://mobile.nytimes.com/2016/02/01/opinion/dont-shoot-the-messenger-israel.html?_r=1&referer=
Visa på X →Kända israeliska journalisten Gideon Levy om @margotwallstrom :modig, självständig &moralisk http://www.svd.se/israelisk-debattor-wallstrom-ar-som-palme http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.697788
Visa på X →Fred är mer än fyra bokstäver (och det stavas definitivt inte Nato). Det skriver jag om i senaste numret @TidenMag http://tidenmagasin.se/fred-ar-mer-an-fyra-bokstav
Visa på X →Ännu en viktig artikel i @DN_Sport Heja @PetterMenning och lycka till i OS!


@AnnLinde @hakanjuholt Tack Ann! Ser fram emot fortsatt kontakt!
Visa på X →@AB_Karin Tack Karin! Ser fram emot att ses snart. Många hälsningar från Småland!
Visa på X →@anders_e Tack Anders! Hoppas på god kontakt också framledes :) Massa att prata om!
Visa på X →@Herravaldet @FolkochForsvar @Forsvarshogsk @Palmecenter @margotwallstrom @P4Kalmar Tack Peter! Ser fram emot fortsatt kontakt!
Visa på X →Ett ögonblick i dag på Brädholmen i älskade #Oskarshamn
