Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Joar Forssell

Liberalerna

@JoarForssell (X)

410

inlägg

@AxNordberg @hmgamesnsoftwa1 Gör dom ett nytt Splinter Cell så kan Sam Fisher springa runt med en blinkande julgran på huvudet. Kommer äga ändå.

Visa på X

@LudvigBerke De är väl oftast för små. En mellanrätt ska väl vara mellan en förrätt och en huvudrätt i size. Men många gör mellanrätter mellan ett snack och en förrätt i size. Inför EU volymstandarder för Snacks, förrätt, mellanrätt och varmrätt! ✊

Visa på X

Kina tränar ryska soldater som strider i Ukraina. Kina tränar ryska soldater som strider i Ukraina. Kina tränar ryska soldater som strider i Ukraina.

Visa på X

Stöd för terrorgrupper verkar inte vara en bug i vänstern. Det är uppenbarligen en feature.

Visa på X

@neo_andreas Gud det hade jag inte tänkt på! Här kör vi syren, fläder, magnolia och älgört. Måste man göra gullregn med?😮‍💨

Visa på X

Timingen är uppenbarligen inte en slump. Nu ska vilda vänstern plocka upp väljargrupper som V kan tappa efter senaste dagarnas uteslutningar.

Visa på X

Det här är för sjukt. Hur högt upp i Vänsterpartiet går den antisemitiska rötan, ursäktandet och legitimerandet av terrorister??

Visa på X

@solnasonen @BarrioElfva Påminner om vår ”Var inte (s)tygg börja bygg” från 2010!

Visa på X

@aholmqvist @KarlssonMax Nämner Handelskammaren i min delning av nyheten här, och tror jag beskrev processen med programmet för Max. Och till andra journalister. Gediget arbete över ett års tid med samtal, studiebesök, inspel med mera 🍻

Visa på X

@PatrikGabriels1 @JMalmqvist Barnets bästa är mobilförbud, tydliga skolregler och studiero. Om någons skolpolitik bryter mot barnkonventionen så är det vänstersidans flum.

Visa på X

@centerstudenter Bra förslag! Jag tror, men har inte kollat noga, att vissa småproducenter av punsch kan omfattas av den skattereduktion vi idag röstade igenom! Dock borde borde fler omfattas och volymgränserna vara mer lika i förhållande till olika dryckeskategorier. Skål!

Visa på X

Känns det inte lite typ 90-tal eller nåt att vara besatt av ”EN MILJON” som om det en näst intill ouppnåelig summa? Sparande och investerande har blivit en folksport och vi har många fler miljonärer än när typ bara krösus sork och farbror Joakim var det. Och det är bra.

Visa på X