Skoj att @jsjostedt är i topp. Men lite fånigt att Mats Knutsson försökte göra detta till ett problem i Aktuellt för kommande efterträdare. Måste ju va mkt värre att försöka fixa ett parti i kris. 🤷♀️
Visa på X →162
inlägg
Bra @hyresgasterna 👏👏👏 Fortsätt stå upp för att jag, min mamma, mina grannar och vänner ska fortsätta ha en rimlig hyra. https://www.gp.se/debatt/hyresg%C3%A4stf%C3%B6reningen-har-blivit-en-aktivistisk-kamporganisation-1.34133593
Visa på X →Chocken och förvåningen alla de här sverigedemokraterna verkar känna när de blir påkomna. Efter nästan 10 år med ”nolltolerans” kanske SD bör byta strategi. Bjud in Expo och utbilda era medlemmar. Ni kan ju starta med partikansliet vetja.
Visa på X →You can’t make this shit up. ”Dennis Askling är anställd på Sverigedemokraternas riksdagskansli och gruppledare för partiet i Haninge. Han beskrivs internt i SD som ett framtidsnamn och han sitter i juryn för Region Stockholms antirasistiska pris.” https://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-rasism-och-nazivurm-i-dold-chatt-hell-seger/
Visa på X →@JohanPehrson sa i dagens #pldebatt att han fått rådet att vara mer som @jsjostedt ”sådär avspänd och naturlig.” Jag håller inte med. Du har ju både flest skämt och skratt per minut. Uppskattas.
Visa på X →Roligt att Jimmie litar så mkt på Folkhälsomyndigheten i just fallet kring sig själv. Men inte annars. ”Jag är ju ingen medicinsk expert.” Nä just det.. http://www.expressen.se/tv/nyheter/hor-jimmie-akesson-under-debatten/
Visa på X →Imorgon ska jag träffa a-laget i @IK_Savehof och prata om idrott och #feminism. Vad tycker ni jag ska ta eller fråga? #gulsvartmagi
Visa på X →Vad har @gunnarssonhanna för proffstips? ☺️ Och vad gör @DanielBernmar i Visby från och med onsdag?
Visa på X →Jobbat natt och samtidigt följt #AMLO bli första vänsterpresidenten i Mexico. Vilken grej! 🎉 ¡Viva! 🇲🇽🚩
Visa på X →Läser saker om #skandiamannen får detta i flödet. Tackar algoritmer 😆 https://x.com/skandiase/status/998454748268417024
Visa på X →Vi var ett gött gång kommunalare i helgen på Vänsterpartiets fackliga konferens. Mkt peppigt! 😍🚩✊🏼 https://x.com/kommunalv/status/998166408851845120
Visa på X →Hatarna kommer misslyckas, kärlek vinner alltid. Öckerö Pride är hjältar, allt stöd till dem! #pride https://x.com/ockeropride/status/996305942592606208
Visa på X →Jag har berörts mycket av de senaste dagarnas berättelser och bilder från israeliska våldet mot palestinier i Gaza. Det värmde att vi ikväll var hundratals som demonstrerade för ett fritt Palestina. Om du kan, skänk en slant till #shiptogaza #alnakba70 #freepalestine



Fick följa Adejoke, sjuksköterska på Sahlgrenska förra veckan. Stort tack till henne och kollegorna för er tid. Våra medarbetare inom välfärden förtjänar en mycket bättre arbetsmiljö. Enligt dem första gången någonsin en politiker besökt deras avdelning. #sahlgrenska #vårturnu

När S slutar leverera. Sörj inte, organisera dig i Vänsterpartiet. https://x.com/kjellrautio/status/987750920342659072
Visa på X →Vi är många som fortfarande kämpar för en värdig asylprocess i Sverige. Snart kommer boken om oss skrivas. Vill du också vara med och bidra?! I just backed De som stod kvar on @Kickstarter http://kck.st/2HFV6U2
Visa på X →@arnehellmark Vill tacka särskilt Bohusläns roddare för support 🚣♂️

Glad och hedrad att få förtroendet att toppa Vänsterpartiet Väst:s riksdagslista @JanVvgr toppar vår regionlista. Känns och märks att vi i Väst kommer göra en fantastisk valrörelse! #vårturnu #vänsterpartiet
Visa på X →@KentRandau @fhofflander @Gorfelt Sant, vi snackade kommunvapen i nästan 1,5h så hyfsat?!
Visa på X →@KentRandau @Gorfelt OBS. Jag är självklart partisk..
Visa på X →@KentRandau @Gorfelt 2. Blasoneringen(googla) kom som en kompl. Handling två timmar innan kf.
Visa på X →@KentRandau @Gorfelt är inte en särskilt flitig twittrare.. Men 1. I handlingen hänvisas till riksheraldiker som avskaffades 1953
Visa på X →@Gorfelt @KentRandau vi var några politiker som kämpade emot.. Kostnad hittills enl handlingen 150000
Visa på X →Bästa podd #detpolitiskaspelet Plöjt alla på en månad 😍 #abstinens Mera! @FFurtenbach @torehammar @TomasRamberg @Reuterskiold @GinnaLindberg
Visa på X →Stolt att tillhöra partiet som håller fast vid grundläggande principer typ mänskl rättigheter #svpol #vänsterpartiet https://x.com/vansterpartiet/status/677450642319941633
Visa på X →