Äntligen steg i rätt riktning. Nu lagar vi sjukförsäkringen!
Visa på X →162
inlägg
Spännande 😉
Visa på X →Kul tycker jag som alltid varit LO-medlem. 🥳
Visa på X →Viktiga steg togs idag för att laga sjukförsäkringen och stoppa utförsäkringarna. Det hade aldrig hänt utan det tryck som varit i frågan de senaste veckorna. Nu håller vi i tills vi får en sjukförsäkring värd namnet som gäller alla!
Visa på X →Som vanligt när det kommer till kritan fortsätter borgarna försvara rikskapitalister rätt till vinst framför barns rätt till en utbildning som kan jämföras och att vi gemensamt kan granska vad våra skattemedel går till.
Visa på X →Mitt förslag till statsminister. Alla skulle bli glada 🔻😍
Visa på X →🚩❤️
Visa på X →Det här är rätt coolt. Tillsammans stärker vi partiets ekonomi och organisation inför kommande val.
Visa på X →Kul. Ni är alla mycket välkomna!
Visa på X →Bästa händelsen varje vecka är detta.
Visa på X →Nej det räcker inte med 👏👏👏 Heja @FacketKommunal medlemmar. Vi förtjänar bättre!


❤️🚩
Visa på X →@OdlundPar @MelindaKandel @jamavaho @MaryBlary Men tack från mig med ☺️
Visa på X →🤦♀️
Visa på X →Översättning av texten i bilden nedan: Om vi kan göra oss av med alla som inte presterar 110% dygnet runt året om. Om vi kan göra oss av med de som inte alltid är på solskenshumör och alltid tillgängliga. Ja då kan företagen kräma ut lite högre vinster.
Visa på X →Fin intervju med @nooshiit
Visa på X →Så bisarrt att personal verkar ha dealat knark emellan sig på ett SIS-hem där unga med missbruksproblem behandlas. Mycket bra och upprörande avslöjande av Daniel Olsson på @GTnyheter
Visa på X →Bra att @jsjostedt talade på manifestationen utanför Kinas ambassad. Men vart var de andra partiledarna?
Visa på X →@Newbergskan Enligt @nooshiit är det mest sunt förnuft. Välkommen!
Visa på X →Alla mina kompisar borde köpa denna och @tsbalans böcker.
Visa på X →Shoutout kära sossar: ”spekulationerna om att Vänsterpartiet kommer att bli ett mindre besvärligt parti efter det stundande ledarbytet..” ”Det vore nog ett misstag, i så fall. Snarare är den nya generationen vänsterpartister betydligt mindre präglad av hur det var förr..”
Visa på X →@PiaClerte @gunnarssonhanna Jag med 🤷♀️😂 Snart har du hela V:s riksdagsgrupp på besök @PiaClerte ☺️
Visa på X →Hot och hat mot journalister är vardag. SVT och andra mediehus tvingas lägga miljoner på att skapa trygga arbetsplatser. Är väl bra att SVT får lite extra pengar. Men det är ju rätt sinnes att det ska behövas alls faktiskt. https://www.aftonbladet.se/a/Ln0Xb4
Visa på X →Oanständigheten i att en journalist ska behöva bemöta nedanstående. Oanständigheten i att en journalist får dödshot efter en intervju. Oanständigheten i att mer än var fjärde journalist hotats det senaste året. Skärpning för fan.
Visa på X →Bästa @AnderssonUlla in action!
Visa på X →