Alla till #vänsterdagarna i helgen.
Visa på X →162
inlägg
Hej Twitter jag är här pga ingen annan app funkar..
Visa på X →@jonthorbjornson Och vem kan egentligen vara förvånad över att de missar. Så märkligt att byta in så sent tycker jag.
Visa på X →@Skolinkvisition Du behöver inte rösta på mig. Jag lovar det oavsett :)
Visa på X →@jonas_wikstrom @viktorbk Lite lustigt att @viktorbk som föräldraledig har bättre koll än vissa kollegor i tjänst. Med reservation för att detta kan uppfattas som smicker.
Visa på X →@NSawstrom @aliesbati Varmt välkommen!
Visa på X →Denna text borde man läsa. ”Men det kanske allra viktigaste @dadgostarnooshi gjorde var att försvara politikens väsen. För om folkets representanter bryr sig mer om att komma överens med varandra än om den politik de gått till val på, vilken funktion fyller de då?”
Visa på X →Glad midsommar! Här kommer ett lästips om du är nyfiken på @dadgostarnooshi https://www.gp.se/nyheter/sverige/v%C3%A4nsterledaren-har-%C3%B6verraskat-alla-utom-partikamraterna-1.50111512
Visa på X →Om man undrar varför det går inflation i ”experter”. Betänk att det är den kortaste utbildningen.
Visa på X →@jockekarlsson73 @dadgostarnooshi Rätt säker på att det var Ann Tiberg på TV4.
Visa på X →Förslaget som inte var ett förslag blev simsalabim ett förslag som ska genomföras och därmed basta. Förvånad någon?!
Visa på X →– Vi gav regeringen en möjlighet i tisdags att lösa situationen. Men vi sa då tydligt att utredningens förslag inte kan ligga till grund för eventuella förhandlingar. Förslaget går ju ut på att avskaffa den ena parten. https://via.tt.se/pressmeddelande/regeringens-besked-loser-ingenting?publisherId=1863378&releaseId=3302054
Visa på X →VBK alltid på pricken. Centern lika bussiga som vanligt.
Visa på X →Detta är så väldigt fegt. Våga ta debatten om marknadshyror.
Visa på X →The truth.
Visa på X →@LisaJAndersson I en sliten trea på 74 kvm i Lindome, utkant av kranskommun till Gbg. 6300kr men nu väntar snart standardhöjning och mkt högre hyra. Vilket min ekonomi nog klarar dock inte alla grannars. 😕
Visa på X →Okej…
Visa på X →Om Socialdemokraterna går vidare med marknadshyror, måste det inte betyda att de gillar marknadshyror. Men det betyder att de gärna låter tre miljoner hyresgäster betala priset för att de ska få behålla makten.


Hoppas lite extra på Litauen #Eurovision #theroop
Visa på X →I stand in solidarity with the people of Colombia and their right to protest without state violence. I urge President @IvanDuque to listen to the demands of the people & put an end to the human rights crimes. / Jessica Wetterling , MP Swedish Parliament #SOSColombia
Visa på X →@dadgostarnooshi briljant i sitt första inlägg i #pldebatt pratar om det som alla vet är det stora problemet. Marknadsskolan.
Visa på X →Orkar inte.
Visa på X →Hur L vill att vi ska tro att de mår vs hur de egentligen mår.




@isobelsverkstad Hoppas det ❤️
Visa på X →Har tillsammans med hundratals andra parlamentariker undertecknat detta upprop.
Visa på X →